Michael Schumacher

20.13 Uhr: Michael Schumacher soll sich in der Aufwachphase befinden, berichten mehrere Medien. Die französische Sportzeitung „L’Equipe“ bezieht sich dabei auf einen direkten Kontakt im Krankenhaus. Der Stellvertretender Chefredakteur von „L’Equipe“, Jérémie Arbona, sagte „Bild.de“: „Wir können unsere Quellen natürlich nicht offen legen, aber sie sind sicher.“
 

En dan weer dit
Cookies op AD.nl | AD.nl

Pure speculatie
Sabine Kehm, de woordvoerster van de F1-legende, wil niet ingaan op het bericht van L'Équipe. Ze stelt in een statement dat alle informatie over de gezondheidstoestand van Schumacher die niet afkomstig is van zijn artsen of van zijn managementteam, moet beschouwd worden als speculatie. 'Ik herhaal dat we niet zullen reageren op speculaties', aldus Kehm over het bericht in L'Équipe.
 
Laatst bewerkt:
Hetzelfde schijnt gebeurd te zijn met Friso, comapatiënten hebben een slechte weerstand en als er dan longontsteking bij komt is dat meestal niet best......
 
Laatst bewerkt:
Dat is erg slecht nieuws. Ik denk dat we blij mogen zijn dat Schmumacher in een goede conditie verkeerde als (ex-)topatleet, en dat zal hem nu wat meer helpen maar een longontsteking voor comatueze patient is geen goed nieuws.
 
Dan vraag je je af, hij ligt in een ziekenhuis. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zoiets gebeurt? Ik zie het somber in voor deze F1 legende..

Een vaak voorkomende doodsoorzaak van comapatiënten is een infectie zoals een longontsteking. Slangetjes enzo.......
Mensen die menen dat eea in godsnaam gebeurt,.........met alle respect lekker in die waan laten. Het kan namelijk net zo goed het gemene balletje uit de spaghetti zijn geweest, dat de plaats van het engeltje op zijn schouder heeft ingenomen.
 
Een vaak voorkomende doodsoorzaak van comapatiënten is een infectie zoals een longontsteking. Slangetjes enzo.......
Mensen die menen dat eea in godsnaam gebeurt,.........met alle respect lekker in die waan laten. Het kan namelijk net zo goed het gemene balletje uit de spaghetti zijn geweest, dat de plaats van het engeltje op zijn schouder heeft ingenomen.
Aha..maar hij krijgt nu toch geen spaghetti :?

..vergeef me mijn lompheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat dit niet meer goed gaat komen met Schoenmaker :N Hoe langer iemand in coma ligt, hoe meer kans op beschadiging.
 
Laatst bewerkt:
Triest verhaal van Schumi. Het ziet er absoluut niet goed uit. En als ie al wakker word komt hij misschien in net zo'n situatie als Reinhold Roth, daar word je ook niet vrolijk van.
 
Ik ben bang dat dit niet meer goed gaat komen met Schoenmaker :N Hoe langer iemand in coma ligt, hoe meer kans op beschadiging.
+
Maar toch, ook hier wordt aangegeven dat hij nooit meer dezelfde zal zijn, en dat lijkt me ook niet zo vreemd..ondanks dat ik geen neurochirurg ben.
Triest verhaal van Schumi. Het ziet er absoluut niet goed uit. En als ie al wakker word komt hij misschien in net zo'n situatie als Reinhold Roth, daar word je ook niet vrolijk van.
Nee inderdaad, die man weet zelfs niet meer wie hij is..triest. Dan is dood nog de betere optie zou je zeggen, maar ja je weet niet hoe zo'n persoon het 'beleeft'..moeilijk -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan