MF-Oost deeltje 149 ''Slap gelul en flauw geouwehoer''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lig nu naast iemand die snurkt me de oren van mijn hoofd.
How to do. Haha


daar zijn methodes voor :+

cartoon.2.jpg


Goeiemorgen @ll *:)
 
Al geproefd van windows 8 :? Volgens mij hebben ze de plank aardig misgeslagen voor de ouderwetse desktopgebruiker |(


Ja , ik draai op een proefmachine al meer dan een jaar beta's en rc's
wat ik dan wel leuk vind dat allerlei bedrijven allerlei software maken om dit op te lossen...

wat ik dan wat minder vind dat M$ van alles doet om het te torpederen....

58626_445448408843577_656611662_n.jpg
 
Al geproefd van windows 8 :? Volgens mij hebben ze de plank aardig misgeslagen voor de ouderwetse desktopgebruiker |(
Windows 8 is heerlijk. Vooral voor oudere hardware. Superstabiel, supersnel, supereenvoudig. Vind het juist mooi dat je nu én een desktopomgeving, én een Metro-omgeving hebt :Y

Draai hem sinds ongeveer 1 week na de release. Upgrade van Vista naar 8 gedaan :).
 
Laatst bewerkt:
Windows 8 is heerlijk. Vooral voor oudere hardware. Superstabiel, supersnel, supereenvoudig. Vind het juist mooi dat je nu én een desktopomgeving, én een Metro-omgeving hebt :Y

Draai hem sinds ongeveer 1 week na de release. Upgrade van Vista naar 8 gedaan :).
hoeveel geld heb jij ontvangen van Microsoft om dat op een forum te zetten :+ de acceptatie van Windows 8 is super slecht vergeleken met andere Windows versies, ze zitten maar net boven Windows Vista, en dat was toch wel de grootste giller ooit _O- :+

ok ok, fair enough, mss ben jij net die ene persoon op de wereld die het wel vet vindt, maar de meeste gebruikers zijn het toch niet helemaal met je eens O-)
 
vista ook zo'n geweldig OS met de standaard instellingen echt hoor.......

ik ga voorlopig niet naar windows 8, maar eens zien wat de markt gaat doen, ik verwacht dat M$ water bij de wijn gaat doen, of we slaan 8 gewoon over zoals vista.

maar je heb wel gelijk stabiel is het wel , heb maar 3 calls geplaatst bij windows 7 wel 6 of 7 en 20 bij vista ( met SP1 hadden die wel allemaal opgelost )
 
hoeveel geld heb jij ontvangen van Microsoft om dat op een forum te zetten :+ de acceptatie van Windows 8 is super slecht vergeleken met andere Windows versies, ze zitten maar net boven Windows Vista, en dat was toch wel de grootste giller ooit _O- :+

ok ok, fair enough, mss ben jij net die ene persoon op de wereld die het wel vet vindt, maar de meeste gebruikers zijn het toch niet helemaal met je eens O-)
Dat de upgrade maar 30 Euro kostte helpt natuurlijk wel mee. Maar ik vind het niet vervelender dan Windows 7 om mee te werken. Wel ga ik m'n Win7 PC niet naar 8 upgraden. Dat is vrij nutteloos.

Wat me gewoon opvalt is dat de performance van m'n 5 jaar oude laptop ineens weer extreem goed is 8-). En met een tooltje als StartMenu8 kan je ook gewoon een regulier startmenu naar voren toveren.

Ik snap de ophef eigenlijk niet zo. Alles veranderd in de loop der tijd. Ok, ik zal dan wel nooit touch gaan gebruiken op een gewone PC (te meer omdat ik er gewoon niet mee overweg kan), maar neemt niet weg dat deze interface (als je de juiste sneltoetsen kent) best wel potentieel heeft :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan