mijn RS250

Meen je dat nou , die sleur zuipt meer als i op half vermogen staat :?
dan is het rap in kannen en kruiken denk ik
 
JAAA mensen nu ben ik ook 25 KW af ....ik heb een originele Full power CDI op de kop kunnen tikken. Was wel effe verschieten, die dingen gaan loei hard als ze onbegrensd zijn. Zo rond de 8000Rpm gaat i er als een duiveltje vandoor.
 
JAAA mensen nu ben ik ook 25 KW af ....ik heb een originele Full power CDI op de kop kunnen tikken. Was wel effe verschieten, die dingen gaan loei hard als ze onbegrensd zijn. Zo rond de 8000Rpm gaat i er als een duiveltje vandoor.
Lekker he :9~
 
Hee hallo allemaal,
Ik heb hier al de posts over een RS250 al eens gelezen en nu vraag ik me nog steeds af hoe die mensen aan zo'n 25 kw chip komen. Ik ben van plan een RS 250 te kopen als ik straks mijn rijbewijs heb, en omdat ik 19 ben moet ie dan weer begrensd worden natuurlijk. |( Op internet zijn er vrij weinig mensen die hun RS 250 verkopen met allebei de chips in bezit, zodat ik eerst nog eens rond kan toeren op 25 kw, maar daarna natuurlijk die full-power chip erin :]
Wie weet waar je deze chips kan kopen, op internet of zijn daar speciale dealers voor?
Bij voorbaat al bedankt!
groeten *D
 
mijne gaat er in okt uit, dan is ie te koop denk ik... (als ik er een leuk prijsje voor kan krijgen :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan