MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Goedenavond omgevingsgenoten,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Afgelopen zondagmiddag heeft mijn broertje een flinke schuiver gemaakt bij het afrijden van de Esscherrotonde in Baarn in de richting van Hilversum. Ondanks de geringe snelheid van max 30 km/u kwam de klap toch hard aan en hij moest mee naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels maakt hij het gelukkig vrij goed. Zijn motor (een Fazer 6) is er minder goed aan toe. De schade is aanzienlijk en het is nu wachten op het rapport van de expert en de kosten voor reparatie.

Graag wil ik weten hoe jullie ervaring is met deze rotonde en het asfalt rondom. In de omgeving horen we verhalen dat deze rotonde altijd glibberig is en dat het zelfs met de auto oppassen geblazen is. Als mogelijke oorzaak (niet zozeer voor deze glijpartij, maar voor de gladheid) wordt er gesuggereerd dat de tankwagen die de pompstations aan beide kanten bevoorraad, zonder de slangen schoon te spoelen over de rotonde naar de andere kant rijdt. Natuurlijk zijn dit speculaties, maar als dit werkelijk zo is dan is dat toch een kwalijke zaak.

Nogmaals, komt dit jullie bekend voor? Hebben jullie tips waar dit eventueel aan te kaarten is?

Alvast dank!
 
Morning!!!
Zoals verwacht ben ik ook binnenkort Koos Werkeloos.
Ach nou ja, veel verschil met nu maakt het niet echt, het gaat me wel een hoop gezeik schelen.
Ik zie er dus de voordelen maar van in.
Eerst op vakantie, daarna zitten we de tijd wel uit...
 
Jammer dat het niet geworden is wat je er van verwachte. Anderzijds is het weer een stap naar verandering waar je niet onderuit kan en dat brengt vaak wat goeds.
 
Goedenavond omgevingsgenoten,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Afgelopen zondagmiddag heeft mijn broertje een flinke schuiver gemaakt bij het afrijden van de Esscherrotonde in Baarn in de richting van Hilversum. Ondanks de geringe snelheid van max 30 km/u kwam de klap toch hard aan en hij moest mee naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels maakt hij het gelukkig vrij goed. Zijn motor (een Fazer 6) is er minder goed aan toe. De schade is aanzienlijk en het is nu wachten op het rapport van de expert en de kosten voor reparatie.

Graag wil ik weten hoe jullie ervaring is met deze rotonde en het asfalt rondom. In de omgeving horen we verhalen dat deze rotonde altijd glibberig is en dat het zelfs met de auto oppassen geblazen is. Als mogelijke oorzaak (niet zozeer voor deze glijpartij, maar voor de gladheid) wordt er gesuggereerd dat de tankwagen die de pompstations aan beide kanten bevoorraad, zonder de slangen schoon te spoelen over de rotonde naar de andere kant rijdt. Natuurlijk zijn dit speculaties, maar als dit werkelijk zo is dan is dat toch een kwalijke zaak.

Nogmaals, komt dit jullie bekend voor? Hebben jullie tips waar dit eventueel aan te kaarten is?

Alvast dank!

Zelf rij ik daar nooit dus ik zou het niet weten. Als je idd het idee hebt dat het een de weg ligt kan je het melden aan de wegbeheerder en je kan het melden bij Motorrijders Actie Groep - Home
 
Jammer dat het niet geworden is wat je er van verwachte. Anderzijds is het weer een stap naar verandering waar je niet onderuit kan en dat brengt vaak wat goeds.
:^


Wat een wijze woorden zo vroeg al :)
 
Pekel is wel weer weg ondertussen :Y


Echter nog niet geheel werkeloos :/ ik kan niet mee -O-
 
Jammer dat het niet geworden is wat je er van verwachte. Anderzijds is het weer een stap naar verandering waar je niet onderuit kan en dat brengt vaak wat goeds.
Precies, ik heb nu alle vrijheid om te solliciteren, waar ik voorheen met een concurrentiegeding zat en niets ernaast kon aannemen.
Komt vast een hele leuke baan voorbij binnenkort :Y

Kunnen met dat mooie weer wel een werklozen-ritje doen :+
Hahaha idd...
 
Goedenavond omgevingsgenoten,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Afgelopen zondagmiddag heeft mijn broertje een flinke schuiver gemaakt bij het afrijden van de Esscherrotonde in Baarn in de richting van Hilversum. Ondanks de geringe snelheid van max 30 km/u kwam de klap toch hard aan en hij moest mee naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels maakt hij het gelukkig vrij goed. Zijn motor (een Fazer 6) is er minder goed aan toe. De schade is aanzienlijk en het is nu wachten op het rapport van de expert en de kosten voor reparatie.

Graag wil ik weten hoe jullie ervaring is met deze rotonde en het asfalt rondom. In de omgeving horen we verhalen dat deze rotonde altijd glibberig is en dat het zelfs met de auto oppassen geblazen is. Als mogelijke oorzaak (niet zozeer voor deze glijpartij, maar voor de gladheid) wordt er gesuggereerd dat de tankwagen die de pompstations aan beide kanten bevoorraad, zonder de slangen schoon te spoelen over de rotonde naar de andere kant rijdt. Natuurlijk zijn dit speculaties, maar als dit werkelijk zo is dan is dat toch een kwalijke zaak.

Nogmaals, komt dit jullie bekend voor? Hebben jullie tips waar dit eventueel aan te kaarten is?

Alvast dank!

Ik rij/reed daar bijna dagelijks overheen. Het is inderdaad een gladde rotonde, mede omdat (vooral de binnenbaan) de rotonde licht schuin afloopt (negatief verkant heet dat geloof ik?) is het bij nat weer redelijke glad. Ik rij daar dan ook altijd een slakkengangetje.
Ik heb tweemaal een slipper gehad op die rotonde, maar dat was in mijn ervaring voornamelijk door het vele gruis wat er lag op de plek dat je de rotonde in de linkerbaan verlaat.
 
Goedenavond omgevingsgenoten,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Afgelopen zondagmiddag heeft mijn broertje een flinke schuiver gemaakt bij het afrijden van de Esscherrotonde in Baarn in de richting van Hilversum. Ondanks de geringe snelheid van max 30 km/u kwam de klap toch hard aan en hij moest mee naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels maakt hij het gelukkig vrij goed. Zijn motor (een Fazer 6) is er minder goed aan toe. De schade is aanzienlijk en het is nu wachten op het rapport van de expert en de kosten voor reparatie.

Graag wil ik weten hoe jullie ervaring is met deze rotonde en het asfalt rondom. In de omgeving horen we verhalen dat deze rotonde altijd glibberig is en dat het zelfs met de auto oppassen geblazen is. Als mogelijke oorzaak (niet zozeer voor deze glijpartij, maar voor de gladheid) wordt er gesuggereerd dat de tankwagen die de pompstations aan beide kanten bevoorraad, zonder de slangen schoon te spoelen over de rotonde naar de andere kant rijdt. Natuurlijk zijn dit speculaties, maar als dit werkelijk zo is dan is dat toch een kwalijke zaak.

Nogmaals, komt dit jullie bekend voor? Hebben jullie tips waar dit eventueel aan te kaarten is?

Alvast dank!

Ik heb ooit iets dergelijks in de gemeente haarlemmermeer gehad. Staan inmiddels borden op dat punt en had "of the record" gehoord dat het daar scheer en inslag was. Maar ze wisten zich in dusdanige kronkels te manoeuvreren (liegen) dat ik na verloop van tijd concludeerde dat ik die strijd niet ging winnen en heb het bijltje gegooid.
Als je de strijd aan wilt gaan moet je eerst de verantwoordelijke voor het wegdek daar zien te achter halen. Gemeente? Or whatever...
Tip: ga vanaf gesprek 1 alles opnemen als bewijs, had in mijn geval bewijs van liegen kunnen opleveren.
Je maakt alleen kans als het niet een eenmalig incident is. Als iemand eenmalig diesel lekt kan de gemeente daar ook niks aan doen. Gebeuren er vaker dingen en kan je dat bewijzen dan maak je met veel inzet en geduld een kans op vergoeding.

Ik wens jullie veel succes! ;)
 
....dat ik na verloop van tijd concludeerde dat ik die strijd niet ging winnen en heb het bijltje gegooid.

Gebeuren er vaker dingen en kan je dat bewijzen dan maak je met veel inzet en geduld een kans op vergoeding.

Herkenbaar.... het is een heel lastig traject... in ons geval was er een week eerder al een Kawasaki rijder door de heg gekomen, nadat Ed diezelfde heg meepakte wegens heel veel grind op de weg ... echter ook wij hebben het bijltje er bij neer gegooid.
Je moet een hele lange adem hebben, en dat heb ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar.... het is een heel lastig traject... in ons geval was er een week eerder al een Kawasaki rijder door de heg gekomen, nadat Ed diezelfde heg meepakte wegens heel veel grind op de weg ... echter ook wij hebben het bijltje er bij neer gegooid.
Je moet een hele lange adem hebben, en dat heb ik niet.
Ik durf te beweren redelijk laid back te zijn maar bij onrecht heb je een verkeerde aan mij. Dan wil ik me er wel in vast bijten. Echter als instanties zich achter elkaar verschuilen en ronduit gaan liegen dan ben je verloren...
 
Vanochtend dan toch een ritje gemaakt met de Beamer nadat de meneer van de Wegenwacht me even met startkabels geholpen had. Ik ben niet voor niets Platina-lid namelijk! :+

Ik had het zelf eerst geprobeerd maar toen gebeurde er niets?? Denk dat dat aan dat cheap-ass setje kabels van de Lidl ligt :o

Daarna maar even een ritje gemaakt en even langs Cor van Heerdt gereden om de accu te laten testen. Volgens hem prima in orde *O*


Komende weken maar vaker een rondje doen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan