MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

Wat mij betreft laten we ons verrassen, jij rijdt toch voorop?

Wel je snelheid in de gaten houden als je binnendoor wilt en er 30 man achter je aan moeten... :-)

Aah wel nee joh, we hebben twee gele hesjes. Dat word overal voorrang krijgen. :+
 
Haha, moet je maar harder rijden:p
Komt wel goed;)

Net nog vriend uit elburg gevraagd, miss dat die ook meegaat met paar vrienden..
Hoe meer zielen hoe meer vreugd:D
 
Laatst bewerkt:
uuhh wordt er vanuit almere naar lelystad gereden ?

kdenk vraag et ff omdat ik ergens las dat almere via t gooi ging.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wodrt idd een beste groep!
Zal nog ff wat gasten vragen die geen lid zijn of ze nog meegaan!

Denk datik vanavond even 2 route's online gooi.. en dan kijken welke de meeste mensen willen rijden!
Ben benieuwd zoals je weet... ik kom dan misschien ook met vriendin achterop en nog een vriendin op de motor, dus dan nog 2 (Niesjuh en Motorcontje) erbij. Mijn pa zou ook net als anders meegaan, maar heeft gister zn pols gebroken, dus die baalt :N

Waar is trouwens verzamelpunt Harderwijk, bij Hardersplaza?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker of ik mee ga, R6 heeft wat 'stotter' problemen..

18Mei een afspraak bij JohnvdBunt, zo nog even zelf wat aanpriegelen....
 
normaal gaat meeste van almere inderdaad met t gooi mee, das gewoon saai daar rijden dus beter met ons mee
 
Als we nou met 40 man naast elkaar gaan rijden hebben we allemaal tegelijk groen en krijgt niemand rood. Dan zetten de gele hesjes alle rotondes af en ken de rest doorgassen. Dit lijkt me eigenelijk best wel strak plan gewoon alles afzetten, dat snappen die automobilisten toch niet.
 
Nee niet bij HP check ff de OP daar staan alle locaties ook het gaat om de shell langs de fly-over.
 
Haal mij maar uit de OP.

Ik ben op dit moment nog motorloos helaas, dus als ik überhaupt nog ga kijken ga ik even met de auto.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ehum je mag mij verplaatsen van Harderwijk naar Dronten.
Zodat ik iemand extra mee kan nemen.

Dus 09 30 shell Dronten ben ik er + styxx
 
laten we dit topic ook na de meeting open houden net als vorig jaar, zodra jullie dan links en foto's/filmpjes hebben gevonden van de fotografen waar wij op staan, graag even de link plus foto nummers vermelden dan plaats ik dit allemaal in de OP zodat je jezelf makkelijker terug kan vinden
 
Lakkie, je kunt "Alice" er ook bijzetten. Ze gaat met McNevers en mij mee (op d'r eigen gave bike dan...)
 
Ik weet niet zeker of ik mee ga, R6 heeft wat 'stotter' problemen..

18Mei een afspraak bij JohnvdBunt, zo nog even zelf wat aanpriegelen....


Bij wat hogere toeren, stotteren?

Check luchtfilter (schoonmaken/vernieuwen) en aansluiting luchtfilterhuis... (neem aan dat het niet lang geleden is dat hij een beurtje heeft gehad ivm bougies ed)

Doe maar kratje Amstel als het opgelost is *D
 
Ben benieuwd zoals je weet... ik kom dan misschien ook met vriendin achterop en nog een vriendin op de motor, dus dan nog 2 (Niesjuh en Motorcontje) erbij. Mijn pa zou ook net als anders meegaan, maar heeft gister zn pols gebroken, dus die baalt :N

Waar is trouwens verzamelpunt Harderwijk, bij Hardersplaza?


Hier is al op gereageerd door Lakkie, maar op deze manier kom ik ook aan t typen...

Ehm.. nee, verzamelen bij de Shell iets verderop (of terug als je van de andere kant komt). Gezien de ruimte veel knusser dan Hardersplaza *O*
 
Okeu, thx!

Misschien handig om ook dat ff in de OP te melden, gezien er meerdere shells zijn in hwijk
 
Laatst bewerkt:
Bij wat hogere toeren, stotteren?

Check luchtfilter (schoonmaken/vernieuwen) en aansluiting luchtfilterhuis... (neem aan dat het niet lang geleden is dat hij een beurtje heeft gehad ivm bougies ed)

Doe maar kratje Amstel als het opgelost is *D
_O-
 
kennen wij mooi dat kratje weer opzuipen. Ik zal alice erbij zetten. word nog druk daar in dronten bij de shell
 
Nou ik ga ook niet het hele topic door struinen om daar achter te komen maar goed... wordt idd een knusse boel daar vermoed ik :+

Even voor de duidelijkheid, deze dus...
Google Maps
 
Laatst bewerkt:
kennen wij mooi dat kratje weer opzuipen. Ik zal alice erbij zetten. word nog druk daar in dronten bij de shell

We kunnen bij mij aan het eind wat mij betreft een BBQ inlassen *O*

Ik stel voor 25,- pp incl. drank.

Menu:

Vlees
Iets van salade
Stokbrood

Drankkaart bestaande uit: Bier, Wijn, Cola en Water

Is dat wat? Uiterlijk vrijdagavond even laten weten wie er komen en voor betalingen zorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan