Mijn eerste echte motor met foto's!

Bedankt voor alle positieve reactie!Hoop dat 2009 mij veel rijplezier op gaat leveren!

Nog even een vraagje ,

Is het mogelijk om op mijn motor een andere voorkuip te zetten met een andere koplamp unit?Dat is namelijk het enige wat ik dus niet mooi vind aan mijn motor!(de koplamp)

kan je em niet naked maken? zet je er gewoon een fighter kuipje op met van die Street Triple koplampjes.. Is best vet!
 
*O* gefeli

ig910j.jpg


2jbu1df.jpg
 
:^

Of zo'n boze insectenblik oid.
Of zoiets: [afbeelding] :}
Bah ga je mond spoelen.
1 of 2 ronde koplampen heersen als je er fighter van maakt.
Die vieze scooterkapjes moeten echt niet op een motor.

Ik zou hem origineel laten, totdat je schuiver maakt :+ dan is de stap streetfighter toch zo gemaakt.

Gefeli met eerste motor, ik hoop dat je hem langer heel houdt dan mijn eerste :W
 
Bah ga je mond spoelen.
1 of 2 ronde koplampen heersen als je er fighter van maakt.
Die vieze scooterkapjes moeten echt niet op een motor.

Ik zou hem origineel laten, totdat je schuiver maakt :+ dan is de stap streetfighter toch zo gemaakt.

Gefeli met eerste motor, ik hoop dat je hem langer heel houdt dan mijn eerste :W

das mooi kloten als ze keren op de weg en je ziet het niet
large



Daniel0416 veel veilige km gewenst en suc6 met je motor.
een paar andere ventiel dopjes en stuurgewichten iket ook al heel wat samen met de rest.


kijk hier eens tussen mieschien doe je wat leuks op

http://nl.altavista.com/image/results?itag=ody&q=kawasaki+gpx+600+r&kgs=1&kls=0
 
Laatst bewerkt:
congratz,
veel rijplezier.

Ik rij zelf op een gpz 600r, het directe broertje van de GPX.
het zijn leuke beginner bikes. goedkoop, maar toch betrouwbaar.
Enige minpunt is dat niemand ze weer overneemt. ;)
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets, have fun!

beetje opletten met dit pokkeweer, net een motor en dan wil je alleen maar rijden....

pas op voor kamikaze koekblikkers ;)
 
Bedankt allemaal voor de reactie's en tips!

En idd kriebelt het nu om te gaan rijden!En toevallig gisteren nog even een ritje gemaakt!Tis wel verradelijk nu ja!Dus opletten geblazen!

Afgelopen zaterdag toch mijn donkere kuipruit opgehaalt en mijn 4in1!(eigenlijk een 4-2-1 maar goed)

Was van plan om deze vanavond te gaan monteren maar geen tijd gehad om pakkingen te halen en de oude gebruiken zie ik niet zo zitten!Dan van de week maar! :]
 
origineel laten, modern spul erop zetten is willen maar niet kunnen (net als een M3 logo op een 316i plakken)
 
veel plezier ermee >> je post doet me denken aan de mijne van april / mei 2008 toen mijn yamaha klaar was na lang sleutelen :)


veel veilige km's toegewenst en als je in het zuidoosten woont... beter nog even in de schuur laten staan het is spekkie glad hier in eindhoven
 
Terug
Bovenaan Onderaan