Misano

Wordt bo kampioen

  • Ja.

    Stemmen: 49 92,5%
  • Nee.

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53

Qken

: pretty good at bad decisions
10 jul 2011
50.404
20.765
bijna bij het midde punt
Weten jullie nog.
Vorig jaar crashte marquez.
En mocht Rossi er met de zegen van door.
Nu gaan we kijken of lorenzo het gat weer een beetje kan dichten of dat rossi verder uit loopt.
Het gaat er steeds meer op lijken dat het een één tweetje gaat worden voor de Yamaha boys dit jaar.


Laten we ook niet vergeten dat onze Nederlandse trots.
big bad bo kan kampioen worden *O*


vrijdag 11 september 2015
Eind datum en tijd: zondag 13 september 2015
Categorie:
MotoGP
Vrijdag 11-09-2015
Moto3 FP1 09:00 09:40 Uitslag »
MotoGP FP1 09:55 10:40 Uitslag »
Moto2 FP1 10:55 11:40 Uitslag »
Red Bull MotoGP Rookies FP1 11:55 12:25 Uitslag »

Moto3 FP2 13:10 13:50 Uitslag »
Mot0GP FP2 14:05 14:50 Uitslag »
Moto2 FP2 15:05 15:50 Uitslag »
Red Bull MotoGP Rookies FP2 16:05 16:35 Uitslag »

Red Bull MotoGP Rookies QP 17:50 18:15 Uitslag »


Zaterdag 12-09-2015
Moto3 FP3 09:00 09:40 Uitslag »
MotoGP FP3 09:55 10:40 Uitslag »
Moto2 FP3 10:55 11:40 Uitslag »
Moto3 QP 12:35 13:15 Uitslag »
MotoGP FP4 13:30 14:00 Uitslag »
MotoGP QP1 14:10 14:25 Uitslag »
MotoGP QP2 14:35 14:50 Uitslag »
Moto2 QP 15:05 15:50 Uitslag »
Red Bull MotoGP Rookies Race 16:30 Uitslag »
Stand »

Zondag 13-09-2015
Moto3 WUP 08:40 09:00 Uitslag »
Moto2 WUP 09:10 09:30 Uitslag »
MotoGP WUP 09:40 10:00 Uitslag »
Moto3 Race 11:00 Uitslag » Stand »
Moto2 Race 12:20 Uitslag » Stand »
MotoGP Race 14:00 Uitslag » Stand »
 
Denk dat het Lorenzo wel wordt mits het droog blijft.
Las gisteren een leuk artikel over zijn overgang van x-lite helm naar de HJC helm (komt uit korea)
Hij krijgt het dubbele aan sponsorgeld als wat hij eerst kreeg bij x-lite.
Gerrit heeft het geloof ik jaren terug al geschreven dat Wilco tegen Gorge gezegd had dat hij daar spijt van zou krijgen.
geld geld geld....... *O*

Ik wilde die HJC helm kopen 2 jaar geleden toen ik bij mijn motorzaak in het dorp kwam.
Zei de verkoper: Neem die Shoei maar voor het zelfde geld die nu in de aanbieding is.....
Verder zei ie niets.
Is wel top model van shoei overigens.
 
Denk dat het Lorenzo wel wordt mits het droog blijft.
Las gisteren een leuk artikel over zijn overgang van x-lite helm naar de HJC helm (komt uit korea)
Hij krijgt het dubbele aan sponsorgeld als wat hij eerst kreeg bij x-lite.
Gerrit heeft het geloof ik jaren terug al geschreven dat Wilco tegen Gorge gezegd had dat hij daar spijt van zou krijgen.
geld geld geld....... *O*

Ik wilde die HJC helm kopen 2 jaar geleden toen ik bij mijn motorzaak in het dorp kwam.
Zei de verkoper: Neem die Shoei maar voor het zelfde geld die nu in de aanbieding is.....
Verder zei ie niets.
Is wel top model van shoei overigens.

Yep .
 
Tja ik word voor het stunten ook gesponsord door HJC en moet zeggen dat ik de de HJC R-Pha 10 wel echt een superfijne helm vind, ik heb er 2 en beide vertonen geen rare mankementen en zitten op mijn kop echt fijn (arai fijn zeg maar)

Maarja, 2 keer pech is wel klote natuurlijk
 
Daar is ie weer :Y

RossiAssen2007.jpg
 
...Bo :} ...moet er gewoon op blijven zitten...dan is het kampioenschap voor hem, en het team en voor Nederland en voor ons ;) ...
 
Laatst bewerkt:
gister nieuwe Motogp docu Hitting the Apex (bluray) bestelt bij bol, door veel vraag zijn ze al door de voorraad heen wtf, zoveel motorsport fans hebben we hier niet toch? :)
 
gister nieuwe Motogp docu Hitting the Apex (bluray) bestelt bij bol, door veel vraag zijn ze al door de voorraad heen wtf, zoveel motorsport fans hebben we hier niet toch? :)

En wie bestelt tegenwoordig nog DvD/BR'tjes?

Ze hebben er gewoon 1~3 op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Wordt de wedstrijd van de Red Bull Rookies ditmaal live uitgezonden of krijgen we in Aragon een replay te zien. Zou namelijk wel gaaf zijn om Bo zondag hopelijk zijn titel te zien pakken :)

Mooie plaat is dat trouwens van Rossi in Assen een paar jaar geleden, Als ik me het goed herinner had ie toen o.a. een LP (vinyl) op zijn helm staan.
 
Wordt de wedstrijd van de Red Bull Rookies ditmaal live uitgezonden of krijgen we in Aragon een replay te zien. Zou namelijk wel gaaf zijn om Bo zondag hopelijk zijn titel te zien pakken :)

Mooie plaat is dat trouwens van Rossi in Assen een paar jaar geleden, Als ik me het goed herinner had ie toen o.a. een LP (vinyl) op zijn helm staan.

Niet in Nederland, alleen via de Eurosport plager geloof ik. Maar via Redbull.tv kun je het live zien met goed Engels commentaar.

De wedstrijd van de Rookies Cup is overigens zaterdag om 16.30 uur!
 
Laatst bewerkt:
En wie bestelt tegenwoordig nog DvD/BR'tjes?

Ze hebben er gewoon 1~3 op voorraad.

ik, en genoeg andere zo te horen, ik had hem waarschijnlijk ook ergens kunnen downloaden, tis ook een beetje een hebbe dingetje. :P schijnt een erg goede docu te wezen over de sport waar ik al jaren helemaal gek van ben dus dan mag je er wel wat voor over hebben vind ik. en hopelijk blijven ze zulke documantaires maken.
welke voorraad heb jij het over? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan