Misano

Wordt bo kampioen

  • Ja.

    Stemmen: 49 92,5%
  • Nee.

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Ja als je valt heb je pech en als je niet valt niet. Beetje een open deur. Degene die de meeste punten bij elkaar sprokkelt aan het einde van het seizoen is gewoon de terechte wereldkampioen, wie dit ook mag zijn.

Eensch, hoewel die van Alzamora in '99 me nog steeds niet lekker zit. De "kampioen" met nul overwinningen :P
 
Het heeft weldegelijk met pech/geluk te maken,bij droge races was de uitkomst anders geweest.
Ofwel,Jlo heeft al een aantal keren dit seizoen pech gehad incl.de helmissues,dit had heel anders kunnen zijn.
VR is nog verschoond gebleven van pech maar dat kan komen seizoen weer anders zijn.
Shit happens.
Dit is wel het enige jaar dat iemand anders dan MM kans maakt op de titel,vandaar die focus van VR omdat hij ook wel weet dat normaal,zeker MM,een maatje te groot is

:')
 
Gaandeweg het seizoen werd al duidelijk dat degene die het beste omgaat met vreemde omstandigheden, een heel grote kans heeft op de titel. Je merkt het verschil heel goed tussen Lorenzo en Rossi. Lorenzo heeft de pure snelheid op een droge baan, Rossi heeft de sluwheid onder álle omstandigheden. Zo ook vandaag: in de regen zijn gebrek goedgemaakt en zich daarmee in ieder geval het gevecht in gereden.

De sluwe heeft op dit moment de voorsprong, maar zijn helm zegt genoeg: die haai blijft altijd jagen...
 
Hier gaat het ook al over jagen :+



Iydq2Er.gif
 
Rossi geluk lorenzo pech.....?
Lorenzo heeft geluk dat ie zn sleutelbeen niet gebroken heeft lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Briljante race van Rossi!!! Klote eerste ronde, maar liep op een gegeven moment snel in en nam de leiding. MM moest iets gokken en deed het goed, Rossi maakte Lorenzo gek door niet naar binnen te gaan. En fokte hem zo op dat hij geen geduld had zijn banden op te warmen en daar ging íe.

Helaas dus geen podium voor Rossi, maar hij was wel degelijk de winnar gister :)
 
Briljante race van Rossi!!!
....
En fokte hem zo op dat hij geen geduld had zijn banden op te warmen en daar ging íe.

Helaas dus geen podium voor Rossi, maar hij was wel degelijk de winnar gister :)
Ik heb me gisteren zowat schor geschreeuwd dat hij weer naar slicks moest wisselen :X Ik dacht waar is hij (Rossi) mee bezig.

Na de race viel bij mij pas het kwartje dat dit wel eens precies zijn bedoeling moet zijn geweest. De beste coureur aller tijden, maar ook een meester in mind-fuck O-)
 
Voor de lezers van dit forum die iets minder bevooroordeeld zijn over de rijders in de MotoGP en hun bijzondere psychologische krachten is het raadzaam dit zinnige en inhoudelijk onderbouwde artikel van Dave Emmet te lezen op MotoMatters.

Geen mindfuck of zoiets, alleen maar een foutenfestival van beide Yamaha coureurs. No more, no less
 
Voor de lezers van dit forum die iets minder bevooroordeeld zijn over de rijders in de MotoGP en hun bijzondere psychologische krachten is het raadzaam dit zinnige en inhoudelijk onderbouwde artikel van Dave Emmet te lezen op MotoMatters.

Geen mindfuck of zoiets, alleen maar een foutenfestival van beide Yamaha coureurs. No more, no less

Je kunt je afvragen of Rossi en Lorenzo iets echt fout gedaan hebben. Achteraf gezien hadden sommige (niet-gemaakte) keuzes beter uit kunnen pakken. Maar wie kan het Valentino kwalijk nemen dat hij iets langer op wets doorrijdt, om zeker te zijn dat hij overeind gaat blijven? En wie gaat Lorenzo kwalijk nemen dat hij Rossi daarin volgt? Voor beide mannen is de race niet belangrijk, maar de titelstrijd wel. Dit in tegenstelling tot Marquez bijvoorbeeld.

Wat Lorenzo fout heeft gedaan, is crashen.

David Emmett's artikel is inderdaad een dikke, dikke aanrader!
 
Voor de lezers van dit forum die iets minder bevooroordeeld zijn over de rijders in de MotoGP en hun bijzondere psychologische krachten is het raadzaam dit zinnige en inhoudelijk onderbouwde artikel van Dave Emmet te lezen op MotoMatters.

Geen mindfuck of zoiets, alleen maar een foutenfestival van beide Yamaha coureurs. No more, no less
Zoals altijd mooie stukjes van David Emmett, maar ik heb sterk het idee dat Rossi hier op inzette:
"When Redding passed me so quick, I lose a little bit the patience," Lorenzo said. That loss of patience could prove very costly indeed.

Rossi heeft bewust gewacht tot Lorenzo de pit in ging om hem een ronde later te kunnen volgen en hem de fout te laten maken. Als alles klopt bij Lorenzo is hij een onverslaanbare rondenmachine, maar als alles net even anders is dan hij had verwacht verliest hij de controle.

Lorenzo was Rossi aan het volgen, hij heeft Lorenzo zelf de keuze laten maken om te wisselen.
 
Zoals altijd mooie stukjes van David Emmett, maar ik heb sterk het idee dat Rossi hier op inzette:
"When Redding passed me so quick, I lose a little bit the patience," Lorenzo said. That loss of patience could prove very costly indeed.

Rossi heeft bewust gewacht tot Lorenzo de pit in ging om hem een ronde later te kunnen volgen en hem de fout te laten maken. Als alles klopt bij Lorenzo is hij een onverslaanbare rondenmachine, maar als alles net even anders is dan hij had verwacht verliest hij de controle.

Lorenzo was Rossi aan het volgen, hij heeft Lorenzo zelf de keuze laten maken om te wisselen.
En jij de denkt dat Rossi kan timen wanneer Lorenzo Redding tegen gaat komen....
 
Ben ik de enige die dit dan weer ietwat ver vind gaan? Of stel ik me aan?

Ik vind het wel grappig. :Y
95% van alle humor gaat over andermans (al dan net fictief) miserie (domheid, lompheid, ... noem maar op), maar zolang je er niemand mee kwetst, kan het toch best?
Denk overigens niet dat Jorge hier van wakker ligt. (als zijn fans dat wel doen, excuseer ik me meteen aan beide! )
:P
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel grappig. :Y
95% van alle humor gaat over andermans (al dan net fictief) miserie (domheid, lompheid, ... noem maar op), maar zolang je er niemand mee kwetst, kan het toch best?
Denk overigens niet dat Jorge hier van wakker ligt. (als zijn fans dat wel doen, excuseer ik me meteen aan beide! )
:P

_O- Daar kan ik dan weer wel om lachen :Y _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan