MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
het was weer lekker chaos gister rond amsterdam :z
Gelukkig was ik er voor de drukte en kon ik binnendoor nog zonder files naar huis :')

Vanochtend ook weer een paar ongelukken, gelukkig weer op tijd dus weinig vertraging :P

7:30 beginnen, 16:00 naar huis is wel lekker :+
 
:W

Zo af en toe kijk ik wel eens om het hoekje! ;)

11709429_907104932682009_6803173084800568642_n.jpg
 
Er staan er ook een hoop in de OP die niet eens meer om de hoek zwaaien :X

Hoi Bartje 2,5!! :W
 
Dik 600 km file vanmorgen geloof ik?
Blij dat ik enkel de A28 oversteek, letterlijk, via n brug :P

De regen weet ons wel te vinden zo in t midden des lands, even als de verkoudheid, donders ik loop leeg :') Voel ook alles dicht slibben, tof. Ibu erin en vroeg naar bed, morgen de baas toch weer blij maken he :)
 
Ik heb even gekeken, maar iedereen wipt af en toe nog wel eens binnen hoor ;)
Zit soms alleen wel een tijdje tussen omdat ze drukker zijn met andere dingen dan met motorrijden.
Het maakt mij niet uit hoor... maar t viel me op dat ik er veel niet kende toen ik ging kijken of de OP bij mij ook gehusseld was :)
 
Ik heb even gekeken, maar iedereen wipt af en toe nog wel eens binnen hoor ;)
Zit soms alleen wel een tijdje tussen omdat ze drukker zijn met andere dingen dan met motorrijden.

Idd.. ik ben er zo een.. echter rijd ik nog best veel motor, heen en weer naar de sportclub, soms werk, familie etc.. maar zodra er een ritje gepland stond was ik helaas niet in de buurt om mee te rijden.. dat is wel eens anders geweest :] 8-)

Vanaf januari mogelijk ander soort werk en dan krijg ik ook weer meer tijd als het goed is :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan