MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jantah heeft al een Honda gekocht... ik vind dat niet echt opmerkelijk.
Die jongen wil gewoon wat betrouwbaars voor in de winter.

dan gaat ie zijn duc als pekelfiets gebruiken...en de honda voor de zomer :+
Dat is echt wel opmerkelijk :P
 
UT wil bereden worden als een Duc? B|

En WTH is er met m'n avatar aan de hand... :/ B|
avatar96119gd7.gif
 
Jantah heeft al een Honda gekocht... ik vind dat niet echt opmerkelijk.
Die jongen wil gewoon wat betrouwbaars voor in de winter.
Of gewoon eentje waarvan het geen ruk intresseert als ie roest :') :')
 
Da's al mijn hele leven het probleem, mensen schatten me te hoog in :/
 
X: ik haak af vandaag... Was onderweg vanaf de garage maar het is gekkehuis in het dorp en kennelijk zit er wat weinig zuurstof in de lucht want niemand hoeft zich vandaag aan de verkeersregels te houden of zo. Nou neem ik ze zelf ook niet zo nauw maar als iedereen dat gaat doen is de lol er af... :+


Auto is goedgekeurd. Nieuw rubbertje en het beruchte kentekenplaatlampie en we mogen weer een jaar...
 
Laatst bewerkt:
@Lemming: Wij begrijpen elkaar! ;) _O-

H0nd@ :r is gewoon een saai merk, spelen altijd op safe en durven niks! Daarom vind ik mensen, die fan zijn van, ook mietjes! :+
(en sorry, ik kan h0nd@ :r dus niet uitspreken zonder :r )

Tevens neem ik het h0nd@ :r het ook kwalijk dat de 500 en de 250cc tweetakt inmiddels de nek om zijn gedraaid! :(

En tricolore doet bij mij altijd goed! Of het nou een kleppenhok is of niet, het design is altijd goed!

Ha, goeie vondst Zot! :P
 
H0nd@ :r is gewoon een saai merk, spelen altijd op safe en durven niks! Daarom vind ik mensen, die fan zijn van, ook mietjes! :+
(en sorry, ik kan h0nd@ :r dus niet uitspreken zonder :r )

:N B|

Mooie Honda op de voorgrond om even te compenseren.

d02f894510bdf351229288224d9d39c9


*O*
 
@Lemming: Wij begrijpen elkaar! ;) _O-

H0nd@ :r is gewoon een saai merk, spelen altijd op safe en durven niks! Daarom vind ik mensen, die fan zijn van, ook mietjes! :+
(en sorry, ik kan h0nd@ :r dus niet uitspreken zonder :r )

Tevens neem ik het h0nd@ :r het ook kwalijk dat de 500 en de 250cc tweetakt inmiddels de nek om zijn gedraaid! :(

En tricolore doet bij mij altijd goed! Of het nou een kleppenhok is of niet, het design is altijd goed!

Ha, goeie vondst Zot! :P

Wat ken jij Honda slecht zeg.... ECHT heel slecht..... en dan bedoel ik tot in den droeves toe slecht. Maar als jij van iets niet afweet en graag met de menigte mee lult... be my guest. :)
 
Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV besturing. Ze vroeg: Wat is er op de TV? Stof, zei ik.

Toen is de ruzie begonnen...

---------------------------

Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei: Ik een rode en hij moet van 0 naar 130 gaan in 3 seconden. Ik kocht voor haar een weegschaal.

Toen is de ruzie begonnen...

---------------------------

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag. Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk. Ik heb het werkelijk nodig dat je me onmiddellijk een compliment maakt. Ik antwoordde: Je zicht is uitstekend.

Toen is de ruzie begonnen...

---------------------------

Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school. Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende. Zeker wel, zei ze zuchtend, wij zijn lang een koppel geweest en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen drinken en is nooit meer gestopt. Ik zei: Wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn.

Toen is de ruzie begonnen...

---------------------------

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we een bak bier van 25 euro zouden bestellen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een bak bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden.

Toen is de ruzie begonnen...

----------------------------

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksverjaardag. Ergens waar ik lang niet meer geweest ben, antwoordde ze. Ik stelde toen voor om naar de keuken te gaan.

Toen is de ruzie begonnen...

---------------------------
Vrouwen, om niets worden ze zomaar kwaad........
 
Hmm... Bart tegen Bart! :+

Als ik thuis ben ga ik hier even lekker voor zitten, ik zit nu nog op m'n werk!
Ik zal bij deze gelijk even laten weten dat ik niet met de menigte mee lul, maar dat dit mijn mening/visie is! Daarbij wil ik de opmerking dat h0nd@ :r niks durft terugnemen en erbij voegen dat ze misbruik maken van hun machtspositie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan