Minder Oud of Minder Kilometers

SterAlux

Rookie
29 apr 2011
5
0
Beste MF-ers,

Ik ben eigenlijk helemaal nieuw in de motorwereld en ben op het moment druk op zoek naar een motor.

Nu ben ik een aantal mooie tegen gekomen. Een aantal erg mooie Blauwe Yamaha YZF-R6 motoren.

NU ben ik er meerdere tegen gekomen. Mijn vraag is nu. Kan ik beter een R6 uit 2002-2003 kopen met 16.000km op de teller of een model uit 2004 met 23.000km op de teller.

Als ik de motor uiteindelijk wil inruilen waar doe ik dan op dit moment slimmer aan?

Er verschilt aan de motoren zelf niet heel veel. ze zijn beide geïmporteerd uit Engeland en zoals te zien nette servicebeurten bijgehouden.
Verder ook geen schade.

Ik weet dus verder niet wat een betere keuze zou zijn qua motor.


Ik hoor het graag van jullie!!
 
Beste MF-ers,

Ik ben eigenlijk helemaal nieuw in de motorwereld en ben op het moment druk op zoek naar een motor.

Nu ben ik een aantal mooie tegen gekomen. Een aantal erg mooie Blauwe Yamaha YZF-R6 motoren.

NU ben ik er meerdere tegen gekomen. Mijn vraag is nu. Kan ik beter een R6 uit 2002-2003 kopen met 16.000km op de teller of een model uit 2004 met 23.000km op de teller.

Als ik de motor uiteindelijk wil inruilen waar doe ik dan op dit moment slimmer aan?

Er verschilt aan de motoren zelf niet heel veel. ze zijn beide geïmporteerd uit Engeland en zoals te zien nette servicebeurten bijgehouden.
Verder ook geen schade.

Ik weet dus verder niet wat een betere keuze zou zijn qua motor.


Ik hoor het graag van jullie!!

Nihil verschil als je het mij vraagt. Ik zou sowieso gaan voor wat je mooier vindt.
Let er wel op dat degene van 23.000 km. bijna een grote beurt nodig heeft incl. (eventueel kleppen stellen), dat grapje kost je ook zo 500+ euro's. Maar aan de andere kant, die kosten komen er over zo'n 8000 km. ook aan voor die andere R6...

Dus de conclusie is bij deze km. stand:"Ga voor wat je mooier vindt"
 
hum...is de historie van de fietsen bekend :?