MF T-Shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Na jaren (ahum) wachten is het eindelijk zover. De T-shirts zijn er. Het zijn witte T-shirts geworden met op de achterzijde een cartoon van woefiemotard en op de voorzijde een klein MF logootje.

Even voor de beeldvorming:

full


full


De T-Shirts kosten 10 euro per stuk, exclusief de verzendkosten. Hiervan moet ik nog ff uitzoeken hoeveel dat precies zal zijn.

Ze zijn te bestellen via het bekende dit topic weer een lijst bijhouden met bestellingen.

Op dit moment heb ik nog 10 shirts in de maat L en nog 19 shirts in de maat XL. Als ik meer bestellingen krijg dan dat ik shirts heb, worden ze op volgorde van betaling verstuurd. Zijn ze op, dan worden er wel weer nieuwe besteld (als er nog voldoende animo is). Dit duurt natuurlijk even, dus mocht je al betaald hebben, dan kun je ervoor kiezen om het geld terug te krijgen en later opnieuw te bestellen. Ook als het T-Shirt wijzigt voor een nieuwe serie, kun je natuurlijk het geld terug krijgen als je al betaald hebt maar nog geen shirt ontvangen.


Ze zijn tot nader order op.
 
Laatst bewerkt:
ik had op het nieuwjaarsfeest al 4 shirts meegenomen.
De volgende zouden in kleur gedrukt worden toch?
Daar ben ik ook wel in geintereseerd
 
ik had op het nieuwjaarsfeest al 4 shirts meegenomen.
De volgende zouden in kleur gedrukt worden toch?
Daar ben ik ook wel in geintereseerd
Dat is nog niet zeker. Dat hangt er van af of ik de tekening goed kan krijgen, daarvoor (verkeerd bestandsformaat ofzo :? ). Daar wordt aan gewerkt (niet door mij), maar ik weet nog niet of en wanneer dat lukt.

Op woensdag 21 januari 2004 09:03 schreef Baksteen het volgende:
Formuliertje ingevuld en verzonden......

Nou nog kijken of de uitlevering net zo snel gaat als het ontwerpen }) :P :+
O-)
 
En die andere items waar jullie mee bezig zijn geweest :?

Of is alleen deze te koop?
 
En die andere items waar jullie mee bezig zijn geweest :?

Of is alleen deze te koop?
Jij bedoelt die dingen die anderhalf tot twee jaar geleden gemaakt zijn? Daar is niks meer mee gebeurd. Er zijn toen een paar samples gemaakt en meer niet. Ik geloof zelfs (maar dat weet ik niet zeker) dat sommige van die dingen nog bij een lid van de oude crew zijn. Deze shirts zijn een nieuw ontwerp en voorlopig laat ik het hier even bij. Misschien dat ik in de toekomst nog wel wat anders ga proberen, maar het moet niet teveel ineens worden. Het is financieel niet haalbaar om een groot aantal verschillende artikelen te laten maken en op voorraad te houden.
 
Jij bedoelt die dingen die anderhalf tot twee jaar geleden gemaakt zijn? Daar is niks meer mee gebeurd. Er zijn toen een paar samples gemaakt en meer niet. Ik geloof zelfs (maar dat weet ik niet zeker) dat sommige van die dingen nog bij een lid van de oude crew zijn. Deze shirts zijn een nieuw ontwerp en voorlopig laat ik het hier even bij. Misschien dat ik in de toekomst nog wel wat anders ga proberen, maar het moet niet teveel ineens worden. Het is financieel niet haalbaar om een groot aantal verschillende artikelen te laten maken en op voorraad te houden.


Jammer, ik wacht me kans wel af ;)
 
djiez, witte shirts, hoe kom je er op, waarom nou geen zwarte of grijze of desnoods blauwe..........maar toch geen witte man !
 
djiez, witte shirts, hoe kom je er op, waarom nou geen zwarte of grijze of desnoods blauwe..........maar toch geen witte man !
Omdat dat problemen gaf met de cartoon. Grijze zou nog kunnen, maar zwarte of blauwe ging niet. Bovendien is blauw al de kleur van MF. Dus op een zwarte of blauwe ondergrond komt dat niet echt uit.
 
Na jaren (ahum) wachten is het eindelijk zover. De T-shirts zijn er. Het zijn witte T-shirts geworden met op de achterzijde een cartoon van woefiemotard en op de voorzijde een klein MF logootje.

Even voor de beeldvorming:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

De T-Shirts kosten 10 euro per stuk, exclusief de verzendkosten. Hiervan moet ik nog ff uitzoeken hoeveel dat precies zal zijn.

Ze zijn te bestellen via het bekende dit topic weer een lijst bijhouden met bestellingen.

Op dit moment heb ik nog 10 shirts in de maat L en nog 19 shirts in de maat XL. Als ik meer bestellingen krijg dan dat ik shirts heb, worden ze op volgorde van betaling verstuurd. Zijn ze op, dan worden er wel weer nieuwe besteld (als er nog voldoende animo is). Dit duurt natuurlijk even, dus mocht je al betaald hebben, dan kun je ervoor kiezen om het geld terug te krijgen en later opnieuw te bestellen. Ook als het T-Shirt wijzigt voor een nieuwe serie, kun je natuurlijk het geld terug krijgen als je al betaald hebt maar nog geen shirt ontvangen.


Mooi mooi :} :} , maar nu niet direct de beste foto B| .

Hier, deze is wat duidelijker:

full


 
Mooi mooi :} :} , maar nu niet direct de beste foto B| .

Hier, deze is wat duidelijker:

(Afbeelding)
Ja hé... Een beter model kon ik niet betalen. O-)

En het ging om het totaal plaatje. :P Maar dat is idd de cartoon die erop staat. *D

Overigens heeft Woefie nog een shirt van me tegoed. Dus als ie mij even zijn adres zou willen mailen. :)
 
Orph...geef ze mee aan Ruud als ik naar Utrecht kom volgende maand, dan neem ik ze wel mee, mischien kunnen de Belgen tot dan via mij bestellen, bespaard verzendings- en bankkosten 8-)
 
Inmiddels heb ik nu 19 bestellingen voor XL en 5 voor L shirts. Aangezien ik nog 19 XL en 10 L had, zijn de XL nu dus eigenlijk op. Degenen die er dus nu nog bestellen, zullen moeten wachten tot ik weer nieuwe heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan