MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn soms van die feestjes of uitjes dat ik een x NIET naar geld ga kijken en ga uitrekenen wat ik kwijt ben per glaasje of hapje
Zo voel ik me dus niet echt uit

Dat moest ik als kind al, nooit iets extra en nooit net genoeg geld meekrijgen dat je iets extra mocht.. altijd iets

Nu ga ik t niet over de balk gooien, maar als ik eens echt eruit ben bij zoiets als DIT.. dan spaar ik maar ff iets extra, maar dan ga ik genieten ook.. *O*

:^

Zo vaak ga ik tegenwoordig niet meer stappen... opzichzelf wonende student, dan doe ik het ook goed!

*O*
 
Leuk idee Lara; wij komen graag *O*

IK hou dit topic in de gaten
 
dan nog.. vind ik 22 euro best duur... eigenlijk..

voor een puntje diepvriestaart, 5 bitterballen en de 4 glazen sinas die ik drink omdat ik wrsch met de motor kom -O-

Maar aan de andere kant; ga eens een avond stappen.

Ik red dat niet hoor voor dat geld.

22,75 voor een hele avond plezier; mijn inziens een koopje *O*
 
ik stap nooit echt voor 40 50 euro..

we drinken 4 lekkere biertjes ofzo en zijn dan 15 euro kwijt, of we drinken op een feest van dat piswater bier en dan zijn we ook 15 euro kwijt :P

Misschien komt het omdat dames vaak drankjes aangeboden krijgen van heren ? Dat scheelt natuurlijk aanzienlijk in de stapkosten
 
Misschien komt het omdat dames vaak drankjes aangeboden krijgen van heren ? Dat scheelt natuurlijk aanzienlijk in de stapkosten

Dan zijn de dames inees niet feministisch hé? :P
Moet zeggen dat ik als figuur uit de Achterhoek (voor de westerlingen boer dus) het verdom om vrouwen een achterlijk duur drankje aan te bieden. Als ik zie dat ze wijn drinken kunnen ze hoogstens wijn krijgen! :P })




Maar als het doorgaat geef ik een rondje! :P
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn de dames inees niet feministisch hé? :P
Moet zeggen dat ik als figuur uit de Achterhoek (voor de westerlingen boer dus) het verdom om vrouwen een achterlijk duur drankje aan te bieden. Als ik zie dat ze wijn drinken kunnen ze hoogstens wijn krijgen! :P })

Maar als het doorgaat geef ik een rondje! :P
Heb ik gisteren algehad van je.
 
Dan zijn de dames inees niet feministisch hé? :P
Moet zeggen dat ik als figuur uit de Achterhoek (voor de westerlingen boer dus) het verdom om vrouwen een achterlijk duur drankje aan te bieden. Als ik zie dat ze wijn drinken kunnen ze hoogstens wijn krijgen! :P })




Maar als het doorgaat geef ik een rondje! :P

Ik weigerde altijd om op de zak van de heren te gaan stappen. Ik had altijd genoeg centen bij me om de mannen ook eens een rondje te geven. Nu scheelde het ook dat bij ons in de vriendgroep iedereen bier dronk (allemaal boeren he, die moeten niks hebben van die fancy drankjes :+ )

Wij deden meestal allemaal een gelijk deel in een pot en daarvan werd gedronken. Was dat op dan doneerde iedereen weer een gelijk deel. Voordeel; nooit geen scheve gezichten *O* *O*
 
Zo kan het natuurlijk ook, deze keer betaal je vooruit en hoef je nergens meer naar om te kijken *D
 
Ik weigerde altijd om op de zak van de heren te gaan stappen. Ik had altijd genoeg centen bij me om de mannen ook eens een rondje te geven. Nu scheelde het ook dat bij ons in de vriendgroep iedereen bier dronk (allemaal boeren he, die moeten niks hebben van die fancy drankjes :+ )

Wij deden meestal allemaal een gelijk deel in een pot en daarvan werd gedronken. Was dat op dan doneerde iedereen weer een gelijk deel. Voordeel; nooit geen scheve gezichten *O* *O*

Ideaal! Bij ons meestal de jongens en af en toe de dames eens een rondje erbij. Meestal drinken wij toch sneller.
 
ik doe ook niet aan drankjes accepteren :)

drink ook bier mee met de mannen op hetzelfde tempo, zo niet sneller :) 8-)

en dan is een rondje halen niet erg :) :N We doen dan wel meestal LEKKERE biertjes, in plaats van een gewoon vaasje tapbier :P dus altijd wel iets duurder, maargoed, dat drinkt iedereen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan