Migratie/installatie (nieuwe) servers [UPDATE]

Als je nu de TTL's van de domeinen omlaag brengt is het probleem morgen ook veel kleiner en is het nieuwe IP adres sneller bekend.

(Als je dit al niet gedaan hebt).
 
Als je nu de TTL's van de domeinen omlaag brengt is het probleem morgen ook veel kleiner en is het nieuwe IP adres sneller bekend.

(Als je dit al niet gedaan hebt).
Dat is allang geregeld. ;) :)
Jammer genoeg zijn er een aantal grote providers in Nederland die schijt hebben aan die TTL's en zonder problemen domeinen na een dag, een paar dagen of zelfs een week pas refreshen.
 
Veel fun morgen met upgraden, moge het meezitten voor jullie
(waarschijnlijk moet je alleen veel geduld hebben met het kopieren van de data van de ene naar de andere bak)


Heb zelf net me server geupdate, bij mij ging het vrij vlot, zonder problemen (Apache 2 met php en Mysql etc bende)
Maar draai geen slackware (meer), op 1 dev-bak na. Ben nu maar met FreeBSD gaan werken. Heeft toch wat betere standaarden en is gemakkelijker up te graden kwa software.
 
nou ik blij dat ik werk van 12 tot 9 en niet over internet beschik daaro :+

verder, jullie praten volkomen wartaal maar ik ga dr vanuit dat het goed gaat komen ;) succes en natuurlijk :} :} :} voor de heren!!
 
ik heb het gedaan, ik heb echt vrij genomen. Het is zo rustig daty een dag op het werk zonder MF een weggegooide dag is. ;)
 
Nu maar hopen dat alles goed gaat want de nieuwe Appro-server begon te bokken bij Maarten thuis...DE LSI controller heeft hele oude firmware, die is nu geupdate..ben benieuwd of 'ie morgen (weer) stabiel is...

Nu naar bed, morgen goed uitgerust aan de slag! :)
 
Nogmaals succes!

Kijk in Telecity nog eens naar een Dell kast die alleen op een hoek op een rij staat, volgens mij in C ;?. Dat is de onze ;) .

Nogmaals succes!!
 
Mmm, ik moet morgen toch naar klanten en ik mag vergaderen... B|
Tevens morgenavond nog wat spullen verhuizen, dus ik ga niet veel missen... :) :) :)

Zorgen jullie er wel voor dat het morgenavond laat weer draait... ;)

Succes B|
 
mijn laatste post in de oude situatie denk ik, ik ga plat. Een moment om een traantje weg te pinken.

We will meet again,
don't know where, don't know when,
But I'm sure w'll meet again,
some sunny day.

;( ;( ;(
 
Nette servers :)
Ik hoop dat het voorspoedig gaat met die server verhuizing. (Zal wel weer niet, er gaat altijd iets mis bij zulke dingen :) )
 
Ik heb het welgeteld één keer meegemaakt dat het net zolang duurde als verwacht, haha!

Meestal loopt het vet uit ja, maar dit maal is er wel een hoop voorbereiding geweest...
 
Nog maar even snel een post voordat het MF uit de lucht is.

Veel suc6 en hoop dat alles weer snel in de lucht is, kan ik weer
snel stoppen met werk O-)

Anyway, ik ga nu maar werken :Z
 
Nogmaals succces gewenst voor straks jongens :)
 
Database-server
[*] Appro 1224XS (1U chassis, Tyan dual processor mobo)
[*] 1X Intel P4 Xeon 2,4Ghz
[*] 2GB ECC DDR geheugen
[*] 3X 36GB U320 SCSI-schijven in RAID5 via een LSI Megaraid 320-1

Misschien hier ook een typ foutje mbt het aantal procs? Zie namelijk dat er maar 1 proc zit in dual mobo.... das toch gewoon zonde :)

Suc6 met verhuizing cq vervanging!
 
Ehmmm ik heb besloten dat de aanpassing vandaag niet kan door gaan B|

Heb nl geen zin in werken, dus kan niet anders dan hele dag MF-en.....dus Dude en Arcadis ff uitstellen tot zaterdag 2am aub :+
 
Jongens maak er wat moois van!!

Aan de nieuwe specs. zal het niet liggen.......
Zal mij benieuwen hoe dit gaat uitpakken.
 
Misschien hier ook een typ foutje mbt het aantal procs? Zie namelijk dat er maar 1 proc zit in dual mobo.... das toch gewoon zonde :)
Nee, in eerste instantie 1 processor. Later kan er dan eventueel een 2e bij worden geprikt. Er is ook expres gekozen voor 2 processoren met dezelfde snelheid, zodat die 2 processoren straks eventueel op één mobo geprikt kunnen worden waarna we voor één van beide servers 2 nieuwe (snellere) processoren kunnen kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan