MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halloot, ben ik ook weer eens. Ik had redelijk geslapen vannacht, dank voor het medeleven.. :)

Wat een geweldige filmpjes, lig helemaal in een deuk! _O-

Je fiets wordt al best mooi, Uk! En verzekeringen: je hebt wat dat betreft toch wel wat zaken tegen.. Het is hooguit een voordeel dat je in Houten woont? :')

Trusten Noor! :W
 
Ik ga ook maar is slapen.
@UT: Scheelt het veel met de normale volgens krijg je er een hoop gezeik bij.
@WB: Dus ik hoef niet meer langs te komen voor een massage??
@De Rest: truste.
 
Méér?? B|
Maar nee dank je. :j
Niet zo boos kijken... krijg je rimpels van! :P

Ben vanavond bezig geweest om even mn reisverslag(je) van Australië af te maken/aan te vullen die ik op MF gepost had. pfff wat heb ik toch een hoop mee gemaakt in die 6 maanden dat ik daar was *O* *D

Van het weekend nog maar ff verder om het af te maken. Heerlijk om weer de herinneringen terug te halen... maar nu is het ook wel tijd om te gaan slapen dacht ik zo :+

Truste allemaal :W
 
:Z Zelf tot 1 uur bij de club geweest.... Daarna nog even G-spot, maar blijft tegenvallen in vegelijking met Amsterdam -O- En dan vind ik het tot een bepaald bedrag prima, maar daarna ga ik liever naar huis..... Ach, leuke avond gehad, en nu lekker vrij bijtijds slapen :)
 
5 op een rij is........................

TIETEN *D

emily-scott-nude-5.jpg

80a8f2534a90.jpg


En speciaal voor de nieuwe KTM meneer, speciaal 1 met dr kleren aan......

1257761587220.jpg
 
Mogguh :Z



Thnx Lex!

Moet nog afgewerkt worden, maar ik ben er erg blij mee. :Y
 
Laatst bewerkt:
Goed idee van de koffie X, al begin ik met een Latte Macchiato :P

Mogguh allemaal!

Hier is de sneeuw trouwens bijna helemaal weg... maar wat er nog ligt is erg glad... even naar de kliko lopen en ik ging al bijna onderuit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan