MF T-Shirts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op donderdag 22 januari 2004 09:46 schreef Sigma het volgende:
...mischien kunnen de Belgen tot dan via mij bestellen, bespaard verzendings- en bankkosten 8-)

Voor internationale overschrijvingen (zelfs naar België!) wordt tegenwoordig geen toeslag meer gerekend, zolang je maar de juiste IBAN-code van de betreffende bank gebruikt.
 
En voor mij nen "L" ;)
De factuur moogt ge in uw reet proppen :P

stupid.gif
:?

L :) L

was te proberen toch ?
maar ik wil er op zich ook wel 1 maar niet als ze wit zijn.
laat ze zwart afdrukken met een witte tekst of van mijn apart grijs maar wit werkt niet bij mij :P
 
damned ik las dit topic nu net voor het eerst, ik tegelijk 2 XL etjes besteld, lees ik nu dat die uitverkocht zijn, nou ja hopelijk komen ze nog weer terug :)

Mijn goddelijk lichaam past ook niet in een L :+
 
[me]jeebee loopt opnieuw vol verwachting richting brievenbus en ontdekt een opvallend onopvallende envelop.
[/me]

[me]jeebee vraagt zich af wie er in zijn naam iets wazigs bij een 3x tent gekocht heeft en is dolgelukkig wanneer de inhoud van motor-forum afkomstig blijkt.
[/me]


Dank je wel !!
 
En als XL ook te klein is ????

Als er bij een volgende druk ook XX(X?)L's bij zitten, wou ik er alvast 1 reserveren, liefst in een kleurtje, behalve roze, (dat vloekt met mijn motor ;) )

greetz,

Ted
 
lees het net van de T-shirts.
weer een topic gemist :?
ik zit hier toch bijna 24h achter mijn pc-ke :(

zijn er nog , en zo ja hoe krijg ik ze op mijn Belgisch adres?
 
ja , via Sigma , of Woefie, of ......

heb geen flauw idee wat de tarieven zijn op het versturen buiten Nederland
Op zich scheelt het niet eens zoveel om ze naar België te sturen. Maar als ik het geld voor 26 februari binnen heb, dan kan ik ze op de beurs aan Sigma mee laten geven.
 
Op zich scheelt het niet eens zoveel om ze naar België te sturen. Maar als ik het geld voor 26 februari binnen heb, dan kan ik ze op de beurs aan Sigma mee laten geven.
ik kom ook naar de beurs in Utrecht.
hoe ga ik je daar herkennen, klein , kaal en een jedi knight ?? :+
ik zal het overschrijven dan zien we daar wel.

ik kom samen met Target en misschien kunnen we met Sigma afspreken, dus je zult ons wel herkennen :X
 
ik kom ook naar de beurs in Utrecht.
hoe ga ik je daar herkennen, klein , kaal en een jedi knight ?? :+
ik zal het overschrijven dan zien we daar wel.

ik kom samen met Target en misschien kunnen we met Sigma afspreken, dus je zult ons wel herkennen :X
Mja ik kom, zoals het er nu uitziet, alleen de vrijdag. Ik weet niet wanneer jullie er zullen zijn?
 
Ehm...modjes, ff een vraagje.
Ik heb gisteren me T-shirt binnen gehad (: }) ennn me "L" sticker nog niet. Ik heb ze wel allebei afzonderlijk overgeschreven, maar nou kan ik me voorstellen dat "jullie" die sticker bij het T_shirt hebben gedaan...in dezelfde envelloppe...probleem is alleen dat er een flinke scheur in de envelloppe zat en ik mij afvroeg oftie niet eruit was gevallen :?

Kortom, zat die sticker bij mn T_shirt in et papiertie?
 
Ehm...modjes, ff een vraagje.
Ik heb gisteren me T-shirt binnen gehad (: }) ennn me "L" sticker nog niet. Ik heb ze wel allebei afzonderlijk overgeschreven, maar nou kan ik me voorstellen dat "jullie" die sticker bij het T_shirt hebben gedaan...in dezelfde envelloppe...probleem is alleen dat er een flinke scheur in de envelloppe zat en ik mij afvroeg oftie niet eruit was gevallen :?

Kortom, zat die sticker bij mn T_shirt in et papiertie?
Ehm, volgens mij niet. Maar ik zal het ff nakijken, vanavond. :)
 
Ehm...modjes, ff een vraagje.
Ik heb gisteren me T-shirt binnen gehad (: }) ennn me "L" sticker nog niet. Ik heb ze wel allebei afzonderlijk overgeschreven, maar nou kan ik me voorstellen dat "jullie" die sticker bij het T_shirt hebben gedaan...in dezelfde envelloppe...probleem is alleen dat er een flinke scheur in de envelloppe zat en ik mij afvroeg oftie niet eruit was gevallen :?

Kortom, zat die sticker bij mn T_shirt in et papiertie?
Ehhhh... Ten gevolge van een bugje in mijn bestelprogramma, zijn ze afgelopen weekend niet verstuurd. :X

Komend weekend zitten ze erbij. :)

Sorry. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan