MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd wat je ervan vindt....
Ik heb nu voor de 2e x een kle gekocht.
De 1e kocht ik plm 2002. Was toen 1jr oud. Had ik veel lol mee en ontdekte dat je met 48pk ook lol kan hebben...
De kle die ik een paar maanden geleden kocht heb ik conti tkc70 meteen om laten leggen...daar wil ik echt de bossen mee in...
Op ontdekkingsreis op de veluwe en anders naar brabant...

De super moto wielen voor motorgym zeker......
 
Vandaag Legend gekeken met Tom Hardy. Hij speelt een gangster tweeling. Goede film, aanrader :)

 
Ah, is dr een jarig hoera, hoera??
full
 
Heb je al gereden met de TKC70?

Ja maar niet zo veel iets van 500km
Voor de weg in ieder geval wel even wennen...
Komt waarschijnlijk omdat ik alleen wegbanden ben gewend...
De tkc 70 zou 50% weg en 50% terrein geschikt zijn.. het terrein moet ik
er nog mee in.. dat gaat wel lukken na de winter..

Wilco...van harte gefeliciteerd
 
tkc70 heb ik nooit echt goede banden gevonden onder de AT, vooral op nat wegdek is het stressen met die banden. Veel banden geprobeerd (waaronder de TKC70) maar altijd weer naar Anakee's. De Anakee's waren de fijnste banden op de gravelwegen in Zweden en Noorwegen, de TCK70's waren marginaal beter op onverhard, maar op nat wegdek een drama. De Anakee's sleten wel sneller, de III nog meer dan de II, maar goed, je krijgt er heel veel voor terug. Overigens vond ik de II lekkerder rijden op onverhard, gaven gewoon meer controle en feedback.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wilco: gefeliciteerd.

Je cadeautje van vandaag: een hele witte wereld.
Ik heb vannacht alles (hier althans) wilt laten spuiten.
Glij ze Glee!!!
 
Je cadeautje van vandaag: een hele witte wereld.
!
Hier helemaal niks -O- maar de zon schijnt wel!

Vannacht om 1.00 was ik aan het verdwalen in Ede, ook nog in een sneeuwbui. Mn navi wist op een gegeven moment ook niet meer waar ik was, stuurde me maar rondjes. Ben toch thuisgekomen, nu dat ding maar eens een update geven... is ie daar de komende 3 uur mee bezig :X (was vast nodig haha)
 
Hier ook geen sneeuw hoor :N

Wel vanmorgen om 08.30 uur buren van beide kanten die hun auto's gingen staan krabben onder ons slaapkamerraam B| -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan