MF Oost # 148 "Koude spam en warme choco"

Status
Niet open voor verdere reacties.
heuvel af met wind in de rug en lichtere bestuurder zoals mijn zoon haha
Heuvel af moet je er juist een zwaar iemand op zetten... Dan helpt het niets om een licht persoon te nemen... Paar duikgewichten erbij en klaar is Kees... ;)


:W Goede morgen! :W
 
Lekker dan, wel eerst een brief gekregen dat ze gingen opruimen? Of alleen achteraf dat ze hebben opgeruimd?
De rotzooi (halve fietsen, velgen zonder spaken, bierflesjes, lege flessen, enz) zou weggehaald worden en er zou op gecontroleerd worden dat het niet weer zo'n bende werd.
That's it.. krijg terug ''de berging is alleen voor fietsen/scooters, we kunnen niets voor u betekenen'' terwijl ik bij het krijgen van het huisje te horen kreeg ''oh ja hoor, als je de motor erin kan krijgen mag hij er best in'' :')
 
De rotzooi (halve fietsen, velgen zonder spaken, bierflesjes, lege flessen, enz) zou weggehaald worden en er zou op gecontroleerd worden dat het niet weer zo'n bende werd.
That's it.. krijg terug ''de berging is alleen voor fietsen/scooters, we kunnen niets voor u betekenen'' terwijl ik bij het krijgen van het huisje te horen kreeg ''oh ja hoor, als je de motor erin kan krijgen mag hij er best in'' :')
Dat zeggen ze niet, wat wel?
De berging is niet voor motorhoezen en dat soort rommel...
 
De rotzooi (halve fietsen, velgen zonder spaken, bierflesjes, lege flessen, enz) zou weggehaald worden en er zou op gecontroleerd worden dat het niet weer zo'n bende werd.
That's it.. krijg terug ''de berging is alleen voor fietsen/scooters, we kunnen niets voor u betekenen'' terwijl ik bij het krijgen van het huisje te horen kreeg ''oh ja hoor, als je de motor erin kan krijgen mag hij er best in'' :')


Lekker makkelijk van ze..... B|
 
De rotzooi (halve fietsen, velgen zonder spaken, bierflesjes, lege flessen, enz) zou weggehaald worden en er zou op gecontroleerd worden dat het niet weer zo'n bende werd.
That's it.. krijg terug ''de berging is alleen voor fietsen/scooters, we kunnen niets voor u betekenen'' terwijl ik bij het krijgen van het huisje te horen kreeg ''oh ja hoor, als je de motor erin kan krijgen mag hij er best in'' :')
Zal wel aan mij liggen maar snap al niet dat je zo'n dure motorhoes in zo'n bende neerlegt. Maar goed, hoe dan ook lullig.


Goedemorgen :W
 
Zal wel aan mij liggen maar snap al niet dat je zo'n dure motorhoes in zo'n bende neerlegt. Maar goed, hoe dan ook lullig.


Goedemorgen :W
Zijn 2 bergings, 1 met stuk of 3 fietsen en m'n hoes(die ik moet gebruiken, zit aan deze kant van het gebouw) en 1 vol met die bende/halve fietsen/enz :Y

Meurning :W
 
Ook weer gevonden :W

De rotzooi (halve fietsen, velgen zonder spaken, bierflesjes, lege flessen, enz) zou weggehaald worden en er zou op gecontroleerd worden dat het niet weer zo'n bende werd.
That's it.. krijg terug ''de berging is alleen voor fietsen/scooters, we kunnen niets voor u betekenen'' terwijl ik bij het krijgen van het huisje te horen kreeg ''oh ja hoor, als je de motor erin kan krijgen mag hij er best in'' :')

Ja balen, maar een motorhoes is dan ook geen motor...
Voor hun is het maar een oud zeiltje.
Maargoed straks kun je hem toch binnen zetten :P
 
Komt een man in de hemel en gaat op bezoek bij Petrus. Eenmaal daar aangekomen ziet hij een gigantische muur vól met klokken. 'Zeg Petrus, waar zijn al die klokken voor?' 'Nou,' zegt Petrus, 'iedereen die ook maar iets betekenen heeft of heeft gehad, heeft hier een klok hangen. Elke keer als zo'n persoon liegt gaat diens klok een uur vooruit.' De man is helemaal verwonderd over dit ingenieuze idee en gaat de muur bij langs. 'Kijk, hier hangt moeder Theresa, die heeft nog nooit gelogen, dus haar wijzer staat nog bovenaan. En hier iets verderop hangt Abraham Lincoln, die heeft slechts twee leugens verteld, dus die staat op twee uur' legt Petrus verder uit. 'Maar Petrus, ik kan Mark Rutte niet vinden.' Petrus zucht en antwoord: 'Die hing hier wel tussen, maar tegenwoordig gebruik ik die op mijn kantoor als ventilator.'

:+ :+ :+
 
Ik krijg eindelijk een werkplek-onderzoek van de arbo *O*
Eindelijk! En dan hoop ik dat het wat oplevert natuurlijk :+ Ben de fysio wel weer zat, en mijn kartonnen doos als voetenbankje, en mijn oude bureaustoel en mijn gammele zeeschip-bureau :')
 
Ik krijg eindelijk een werkplek-onderzoek van de arbo *O*
Eindelijk! En dan hoop ik dat het wat oplevert natuurlijk :+ Ben de fysio wel weer zat, en mijn kartonnen doos als voetenbankje, en mijn oude bureaustoel en mijn gammele zeeschip-bureau :')
Ben benieuwd wat ze zeggen :+
Zoals je het zelf beschrijft klinkt het als weinig goeds :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan