MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Michiel, Noos, Jan, TCB, JJ en Bartje, weten jullie al of jullie eerst om 19:30 naar ons toe komen?! Dan kunnen we even rekeningen houden met de taart… :Y Gaarne even laten weten…

@ Slaperts, trusten! :W

Hier ook bedje in :Z :Y
 
MF GOOI GOES JACKASS 3D

[afbeelding]

WAAR: Utopolis , Forum 16, 1315 TH, Almere Utopolis – Page 72 – Bioscoopfilms
HOELAAT: 21:30 begint de film, voor 21:00 moet ik de kaarten halen anders vervalt onze reservering.
PARKEREN: Betaald in de Schippers-garage, Flevogarage en Hospitaalgarage.

Prijzen:
Normaal tarief: € 9,00
Toeslag 3D-film: € 2,00 (waarvan € 1,00 huur voor de 3D-bril)

VERZAMEL- EN KAARTJES UITDEELTIJD: 21:00 dus zorg dat je er bent dan :Y

Trailer:

Deze mensen komen er allemaal en daar is dus voor gereserveerd (2 rijen onder/boven elkaar)
Als je naam op de lijst staat ga ik er dus vanuit dat je ook netjes komt/betaalt want ik zal de kaarten voorschieten en uitdelen tegen inruil van 11 euro per persoon :Y (zorg dus dat je het gepast bij je hebt!)
Afzeggen kan dus wel totdat ik de kaarten gekocht heb :P

Het is een film zonder pauze dus neem genoeg drinken/eten mee de zaal in *D

WIE ZIJN ERBIJ:

- Michel
- MZN
- Coonie
- Xtra
- Michiel85
- FOEN
- JeGo
- Nocer
- Jantah
- ErwinGTI
- Noorus
- Thacutiboy
- V FRed S
- JollyJopster
- Bartje2,5

Inschrijving is dus ook gesloten bij deze ;)

Verder: ik ga zelf rechtstreeks omdat ik het niet ga redden nog wat te drinken bij Noor en Phoen of om eerst ergens te verzamelen. Maar de rest staat vrij om iets te regelen natuurlijk :Y
Gaat/kan er nog gecarpoold worden vanuit Hillywood-noord? Ben ook niet te beroerd om zelf te rijden maar scheelt weer wat peut! :)
 
Michiel, Noos, Jan, TCB, JJ en Bartje, weten jullie al of jullie eerst om 19:30 naar ons toe komen?! Dan kunnen we even rekeningen houden met de taart… :Y Gaarne even laten weten…

@ Slaperts, trusten! :W

Hier ook bedje in :Z :Y

:N
Jopje komt later uit Belgie geloof ik, dus denk niet dat ze het gaat redden.

Taart mag je gewoon meenemen naar de bios hoor.
 
Aah vandaar dat je Tweety rijd tot ie echt op is? :PIk zeg onderhandelingsruimte! *D :P

Maar goed, ik heb net met Fred afgesproken er zaterdag ochtend vroeg naar toe te gaan. :)
Willen er mensen mee, altijd welkom, laat het even weten van te voren ;)


Extra vraagje, kunnen jullie zien welke banden eronder liggen? Merk en type?

[afbeelding]

[afbeelding]

Duidelijkere foto's heb ik er helaas niet van.
Kan je niet wachten tot 2011, in winter ga je toch niet rijden?
motor is dan weer jaartje ouder, dus weer goedkoper.
 
Aah dus jullie 4en komen zowieso niet eerst hierlangs, aangezien JJ laat is?!

Klopt.
Ik neem Jan, JJ en Bartje mee. Wij gaan dan rechtstreeks naar de bioscoop. Hoop dat je het niet erg vindt.

Het is niet alleen dat JJ laat is. Het komt voor mij ook beter uit. Weet namelijk niet hoe mijn dag loopt morgen en als ik om 6 uur klaar ben met werken moet ik me helemaal kapot haasten. Dus komt mij ook beter uit. :)
 
Laatst bewerkt:
Tsssssss :')

Iedereen al op 1 oor. Lekker dan. Denk dat ik nog een uurtje of wat wakker ben..................................................................................................................



Trusten iedereen :W
 
Hoogtepunt van de nacht: Twee hoogst irritante, dronken ballen gevorderd om de publieksruimte van het bureau te verlaten....... :')


:Z
 
Ik kom denk ik niet die kant op noor. Rij wel door naar de bios. Welke garage is het beste om te parkeren daar?
 
Mogguh :W :Z

Even zwaaien vanuit België :W natuurlijk is deze pannekoek een boek vergeten.. Dus kiezen tussen de bijbel lezen of vroeg slapen... Weltrusten!

Noem het n momentje van zelflering, volgende keer boek mee dus :P Succes vandaag! :)

Avond :W


BT 021.
Geef geen garantie maar weet het vrij zeker.

Heb ik ook mee gereden op mijn kawa, wel met begrenzing, maar in de bochten heb ik ze aardig kunnen uitproberen. :P
Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik weinig grip had. ;)
Voorband sleet wel aardig. :P

Ok, BT 021 dus, geen band die lang mee gaat geloof ik, nja ze voldoen for the time being :)

-O-

Prec.png


-O-




Nu echt slapen hiero :W

Tword me zaterdag toch ineens mooi weer!! *D :P

Zowwww dan...

Euhhmm michel... nee ik ben er niet bij morgen. Spaar me geld nu voor wat andere dingentjes voor Jazz... Ik wil nog een andere riem enzo hebben voor hem. Deze laat ik dus voorbij gaan. Maar wens alleen heul veel plezier morgen aaf natuurlijk.

Verders vind ik 4950 wel een hoop geld hoor voor een 2006. En dan hangt het ook nog even van de KM's af. Ik dat je toch wel moet proberen op een bedrag tussen de 4000 en 4500 uit te komen. Tevens het vermelden waard. Volgend jaar komt er een nieuw model uit... Een 750cc. Wat niet met zekerheid te zeggen is dat de 600 dan minder verkocht word, maar met een beetje rond lezen is er wel meer vraag naar de 750 dan de 600. Tevens met onderhandelen kan je ook altijd wat extra spulletjes mee nemen als de prijs moeilijk omlaag gaat... Wens je in elk geval succes.

Verders gaan we lekker naar bedje toe. Weltrusten allemaal en slaap lekker voor straks.

Ik weet van de 750, maar valt die niet in n ander segment zeg maar, waardoor die weinig van doen heeft met de prijs van de 600?
Ik vin de 750 iig minder mooi dan de 600 en dat hoor ik toch ook wel door 600 rijders.
En n hoop geld, het is van de goedkoopste die te koop staan...blijkbaar zijn de dealers/verkopers n beetje niet helemaal helder in hun ei... B| :X

:^ JeGo :Y

BT021 zeg ik ook!
Als ze warm zijn, geven ze lekker grip. Met kouwe bandjes kreeg ik m'n ouwe SV650 wel snel dwars!~[/quote]

Dwars gaan doen we liever niet :P
 
Kan je niet wachten tot 2011, in winter ga je toch niet rijden?
motor is dan weer jaartje ouder, dus weer goedkoper.

Winter idd niet rijden...tja dat zou wel beter zijn maar maar...meh de een roept dat het geen stuiver uitmaakt, de ander weer dat wachten tot wel beter is...
[me="CorvetteFreak"]snapt niet meer :P[/me]
 
Mogguh :W

Nog 2 gipsplaatjes en dan ga ik eerst het slagveld maar eens een beetje opruimen voor ik weer verder ga :P
 
Uhmmm Noor... ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ga doen vanavond. Wil graag wat eerder langs komen voor een taartje (heb ik meteen avondeten :P ). Maar moet voor mn werk onder Eindhoven zijn later vanmiddag en totaal geen idee hoelaat ik daar klaar ben. Planning is 18u, maarja dat zegt niets :+ Ik bel je anders wel even als ik daar vertrek of meer weet :Y


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan