MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zei dat ie een stukkie moest rijden vanuit Utreg/Houten, op een FZR600, die 25kw gezet moest worden.... Grote kans -O-

Heb z'n nr niet, anders had ik m kunnen smsen -O-
Niets aant handje met Jaapie hoor... naja, zijn richtingsgevoel laat zo nu en dan te wensen over _O-



Net terug van een gezellige verjaardag van Maike *O* Helaas dat ik eerder moest afhaken, maar wilde toch even nog wat uurtjes slapen voor morgen... :Y En ja, dat wordt lopen over het circuit dit keer... weer eens wat anders *D

Truste allemaal!

:W
 
Gaat ie lopen dat is een tering end *D
Is ook zo lekker in de duinen ;)

Was me ff ontschoten :+
12km...
12km.bmp
 
Niets aant handje met Jaapie hoor... naja, zijn richtingsgevoel laat zo nu en dan te wensen over _O-



Net terug van een gezellige verjaardag van Maike *O* Helaas dat ik eerder moest afhaken, maar wilde toch even nog wat uurtjes slapen voor morgen... :Y En ja, dat wordt lopen over het circuit dit keer... weer eens wat anders *D

Truste allemaal!

:W

Mooi dat het gezellig was/is! :) Slim om even wat uurtjes rust te pakken! :Y Slaap lekker! :Z :W Neem jij btw wel je telefoon morgen mee?!!
 
Mooi dat het gezellig was/is! :) Slim om even wat uurtjes rust te pakken! :Y Slaap lekker! :Z :W Neem jij btw wel je telefoon morgen mee?!!
Ja telefoon gaat mee, moet ff kijken wat ik op het circuit ermee doe. Geloof dat er iets van kluisjes zijn, dus tot een half uur voor de start (13u) ben ik/we wel te bereiken.
 
Laatst bewerkt:
Niets aant handje met Jaapie hoor... naja, zijn richtingsgevoel laat zo nu en dan te wensen over _O-



Net terug van een gezellige verjaardag van Maike *O* Helaas dat ik eerder moest afhaken, maar wilde toch even nog wat uurtjes slapen voor morgen... :Y En ja, dat wordt lopen over het circuit dit keer... weer eens wat anders *D

Truste allemaal!

:W
Jij wel wat vernomen van hem dan?

Succes morgen hè *D
 
Ja telefoon gaat mee, moet ff kijken wat ik op het circuit ermee doe. Geloof dat er iets van kluisjes zijn, dus tot een half uur voor de start (13u) ben ik/we wel te bereiken.

Oke, komt goed! Anders misschien je kerstmuts opdoen, dan val je lekker op... :+
 
Oke, komt goed! Anders misschien je kerstmuts opdoen, dan val je lekker op... :+
hehe, nee sorry... dan zweet ik me kapot :P


ohhhh, ik zit me nu echt dood te rekenen aan de tussentijden om toch rond de 60min te lopen morgen. Zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn.. maar toch })
 
hehe, nee sorry... dan zweet ik me kapot :P


ohhhh, ik zit me nu echt dood te rekenen aan de tussentijden om toch rond de 60min te lopen morgen. Zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn.. maar toch })

Je moet niet rekenen, je moet lopen!!! :)

Maar nu eerst lekker slapen! Hop hop!
 
Nou, ik ga hier ook zo slapen! Met de klok een uur vooruit wordt het toch best vroeg morgen... :+ Maar geeft niet, je moet er wat voor over hebben he! :)

[me="Noorus"]Oefent nog 1 keer de dans voor morgen...[/me]

We hebben de M *O*
We hebben de I *O*
We hebben de C *O*
We hebben de H *O*
.......
 
Voor alles thuiskomers straks nog even:

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Ritje naar Circuit Zandvoort!

Morgenochtend willen we naar Zandvoort rijden om Michiel aan te moedigen *O* . De heenreis rijden we binnendoor (zal zo'n 1,5 uur rijden zijn).

Verzamelen @ Shell Hackelaar (Shellstation langs A1 vlakbij Muiden)

Tijd: 10:30 (let op: zomertijd! :) )

Tot nu toe gaan mee:

- Nocer
- Phoentje
- Noorus

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Maandag geplaatst, maar 33 pagina's door moeten zoeken B|


*O* JAAPPIES SCHAAPSCHEERDERSRIT *O*


Wanneer?
Zondag 4 april, 12:00.

Waar?
Route komt een dezer dagen.. Verzamelen bij de McDonals te Laagraven (aka Nieuwegein) :P .

Waarom?
Omdat Jaapie gewoon niet zonder begeleiding de weg op mag

Einddoel?
Zoemende tondeuses en een emmertje krullen })

Wie gaat er mee
- Jaapie
- Poikie (OVB)
- Dark_Falcon
- Lankho09 (OVB)
- VfredS
- Coonie (ovb.....ligt eraan of Jaappie zich kan gedragen tot die tijd )
- MZN (ovb...idem)
- Michiel85 (neemt de tondeuse mee)
- Plexat (ovb dat ik een andere afspraak kan verschuiven)
- Michel (ovb dat we om de 200km tanken omdat ik met de SM kom :+ )
- JeGo
- Rabasa

OVB voor mij, volgende week zouden we al kunnen promoveren met voetbal..... Dan is het niet verstandig de volgende dag te gaan rijden :N ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan