MF-Oost deeltje 149 ''Slap gelul en flauw geouwehoer''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind 't trouwens knap stom dat jij en Bouwvakkertje alleen nog maar topics aanmaken.
Slaat echt nergens op :N Waarom mag bv. Rickz of Second Identity niet ook eens een keer een topic aanmaken?
 
Prima, alles goed toch?
Kan de reactie van Adijos ook wel waarderen.
Dat je dingen durft te roepen, maar ook toelicht en er ook op terug durft te komen.
OK Cor,zal me als het nodig is wat anders uitdrukken,is inderdaad soms wat moeilijk te begrijpen,maar komt misschien ook door het leeftijdsverschil,veel zaken en uitdrukkingen begrijp ik oolk niet altijd maar is van mijn kant uit altijd goed bedoelt geweest.
 
Vind 't trouwens knap stom dat jij en Bouwvakkertje alleen nog maar topics aanmaken.
Slaat echt nergens op :N Waarom mag bv. Rickz of Second Identity niet ook eens een keer een topic aanmaken?


Valt toch best mee?

MF-Oost #140 De Lente komt er aan! topicstarter: Beton-Freak
MF-Oost-topic 141 Liever 100 pks op het asfalt Topicstarter Bouwvakkertje
MF Oost 142 Op naar de 30 graden Topic starter: Race Monkey
MF Oost # 143 'Zwoele zomer avonden' topicstarter: H. Asseman
MF Oost # 144 'Waar Bouw naar warme komkommers snakt' topicstarter: Bouwvakkertje
MF Oost # 145 "Chop chop met die zomer!!!!" topicstartster: Foncelottie
MF Oost #146 ''Hop Hop nog effe verder met die zomer!!!'' topicstarter: Marc aka Foddex
MF Oost #147 - Blaadjes op de weg! topicstarter: Marc aka Foddex
MF Oost # 148 "Koude spam en warme choco" topicstarter: Miss2
MF Oost deeltje 149 Slap gelul en flauw geouwehoer topicstarter: bouwvakkertje


En een kwestie van doen.....
 
Vind 't trouwens knap stom dat jij en Bouwvakkertje alleen nog maar topics aanmaken.
Slaat echt nergens op :N Waarom mag bv. Rickz of Second Identity niet ook eens een keer een topic aanmaken?
Dat schijnt in sommige topics om eoa geheime reden alleen aan de happy few voorbehouden te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan