Modje/admin van het jaar 2012 verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of stem degene, waarbij je vermoedens en aanwijzingen hebt dat die het minste last van ongesteldheden heeft...kom je praktisch uit op Meangreengirl.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja ik heb van niemand last maar een VVV bon is wel verleidelijk. Echter ik heb ook nog een set nieuwe banden nodig.
 
Ja Jan, er kan altijd iets tussen komen en ik moet door mijn coalitiepartner misschien wel water bij de wijn doen. Dan zal er wel een compromis uitrollen dat de uitlaten duurder worden ipv gratis.
 
Ja Jan, er kan altijd iets tussen komen en ik moet door mijn coalitiepartner misschien wel water bij de wijn doen. Dan zal er wel een compromis uitrollen dat de uitlaten duurder worden ipv gratis.

Nee, dat begrijp ik, volkomen. Het is de nieuwe "eerlijkheid" die onze politiek ook zo kenmerkt. Niks mis mee.... :X
 
Ja Jan, er kan altijd iets tussen komen en ik moet door mijn coalitiepartner misschien wel water bij de wijn doen. Dan zal er wel een compromis uitrollen dat de uitlaten duurder worden ipv gratis.


Zo te horen hangen de kosten af van het prijskaartje dat aan het overwinningsetentje van het modteam hangt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan