MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.

:^ :+

@ WB en gasten Veel plezier vanaaf *D

Gaat hier ook wel lukken :P
Gourmetten en als toetje stroopwafel en bitterkoekjesijs van Hertog :9~
Beetje slagroom en chocosaus erbij :9

En voor die lange...
Bijna weekend :9

bikini.jpg


L@ters :W
 
Laatst bewerkt:
@ Fred, geen verkeerde keus die motor en kleur :}

Ik moet eens keer komen bewonderen. :Y
 
Doe maar het middelste lichaam en het rechter hoofd :')
 
@WB: ga het niet redden vanaaf. Moeders is naar A'dam om bij haar zussen in het restaurant bij te springen dus ik zit met de kinderen. Avondje eefies niks kan ook geen kwaad, behoorlijk zware week achter de rug met dito spierpijn.

Vandaag lekker vrij geweest maar nog genoeg te doen gehad. Eindelijk het goeie pinlockie op kunnen halen, boompie om/verzaagd en gaten in de boot geboord om te voorkomen dat er water in komt... :?


Nu eerst effies koken en dan met het spul naar de kermis. Altijd fijn met spierpijn... :')
 
Net TT in 's Graveland gespot in een mooi blikkie :W

FF eten maken en dan naar Bussum

Veel plezier iedereen vanaaf en nie vergeten nie: Clau wil FOTO'S:

full
 
Laatst bewerkt:
Pfff... Racer staat al sinds 1 uur op de heftafel, maar heb er nog geen flikker aan gedaan! :/ Zie een hele zooi werk en de vorige eigenaar heeft allerlei boutjes door elkaar gebruikt waar ik knettergek van wordt... :X |( Ik ben wel ietsje preciezer dan die gast, hoop dat het intern wel iets beter is dan de buitenkant...

Probleem is, als ik een berg werk zie, ga ik me zorgen maken om de hoeveelheid werk ipv de handen uit de mouwen steken! Van een project manager geleerd dat je dan een planning moet maken waarbij je dingen uit een zet. Maak je het overzichtelijk en verdwijnt, als het ware, de berg werk.
Dus bij deze ga ik uit vrije wil op zaterdagmiddag/avond een Excel-lijstje fabriceren... :? :+

@Toos: jij wel lekker bezig zie ik, alhoewel ik die gaten in je boot ook, zacht gezegd, nogal vaag vind! :o
 
Middag (oeps, tis al aaf... :$ ) ! :W

Vanmiddag wezen proefrijden in een auto in Huizen, helaas ongeschikt... Rijden we later naar Bussum om daar bij een andere auto te kijken, wil ik het raam naar beneden doen, horen we een klap en het raam zakt omlaag... Die zit nu dus met tape vastgeplakt. Auto van ons zijn we zo klaar mee... :(

Daarna naar Made gereden (van Meel Motoren). Had in oktober Sidi-laarzen gekocht daar, maar die zaten toch niet naar behoren (had er voornamelijk het huishouden mee gedaan om ze in te lopen :') ) dus zagen er nog prima uit. Nu geruild voor deze:

2009_Alpinestars_S-MX_5_Waterproof_Boot_Black.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aaf allen :W


Heeft er hier iemand ervaring met velglint?
Zo ja eventueele tips zijn van harte welkom.
 
Laatst bewerkt:
Nice boots, Noor! ;)
Ennuh... Tis nu weekend dus er valt weinig te breken... :? :P
Eetse! :W

@Morph: heb hele slechte ervaring met velglint in de Sherco... :( Rij inmiddels gewoon met binnenband! Hier heb jij alleen geen flikker aan, want ik rij rond met 0,3 bar! :P
 
Avond :W
Middag (oeps, tis al aaf... :$ ) ! :W

Vanmiddag wezen proefrijden in een auto in Huizen, helaas ongeschikt... Rijden we later naar Bussum om daar bij een andere auto te kijken, wil ik het raam naar beneden doen, horen we een klap en het raam zakt omlaag... Die zit nu dus met tape vastgeplakt. Auto van ons zijn we zo klaar mee... :(

Daarna naar Made gereden (van Meel Motoren). Had in oktober Sidi-laarzen gekocht daar, maar die zaten toch niet naar behoren (had er voornamelijk het huishouden mee gedaan om ze in te lopen :') ) dus zagen er nog prima uit. Nu geruild voor deze:

[afbeelding]
Mooie laarzen.
En succes met het zoeken naar een auto ;)

Doe maar het middelste lichaam en het rechter hoofd :')
:P Dit keer gaat blond toch voor brunette
 
Middag (oeps, tis al aaf... :$ ) ! :W

Vanmiddag wezen proefrijden in een auto in Huizen, helaas ongeschikt... Rijden we later naar Bussum om daar bij een andere auto te kijken, wil ik het raam naar beneden doen, horen we een klap en het raam zakt omlaag... Die zit nu dus met tape vastgeplakt. Auto van ons zijn we zo klaar mee... :(

Daarna naar Made gereden (van Meel Motoren). Had in oktober Sidi-laarzen gekocht daar, maar die zaten toch niet naar behoren (had er voornamelijk het huishouden mee gedaan om ze in te lopen :') ) dus zagen er nog prima uit. Nu geruild voor deze:

[afbeelding]

Mooi dat je ze gewoon kon omruilen nog
goede service :)
 
Phoen en ik willen trouwens morgen met de motor richting Zandvoort (oa. Michiel aanmoedigen bij de Circuitrun) *O* Nog mensen zin om mee te gaan!!? :]
 
Laatst bewerkt:
Nice boots, Noor! ;)
Ennuh... Tis nu weekend dus er valt weinig te breken... :? :P
Eetse! :W

@Morph: heb hele slechte ervaring met velglint in de Sherco... :( Rij inmiddels gewoon met binnenband! Hier heb jij alleen geen flikker aan, want ik rij rond met 0,3 bar! :P

:')
Ik bedoel reflecterend velglint voor op mijn race motort, niet een trail motor :+.

Veel plezier bij WB party people
 
Laatst bewerkt:
@WB: ga het niet redden vanaaf. Moeders is naar A'dam om bij haar zussen in het restaurant bij te springen dus ik zit met de kinderen. Avondje eefies niks kan ook geen kwaad, behoorlijk zware week achter de rug met dito spierpijn.
Jammer, maar geniet van je avond; kom lekker tot rust :)

Wat een goede service, Noor! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan