Misano

Wordt bo kampioen

  • Ja.

    Stemmen: 49 92,5%
  • Nee.

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Denk dat Smith dat nog ietsjes beter deed, die heeft ook de hele wedstrijd op slicks gereden. "Luck favours the brave" zoals hij zelf zei na de race.
Smith gaf zelf aan dat hij zijn eerste stop verkloot had door veel te lang buiten te blijven. Vervolgens heeft hij het er maar op gegokt. Baz had inderdaad de perfecte strategie.
 
Smith gaf zelf aan dat hij zijn eerste stop verkloot had door veel te lang buiten te blijven. Vervolgens heeft hij het er maar op gegokt. Baz had inderdaad de perfecte strategie.

Dat weet ik. Neemt niet weg dat Smith net als Baz op slicks buiten gebleven is en boven Baz eindigde. Ondanks dat Smtih dat aangaf is hij wel buiten gebleven (had natuurlijk alsnog naar binnen kunnen komen). Smith deed het dus nog net ff wat beter dan Baz.
 
Dat weet ik. Neemt niet weg dat Smith net als Baz op slicks buiten gebleven is en boven Baz eindigde. Ondanks dat Smtih dat aangaf is hij wel buiten gebleven (had natuurlijk alsnog naar binnen kunnen komen). Smith deed het dus nog net ff wat beter dan Baz.

:N Nee Baz stond ook op regenbanden en was de eerste coureur die wisselde naar slicks, Smith heeft een fout gemaakt die voor hem goed uitpakte.
 
Laatst bewerkt:
Wat te denken van de strakke actie van Alex Rins ten opzichte van Dominique Aegerter? Hij remt Aegerter er in een soort do-or-die poging vanaf,
en gaat vervolgens later in de race proberen een rol te spelen in de race om de topposities.
M.i. een terechte keuze van de race-leiding om hem eruit te halen....
Ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
Hans
 
Wat te denken van de strakke actie van Alex Rins ten opzichte van Dominique Aegerter? Hij remt Aegerter er in een soort do-or-die poging vanaf,
en gaat vervolgens later in de race proberen een rol te spelen in de race om de topposities.
M.i. een terechte keuze van de race-leiding om hem eruit te halen....
Ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
Hans

Nou eens mee .....
 
Wat te denken van de strakke actie van Alex Rins ten opzichte van Dominique Aegerter? Hij remt Aegerter er in een soort do-or-die poging vanaf,
en gaat vervolgens later in de race proberen een rol te spelen in de race om de topposities.
M.i. een terechte keuze van de race-leiding om hem eruit te halen....
Ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
Hans

Ja beetje onervaren nog in de Moto2, die Rins.
Gelijk mijn 2 toprijders eruit met die domme actie van Rins.
Heeft daarmee ook kostbare punten verspeeld voor het kampioenschap.
Aegater gaat of heeft de nieuwe 2016 Sutter getest. Hij wordt volgens mij 1e rijder volgend jaar op Sutter. Leuk dat die weer terug komt. Hopelijk kunnen ze tegen alle ktm's op boxen.
 
Wat te denken van de strakke actie van Alex Rins ten opzichte van Dominique Aegerter? Hij remt Aegerter er in een soort do-or-die poging vanaf,
en gaat vervolgens later in de race proberen een rol te spelen in de race om de topposities.
M.i. een terechte keuze van de race-leiding om hem eruit te halen....
Ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
Hans

Ik denk terecht om hem er tussen uit te halen.
 
Ja beetje onervaren nog in de Moto2, die Rins.
Gelijk mijn 2 toprijders eruit met die domme actie van Rins.
Heeft daarmee ook kostbare punten verspeeld voor het kampioenschap.
Aegater gaat of heeft de nieuwe 2016 Sutter getest. Hij wordt volgens mij 1e rijder volgend jaar op Sutter. Leuk dat die weer terug komt. Hopelijk kunnen ze tegen alle ktm's op boxen.

Ja dat las ik ook! Ik dacht alleen dat hij op de Suter van vorig jaar gereden had laatst? Was dat de 2016 Suter? Zou leuk zijn, hij was ook een stuk sterker op de Suter dan op de Kalex dit jaar.

Ik denk trouwens ook dat het jeugdige overmoed was van Rins.
 
Niet wat ik wil, dat zijn de feiten ;)

duimpje.jpg
 
Zo, dat was een mooie ervaring, kan iedereen aanraden een keer misano te doen... Wat een 46 gekkenhuis
Gaaf man! Kreeg gewoon kippenvel van hoe dat publiek tekeer ging, legendarisch. 2 keer in Mugello geweest, maar nog nooit in San Marino. Op het wenslijstje dus.
 
Ik vind het wel grappig. :Y
95% van alle humor gaat over andermans (al dan net fictief) miserie (domheid, lompheid, ... noem maar op), maar zolang je er niemand mee kwetst, kan het toch best?
Denk overigens niet dat Jorge hier van wakker ligt. (als zijn fans dat wel doen, excuseer ik me meteen aan beide! )
:P

No prob :)
Nu nog 1,overigens hebben we meer geregistreerde Jlo fans( zie OP Jorge Lorenzo deel 3 alweer) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan