M'n Soes duuzend moet weg ;(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
16.009
8.669
Driebergen
Facebook
Ook maar even voor de liefhebbers Zie Te koop: Suzuki GS1000S uit 1979

full
 
Waarom heb ik het idee dat veel mensen dit topic bekijken met de gedachte dat er een GSX-R1000 te koop staat. O-)

Zoals ik dus. |(
 
O SJIT! ja je hebt ook nog moderne duizendjes maar die bevinden zich meestal niet in het brikken forum :) Deze is wel vééééél goedkoper.
 
echt een mooie bike. effe een vraagje, omdat je toch zo van knutselen houdt... :9
het is dat m'n eigen schuur toch echt te klein wordt en in de huiskamer al een bike staat, maar anders...

even een vraagje mbt je k&n ervaring, hoe zit het afstellen met de sproeiers en gasnaalden? ik heb op m'n bol d'or uit '82 k&n zitten, met grotere sproeiers, maar hij krijgt iets te veel benzine in de toerentallen vanaf 8000 rpm. denk je dat de naalden ook veranderd moeten worden, of zouden de luchtschuiven iets verder opengezet moeten worden?

eigenlijk, hoe ben jij er achter gekomen? zeker gewoon uitproberen, in dat geval ga ik gewoon :]
 
echt een mooie bike. effe een vraagje, omdat je toch zo van knutselen houdt... :9
het is dat m'n eigen schuur toch echt te klein wordt en in de huiskamer al een bike staat, maar anders...

even een vraagje mbt je k&n ervaring, hoe zit het afstellen met de sproeiers en gasnaalden? ik heb op m'n bol d'or uit '82 k&n zitten, met grotere sproeiers, maar hij krijgt iets te veel benzine in de toerentallen vanaf 8000 rpm. denk je dat de naalden ook veranderd moeten worden, of zouden de luchtschuiven iets verder opengezet moeten worden?

eigenlijk, hoe ben jij er achter gekomen? zeker gewoon uitproberen, in dat geval ga ik gewoon :]

Mik d'r een bankstel uit kan deze motor ook binnen staan, heb ik ook gedaan. })

Over de K&N etjes, hoe weet je dat ie teveel benzine krijgt? Als het inderdaad zo is zou ik 2 maten omlaag gaan met de hoofdsproeier en de gasnaalden 1 standje hoger zetten, blijft het mengsel in het middengebied redelijk gelijk en wordt het rijker bij volgas.

Hoe bedoel je "gasschuiven hoger zetten"? hoger als volgas kan toch niet, verklaar je eens nader.Of bedoel je de luchtschroeven aan de zijkant van de carbs? Die hebben alleen invloed op stationair mengsel en tot ongeveer 1/4 gas daarna neemt de gasnaald het over.

Probeer eerst eens de sproeiers en de naalden 1 stand lager en hou je bougiekleur in de gaten, mooi bruin is goed.
 
YES! ik bedoel idd de luchtschroeven. maar dat is dus geen oplossing. ik heb bij vos oss mooie kleinere sproeiers gevonden, die ga ik dan dus maar halen en monteren (morgen, dan heb ik tijd). Daarna moet ik maar eens gaan kijken hoe en wat er gaat gebeuren in de carbs zelf. volgende week vrijdag ga ik op vakantie, dus qua tijd voor afstellen wordt het steeds krapper. moet ook nog een tent zoeken en van die dingen hier en daar... rijbewijs bestellen... :r

maarre, bedankt voor de info, laat wel merken als het ok is! :]
 
[off-topic]****achteraf opmerking op m'n vorige post, met de gasnaalden lager zetten bedoelde ik het clipje een groef lager in de gasnaald zetten zodat de naald zelf een stand hoger komt**** Succes ermee :) [/off-topic]

Iemand nog een mooie GS1000S kopen??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan