MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

Inmiddels zijn er al 20 man die blijven BBQ-n (mix van motorrijders en buurtjes).

Laat me weten of er meer blijven BBQ-n (zie elders in dit topic de uitgebreide menukaart...)
 
Helaas ik ben er niet meer bij.
Wil net gaan rijden. Motor start ik rij weg

3 straten verop. Motor slaat af
Krijg hem wel weer aan maar zodra ik gas geef stopt die ermee

Weet niet hoe dit nu nog op te lossen.

Dus dit jaar geen mm voor mij helaas.
 
Helaas ik ben er niet meer bij.
Wil net gaan rijden. Motor start ik rij weg

3 straten verop. Motor slaat af
Krijg hem wel weer aan maar zodra ik gas geef stopt die ermee

Weet niet hoe dit nu nog op te lossen.

Dus dit jaar geen mm voor mij helaas.


Als je wil kan ik er wel even naar kijken vanavond.... kratje bier doe ik veel voor (althans, anderen drinken het dan weer op)
 
Als je wil kan ik er wel even naar kijken vanavond.... kratje bier doe ik veel voor (althans, anderen drinken het dan weer op)

Lief aangeboden. Maar ik zit vanavond in Arnhem in gelredome. En ik zou dus nu naar Dronten rijden zodat ik dan vanuit daar kon vertrekken.
Dus niks aan te doen.
Nagekeken wat ik weet en kan.

Meerdere keren geprobeerd.

Nu maar garage bellen en zorgen dat ie zsm die kant op kan
Alleen hoe? Dat weet ik nog niet.


Btw niet eerste keer dat ik er problemen mee heb maar wil mijn schatje niet weg doen;)
 
Het lijkt op benzine toevoer.

Als je wilt rijden zal je het relay welke voor je benzinepomp zit moeten overbruggen. Hierdoor draait je benzinepomp altijd maar kan je van het weekend vast wel weer rijden.
 
Het lijkt op benzine toevoer.

Als je wilt rijden zal je het relay welke voor je benzinepomp zit moeten overbruggen. Hierdoor draait je benzinepomp altijd maar kan je van het weekend vast wel weer rijden.

Ik heb al een grasmaaier kraantje erop zitten om te regelen dat als ik wil rijden benzine erdoor komt.
 
Ik haak af, ga morgen op eigen gelegenheid die kant op middels creatieve route Eemnes-Soest-Veenendaal. Heb bijrijder bij me die zo ongeveer voor 't eerst achterop mee gaat. Tempo wordt dus heeeeel relaxed. Zie jullie daar wel.
 
Ik haak af, ga morgen op eigen gelegenheid die kant op middels creatieve route Eemnes-Soest-Veenendaal. Heb bijrijder bij me die zo ongeveer voor 't eerst achterop mee gaat. Tempo wordt dus heeeeel relaxed. Zie jullie daar wel.

Jammer man, hard gaat het met zo'n grote groep toch niet (vooraan rijden)
 
Even een vraagje: gaan de mensen uit lelystad/dronten enz ook nog eerst langs Hwijk om vervolgens samen naar Veenendaal te gaan? Of gaat ieder groepje voor zich?
 
heb net de de route in de garmin gegooid!
deze start vanaf harders, dus zullen zeker stoppen in h'wijk.

vandaag bericht gehad van de dealer nieuwe accu zit erin, banden komen woensdag dus donderdag ga ik em halen.

twijfel ik alleen nog.. pak ik de r1100s van paps.. of de sv650s voor de laatste x...
hmm zie het morgen ochtend wel..:D


Heb er zin!
 
morgen sta ik bij de shell ( harderwijk ) klaar met een lief klein NTVtje rond een uur of kwart over 10.
Ik heb de opdracht gekregen om me te gedragen, dus ligt m'n Db-killer nog op m'n werk ( minder leuke reden ).
Zie jullie morgen.
 
morgen sta ik bij de shell ( harderwijk ) klaar met een lief klein NTVtje rond een uur of kwart over 10.
Ik heb de opdracht gekregen om me te gedragen, dus ligt m'n Db-killer nog op m'n werk ( minder leuke reden ).
Zie jullie morgen.

a) waarom bij de Shell en niet bij Hardersplaza...maakt niet uit, we rijden er toch langs
b) DB killer? er rijdt een TL1000 en twee RSV mille's mee..... :) DB Killer? wa's da?

Tot morgen allemaal!!!
 
morgen sta ik bij de shell ( harderwijk ) klaar met een lief klein NTVtje rond een uur of kwart over 10.
Ik heb de opdracht gekregen om me te gedragen, dus ligt m'n Db-killer nog op m'n werk ( minder leuke reden ).
Zie jullie morgen.

tot morgen allemaal... :W
 
Rob, vergeet ook niet de rode z750 zonder db killer :D:D:D:D:D:D:D:D:D

dionysius, zodra je de film klaar heb zou je die dan door kennen sturen via mail of een link waar dia dan staat? zou wel super zijn


just-girl, nu heb je RVT zijn dag wel beetje verpest, hij ging er nog zo vanuit dat hij hier in dronten lekker met jou samen kon rijden :D:D:D
 
V-ray, jammer dat je niet mee gaat, alleen in een groep van 40 man rijd je nog rustiger als dat je in je eentje rijd. Of je moet achteraan gaan rijden dan ben je dus telkens weer aan t bijtrekken en moet je wel gassen, maar ja jij ook veel plezier daar
 
Wordt het opstap punt harderwijk de shell of hardersplaza?
Ach kan niet missen zo'n klein groepje motorgekken op de vroege zondagmorgen ( haha ).

Tot straks
 
Terug
Bovenaan Onderaan