Minste kans op aanhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
snachts is er minder co² uitstoot aangezien er minder autos rijde dus kunne de bomen en plante minder co² omzette naar zuurstof en als er minder zuurstof is is er minder weerstand en ga je sneller :+
niet dat die bomen en planten s'nachts anders wel zuurstof zouden produceren :P

maar ts; wil je het voor zomer of wintertijd weten :o
 
ff paar dagen bij het bureau bivakkeren dan weet je snel genoeg wanneer de diensten overgedragen worden aan de volgende ploeg !!
off ff bij mcdonalds kijken wanneer er weer een gestreepte rakker met een koleregang wegraced met een voorstoel vol met vette meuk voor de heren en dames.
etenstijd bij de politie is belangrijker als de verkeers*veiligheid*
 
Én alles wat je op tv ziet... :P :+ ;)

Dat is wat de aliens je willen laten geloven zodat ze langzaam maar zeker beetje voor beetje je hersenen uit je hoofd kunnen zuigen doordat het vloeibaar is geworden van alle onzin die je uit de media te zien krijgt tot je hoofd helemaal leeg is en je vanzelf ook bij de media gaat werken om dit zelfde lot anderen op te leggen!!! *D

of zoiets...
 
Ik zeg tijdens de spits gewoon de kenteken plaat eraf en dan op top snelheid door de file. Kunnen ze je niet inhalen hè om een stopteken te geven.
 
je moet gewoon 285 rijden of sneller.
de flitsers pakken je niet meer en de politie staakt achtervolgingen.

wel proberen auto's en bomen te ontwijken maar dat kan elke stoere vent wel met die snelheid
 
Bij ons is het shiftwissel om 06.00h in de ochtend ---> het moment om van café naar huis te rijden *O*

ZX7RRacer drinkt niet en heeft dit ook maar horen zeggen O-)
 
volgens mij moet je sowieso de barometer in de gaten houden, want ander worden er 3 zo 4 en dan ben je nog niet jarig hoor.......






:P
 
Om 17:15 uur thuis op de bank. :z

Daar is het mij iig nog nooit overkomen. :+









Wordt je het al zat: Al deze antwoorden? *O*
 
Als je van zomertijd naar wintertijd gaat, eind oktober. 8-)
Of was het nou omgekeerd? :+

Off topic, hoe zit het met trajectcontroles? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan