MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees net dat Ducati afgelopen jaar een record omzet heeft gedraaid. 16000 Scramblers verkocht in het eerste jaar. Hebben ze ook leuk aangepakt met alle merchandise en marketing er omheen.
Frappant dat moederbedrijf Audi met geen woord genoemd wordt. De reden dat ik nu een Duc zou kopen is dat hij nu wel betrouwbaar is......... nu de Audi engineers zich ermee bemoeien. :P

Dat was mijn crosspost voor vandaag.

Over Topgear, ik baal dat het straks weer achter een onmogelijke TV aanbieder zit en dus niet te zien is. Ik had ze liever bij Netfix gezien, daar hebben wij al een account lopen. Benieuwd of Piratebay een oplossing gaat bieden. Het aftreksel dat nu nog op de BBC te zien is, daar zal ik niet voor thuis blijven.
 
Zal ongetwijfeld gewoon te downloaden zijn :)

Scrambler is idd een goede zet geweest van Ducati. Mooi ding ook.
 
Laatst bewerkt:
Ja Sabine lijkt mij ook leuk als presentatrice. Gezellig dame die ook nog aardig kan rijden. Alhoewel ik meer uitkijk naar Chris Harris als presentator. Chris Harris on Cars youtube kanaal is geniaal. Hij had ook als eerste de LaFerrari v Porsche 918 v McLaren P1 in een test :D Samen met Tiff Needell and Marino Franchitti

 
https://www.youtube.com/watch?v=5KiC03_wVjc

Dit is dat stukje met het busje.... Sabine is toch wel een leuk type als host denk ik.
:Y zij is leuk en kan niet een beetje rijden, maar erg goed rijden :)






Nieuwe Tarantino gezien vanavond. Wat een teleurstelling :/ Vond 'm echt niet goed -O-
 
@ Spook, ik zou het verder uit laten zoeken. Vannacht wel gelezen, maar reageren lukte niet meer :N



Zit voor mini-x al te kijken naar haar vervolgschool. :')
 
In Biddinghuizen kun je altijd schaatsen ;)
Staat ook zeker op de planning ja!


Vanwege een virusje wat in Surniame hangt (en schadelijk is voor mn ongeboren nichtje) is dat van de baan, alle tickets zijn om geboekt naar...Cuba!
Whaha... het gaf even wat gedoe, maar ook dat lijkt me heel erg leuk! (misschien nog wel leuker dan ;) )
Iemand nog tips over wat je gezien moet hebben?
 
Staat ook zeker op de planning ja!


Vanwege een virusje wat in Surniame hangt (en schadelijk is voor mn ongeboren nichtje) is dat van de baan, alle tickets zijn om geboekt naar...Cuba!
Whaha... het gaf even wat gedoe, maar ook dat lijkt me heel erg leuk! (misschien nog wel leuker dan ;) )
Iemand nog tips over wat je gezien moet hebben?
Cubaaaaa *O*

Hoe lang ga je?
 
Heuj!! :W

Hier ook wat anders qua vervoer.... maar dan in de koekblik-categorie *D
We hebben de Fransoos ingeruild voor een Zweedse! Van 1.6 naar 2.4, helemaal niet verstandig natuurlijk maar wel lekker!!

Nu beetje rustig aan met rechtervoet en niet teveel op benzinemeter letten 8-)
 
Rutte gaat het zwaar krijgen als voorzitter van de EU. Nigel Farage had zijn zegje al klaar vandaag:

@ Spook, ik zou het verder uit laten zoeken. Vannacht wel gelezen, maar reageren lukte niet meer :N



Zit voor mini-x al te kijken naar haar vervolgschool. :')

Ja staat in de planning man. Wil toch weten wat het is.
 
Wij zijn in maart 18 dagen geweest.
Geweldig land. Wij zijn echt van West naar Oost gereisd. Santiago de Cuba vonden wij de leukste stad, maar de rest had ik zeker ook niet willen missen.
Kunnen genoeg tips geven, maar lijkt me handiger via pb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan