MF Gooi en Vechtstreek deel 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het extra lief dat ik 'm gekregen heb! *O* *O*


Tenks mate! *D









:')

:o
Leugenaar! :(


Troy-Herfoss-supermoto-premier.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moggûh.

Let even een paar dagen niet op, en er is weer een nieuw deel. *O*

Hoe is het hier met iedereen? Een korte update is gewenst, teruglezen is me teveel werk. :9

Hier alles redelijk lekker, spuiten van de kappen gaat goed met de spuitbussen, dat had ik niet verwacht. Kleur lijkt ook niet te lijden onder die paar nachten vorst, en ik ben met 1 van de 3 spuitbussen al over de helft, dus als het goed is ga ik niets tekort komen. Ben benieuwd of de blanke lak net zo lekker gaat.

Zometeen mams weer afvoeren naar de fysio, die is weer door d'r rug gegaan. Gelijk even boodschappen doen tussendoor, dan kan ik daarna de hele dag weer aan het spuiten.

Zag ondertussen een paar pagina's terug nog de SMT. Hitteschilden eraf, als het rekje er niet af kan zonder slijpen zou ik dat nog even aankijken. :]

Zondag nog op de beurs geweest, even een lappenborstel en polijstpasta gescoord voor de uitlaatbochten. Resultaat tot nu toe is niet overweldigend, maar misschien dat het wel beter wordt als ik er nog een keer overheen ga.

Tussendoor maar vast de tank erop gooien, die ligt me nu nog in de weg en is kan er inmiddels weer op...

Er is licht aan het einde van de tunnel, zondag wil ik kunnen rijden. :]*O*
 
Middag :W
Owja, ik heb ook nog ff wat aankopen gedaan gisteren *O* *O*


Toosie, mag ik in jou "Hole in the wall" team??
[afbeelding]


En een nieuw setje stepjes (de rode)
[afbeelding]
Mooi man. Hoelang duurt het voordat je deze versleten hebt ? :P

Zet maar neer...ben toch bezig :Y :+

@Goed en retedruk.
TT is vandaag voor de opleiding in Nijmegen in het mortuarium aan de gang...... kan me van mijn opleiding herinneren dat het daar best heftig was.
Kan ik me voorstellen jah.


Moggûh.

Let even een paar dagen niet op, en er is weer een nieuw deel. *O*

Hoe is het hier met iedereen? Een korte update is gewenst, teruglezen is me teveel werk. :9

Hier alles redelijk lekker, spuiten van de kappen gaat goed met de spuitbussen, dat had ik niet verwacht. Kleur lijkt ook niet te lijden onder die paar nachten vorst, en ik ben met 1 van de 3 spuitbussen al over de helft, dus als het goed is ga ik niets tekort komen. Ben benieuwd of de blanke lak net zo lekker gaat.

Zometeen mams weer afvoeren naar de fysio, die is weer door d'r rug gegaan. Gelijk even boodschappen doen tussendoor, dan kan ik daarna de hele dag weer aan het spuiten.

Zag ondertussen een paar pagina's terug nog de SMT. Hitteschilden eraf, als het rekje er niet af kan zonder slijpen zou ik dat nog even aankijken. :]

Zondag nog op de beurs geweest, even een lappenborstel en polijstpasta gescoord voor de uitlaatbochten. Resultaat tot nu toe is niet overweldigend, maar misschien dat het wel beter wordt als ik er nog een keer overheen ga.

Tussendoor maar vast de tank erop gooien, die ligt me nu nog in de weg en is kan er inmiddels weer op...

Er is licht aan het einde van de tunnel, zondag wil ik kunnen rijden. :]*O*
Sterkte voor je moeder.
De rest klinkt goed man *D




Het RDW is inmiddels op de hoogte van het verdrievoudigen van het vermogen van mijn kawa. Heb het nieuwe kentekenbewijs net binnen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je dan toch beter de bok eraf halen, moet je wel weer je uitlaat demontere toch O-) ?
echt nodig is hij niet, je hebt ook een side stand toch?
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je dan toch beter de bok eraf halen, moet je wel weer je uitlaat demontere toch O-) ?
echt nodig is hij niet, je hebt ook een side stand toch?
B| Gaan we niet doen :P

Geloof ook niet echt dat die dingen de grond gaan raken, al zit er niet veel speling meer. Iets meer door de achtervering en dan ben ik wel het bokkie :X
full



Eraf kan altijd nog wel met een slijptol ofzo. Maar is toch best handig zo af en toe een middenbok :Y Eerst maar weer helemaal in elkaar en lekker rijden. :]
 
B| Gaan we niet doen :P

Geloof ook niet echt dat die dingen de grond gaan raken, al zit er niet veel speling meer. Iets meer door de achtervering en dan ben ik wel het bokkie :X
[afbeelding]


Eraf kan altijd nog wel met een slijptol ofzo. Maar is toch best handig zo af en toe een middenbok :Y Eerst maar weer helemaal in elkaar en lekker rijden. :]
Oke
Goed dat je weet dat je er rekening mee moet houden in iedere geval.
Mooi foto ook *D
 
Middag allemaal :) Was goed te doen vandaag op de motor naar het werk.

Toevallig iemand hier die weet of een cbr 600rr uit 2004 een O-ring of X-ring ketting heeft. In manual staat O-ring maar als ik bij tweewielerservice veghel kijk bij kettingkit DID is het een x-ring ketting :/ Kan dit gewoon of moeten dan ook de tandwielen worden vervangen?
 
Middag allemaal :) Was goed te doen vandaag op de motor naar het werk.

Toevallig iemand hier die weet of een cbr 600rr uit 2004 een O-ring of X-ring ketting heeft. In manual staat O-ring maar als ik bij tweewielerservice veghel kijk bij kettingkit DID is het een x-ring ketting :/ Kan dit gewoon of moeten dan ook de tandwielen worden vervangen?
Zal standaard wellicht o-ring zijn. X-ring schijnt beter te zijn... Voor de tandwielen maakt dat niet uit. Maar niet beter meteen die ook vervangen?
 
Zal standaard wellicht o-ring zijn. X-ring schijnt beter te zijn... Voor de tandwielen maakt dat niet uit. Maar niet beter meteen die ook vervangen?

Is dan wel de bedoeling meteen maja op site van DID staat weer als je motor eerst O-ring had dat je dan weer O-ring moet nemen. Raak er beetje van in de war allemaal haha
 
Middag! :W

Weer terug van werk…

@ Zot, balen van je leerling -O- maar denk wel de goede keus…

@ Aankoop Michiel, *O*

@ Foto’s Kemkers, :')

@ Stefan, aah oke snap je punt… Maar idd zagen in het frame is definitief. Mijn advies is: als je twijfelt, er nog op laten zitten… Heb het toen ook met mijn taartschep gehad…

@ Poik, lekker geslapen? :)

@ Japie’s gitaar, *O*

@ Lankho, hoe is het met je moeder?

@ Prepress, lekker gereden nog?! :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan