MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
het is wel een beetje duur.... :X :X :X

ja, ok, vrij drinken, maar ik drink echt geen 22 euro weg _O- -O-
 
dan nog.. vind ik 22 euro best duur... eigenlijk..

voor een puntje diepvriestaart, 5 bitterballen en de 4 glazen sinas die ik drink omdat ik wrsch met de motor kom -O-
 
dan nog.. vind ik 22 euro best duur... eigenlijk..

voor een puntje diepvriestaart, 5 bitterballen en de 4 glazen sinas die ik drink omdat ik wrsch met de motor kom -O-

Moet je iemand zoeken die voor meer de 22 drinkt en dan de kosten eerlijk verdelen????

FF rekensom:

Gebakje: 3,-
4 glazen sinas a 2,-: 10-
portie biterballen: 5,-

Mwahh moet je 2 glazen sinas meer drinken.
 
Laatst bewerkt:
nou ja, Wolve en ik komen dan al samen iig.. en dan bijna 50 euro kwijt zijn samen :P

we houden het topic even in de gaten iig :)
 
Misschien is het volgende ook een optie:

Heb vanavond gesproken met een kennisje van me die in Achterveld woont(de).
Zij had het over een veld dat naast 'De Klaveet' ligt en wat regelmatig voor evenementen wordt gebruikt.

@Lara, misschien iets om even naar te informeren bij die mensen wat dat precies is.
Ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel liefhebbers er zijn voor een 'tentenkamp'.
Maar kan het wild-kamperen mss een iets meer georganiseerd karakter geven :+

:W
 
Misschien is het volgende ook een optie:

Heb vanavond gesproken met een kennisje van me die in Achterveld woont(de).
Zij had het over een veld dat naast 'De Klaveet' ligt en wat regelmatig voor evenementen wordt gebruikt.

@Lara, misschien iets om even naar te informeren bij die mensen wat dat precies is.
Ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel liefhebbers er zijn voor een 'tentenkamp'.
Maar kan het wild-kamperen mss een iets meer georganiseerd karakter geven :+

:W

Ik vind het organiseren van het feest op zich al genoeg, maar als iemand me wilt helpen het overnachtings mogelijkheden dan hoor ik het graag.
 
Ik vind 22 euro niet duur hoor? Ga eens een avondje stappen moet je kijken wat je dan kwijt bent. Dan ben ik toch al gauw 40-50 euro kwijt (okeej, Achterhoekers schijnen meer te zuipen maar toch ;) )

Hoeveel wil je er hebben......? ;) Ik werk bij een bedrijf dat ze verhuurt.

Afhankelijk van hoeveel volk er blijft slapen... maar iig gratis hé? O-)
 
Mja, ik denk dat er bedoeld wordt dat je voor dat geld ook moet zorgen dat er iemand nuchter blijft....

Met de pris is niks mis hoor. Ik vind het een nette prijs. Maar als ik voor 22,5 euro cola moet zuipen voorzie ik een slapeloze nacht :+
 
Ik vind 22 euro niet duur hoor? Ga eens een avondje stappen moet je kijken wat je dan kwijt bent. Dan ben ik toch al gauw 40-50 euro kwijt (okeej, Achterhoekers schijnen meer te zuipen maar toch ;) )Afhankelijk van hoeveel volk er blijft slapen... maar iig gratis hé? O-)
ik stap nooit echt voor 40 50 euro..

we drinken 4 lekkere biertjes ofzo en zijn dan 15 euro kwijt, of we drinken op een feest van dat piswater bier en dan zijn we ook 15 euro kwijt :P
 
ik stap nooit echt voor 40 50 euro..

we drinken 4 lekkere biertjes ofzo en zijn dan 15 euro kwijt, of we drinken op een feest van dat piswater bier en dan zijn we ook 15 euro kwijt :P

Ieder zijn ding, gelukkig maar. Anders zou er niet veel aan zijn.
( ik stap ook niet voor 40 50 euro hoor.... is denk ik meer een mannending)
 
ik stap nooit echt voor 40 50 euro..

we drinken 4 lekkere biertjes ofzo en zijn dan 15 euro kwijt, of we drinken op een feest van dat piswater bier en dan zijn we ook 15 euro kwijt :P


Er zijn soms van die feestjes of uitjes dat ik een x NIET naar geld ga kijken en ga uitrekenen wat ik kwijt ben per glaasje of hapje
Zo voel ik me dus niet echt uit

Dat moest ik als kind al, nooit iets extra en nooit net genoeg geld meekrijgen dat je iets extra mocht.. altijd iets

Nu ga ik t niet over de balk gooien, maar als ik eens echt eruit ben bij zoiets als DIT.. dan spaar ik maar ff iets extra, maar dan ga ik genieten ook.. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan