Mini Meet ZX 6R Topic

Waar wil jij eten?

  • Burger King

    Stemmen: 6 46,2%
  • Kentucky Fried Chicken

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Het was een erg leuke route :)..

Wel ff wennen om met die snelheden voor zulke bochten te gaan :)

SantanoS, nog bedankt voor het organiseren..
 
Het was een erg leuke route :)..

Wel ff wennen om met die snelheden voor zulke bochten te gaan :)

SantanoS, nog bedankt voor het organiseren..

Lekker he!
Alleen jammer dat veel bochten in 't beginstuk blinde bochten zijn, ben ik niet zo dol op :N
 
Graag gedaan Helza! ;)

Ik hoop dat Rembrand nog een paar leuke foto`s heeft van de meeting *O*


@ Kevjan

dat laatste stuk dijk vind ik echt een mooi stukje :Y
eigenlijk zouden ze dat is een avondje moeten afsluiten voor ons O-)

Hetzelfde geld voor die provinciale weg waar we met ze 2en nogal rap over heen gingen :9~


Geeft toch een kick dat soort wegen :Y

Maargoed, de Kick van Assen is toch anders :9
 
deze is leuk Rembrand *D

DSC00128.JPG



:+

Powerranger style van Ninjanoob :+
 
Dat punt waar we stopten, waar was dat eigenlijk? ik probeer het terug te vinden op google maps maar kan het niet vinden :(
 
Als iemand daar door de weeks na werktijd weer eens gaat rijden dan ga ik graag mee :).. ff oefenen met al die bochten daar :)
 
Laatst bewerkt:
Als iemand daar door de weeks na werktijd weer eens gaat rijden dan ga ik graag mee :).. ff oefenen met al die bochten daar :)
Moet je gewoon een keer in het 6 topic reageren dan is er vast wel iemand die in is voor een ritje die kant op :Y
 
tja, haarlem topic & 6 topic zijn altijd zo druk... kijk je 3 seconden niet zijn er alweer 10 pagina's bij :)
 
tja, haarlem topic & 6 topic zijn altijd zo druk... kijk je 3 seconden niet zijn er alweer 10 pagina's bij :)
Hoe durf je het hlm topic met t 6 topic te vergelijke, hlm topic gaat echt 10x sneller :') :9

Mja wel relaxt dat tempo hier, zit tenminste wat vaart achter, zijn topics waar je 2 berichten per dag hebt maar dat is ook niks :N
 
Hoe durf je het hlm topic met t 6 topic te vergelijke, hlm topic gaat echt 10x sneller :') :9

Mja wel relaxt dat tempo hier, zit tenminste wat vaart achter, zijn topics waar je 2 berichten per dag hebt maar dat is ook niks :N

Tja.. dan zit je elke minuut te F5'en en dan verandert er niks! :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan