Moeilijke schoonmoeder :(

Dus nu is me schoonmoeder nog banger dat er wat gebeurd met haar lieve dochter. Wat resulteerde in een verbod om bij mij achterop te gaan :(
Dus MF mensen.. I need some advice
Ik check morgen het forum weer voor reacties :D


Hmm, Ik kan me er iets bij voorstellen hoor.
Ik heb zelf geen kinderen, maar als ik ze had zou ik toch ook moeten slikken moest mijn dochter
bij een jonge knul achter op de motor kruipen.
Zeker omdat ik zelf in het wereldje zit.
No offence, Sommigen zijn fantastische chauffeurs, maar sommigen zijn kamikaze piloten.
Verbieden gaat niet. Ik zou in ieder geval je schoonmoeder proberen gerust te stellen, haar misschien eens mee achterop nemen en zeker zorgen dat je vriendin goede kleding en helm heeft!
En ja, reëel blijven, een ongeluk kan altijd gebeuren, hoeft jouw fout niet te zijn.
Nadeel is wel dat haar ouders jou erop aan kunnen kijken.
Waarschijnlijk niet eerlijk, maar zo gaat het vaak wel.

Mijn moeder heeft niets gezegd toen ik zei dat ik mijn rijbewijs ging halen , wat ik wel had verwacht.
Mensen kunnen veranderen. Hoewel ze haar afkeuring soms laat blijken door "Pas je wel op met 'dat ding'"
Ze weet dat ze niet kan verbieden.






En laat ze haar rijbewijs zo snel mogelijk halen! Want achterop nemen is toch niks aan :W
 
Dus nu is me schoonmoeder nog banger dat er wat gebeurd met haar lieve dochter. Wat resulteerde in een verbod om bij mij achterop te gaan :(
Dus MF mensen.. I need some advice
Ik check morgen het forum weer voor reacties :D


Hmm, Ik kan me er iets bij voorstellen hoor.
Ik heb zelf geen kinderen, maar als ik ze had zou ik toch ook moeten slikken moest mijn dochter
bij een jonge knul achter op de motor kruipen.
Zeker omdat ik zelf in het wereldje zit.
No offence, Sommigen zijn fantastische chauffeurs, maar sommigen zijn kamikaze piloten.
Verbieden gaat niet. Ik zou in ieder geval je schoonmoeder proberen gerust te stellen, haar misschien eens mee achterop nemen en zeker zorgen dat je vriendin goede kleding en helm heeft!
En ja, reëel blijven, een ongeluk kan altijd gebeuren, hoeft jouw fout niet te zijn.
Nadeel is wel dat haar ouders jou erop aan kunnen kijken.
Waarschijnlijk niet eerlijk, maar zo gaat het vaak wel.

Mijn moeder heeft niets gezegd toen ik zei dat ik mijn rijbewijs ging halen , wat ik wel had verwacht.
Mensen kunnen veranderen. Hoewel ze haar afkeuring soms laat blijken door "Pas je wel op met 'dat ding'"
Ze weet dat ze niet kan verbieden.






En laat ze haar rijbewijs zo snel mogelijk halen! Want achterop nemen is toch niks aan :W
Heb vandaag even met vriendinnetje gepraat en die vond het ook wel lachen om haar motorrijbewijs te halen als ze wat ouders is dan nu. (18)
Dus tjakka die is binnen schoonmoeders.. 1-0.
De oplossing voor jouw probleem heet " Duoseat-cover" :P
zit er nu op ja ;)


Btw mensen.. vanochtend AVB gehaald. In 1 keer :P
 
Gefeliciteerd! *O* Deksels mooie motor om je carrière mee te beginnen trouwens! :Y

Ik rij ook altijd alleen. Mijn vriendin durft niet achterop...maar bij ritjes door de Eiffel is dat echt geen nadeel! ;) Wel jammer als we op een warme dag naar het strand willen. B|
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! *O* Deksels mooie motor om je carrière mee te beginnen trouwens! :Y

Ik rij ook altijd alleen. Mijn vriendin durft niet achterop...maar bij ritjes door de Eiffel is dat echt geen nadeel! ;) Wel jammer als we op een warme dag naar het strand willen. B|
Thanks :D (met dank aan Leon_G)
Nu op weg naar AVD 26 augustus nog en klaar is paul :]
 
Mijn moeder heeft niets gezegd toen ik zei dat ik mijn rijbewijs ging halen , wat ik wel had verwacht.
Mensen kunnen veranderen. Hoewel ze haar afkeuring soms laat blijken door "Pas je wel op met 'dat ding'"
Ze weet dat ze niet kan verbieden.

Herkenbaar. Ma heeft niks tegen mij gezegd, maar heeft zitten huilen bij me zus. :')

Best wel lief btw, zorgzame moeder. :$
 
Gefeliciteerd met je AVB!! Zo, die is maar binnen *O*


Nog eentje om het af te leren:

V: Hoe noemt een Chinees zijn schoonmoeder?
A: Taai Kreng.
 
Mijn schoonmoeder had ook een paar jaar geleden een ernstig ongeluk gehad, ze was met haar nieuwe bezem tegen de kerktoren aangevlogen.

Ja, die splinters in dr benen doen flink zeer! Moet ze ook maar een echte gladde bezemsteel nemen in plaats van een dikke geschilde tak. _O-

Maar wat doe je als ze tegen het raampje tikt? Gas hoger zetten.

We hadden afgesproken mijn schoonmoeder voor haar verjaardag allemaal electrische spullen te geven. Een elektrieke mixer, elektrieke tandenborste, noem maar op.
Nu heeft ze alles gebruikt, alleen de door mij gegeven electische stoel nog niet!
 
Laatst bewerkt:
gixrers r1,2,,3,6,7,..weet ikveel
zxrcbr.....plastik rommel dus...hm nee schoonzoon komt(alstie een beetje verstand heeft niet bij mij over de dam maar parkeert aan de straat

echte motoren ...die nog meestal van eerlijk staal ijzer en aluminium zijn zijn uiteraard van harte welkom....alhoewel...een kawasaki h2 werdt ook wle eens widowmaker genoemd...

Een fairtrade motor :?

En heeft die ideale schoonzoon van jou dan ook dreadlocks, piercings en een constant aanwezig wierook-aroma over zich :P
 
Hebben ze ooit een plaatje over gemaakt iets van : Gooooooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan !!!!!
 
Waarom bied je je schoonmoeder geen reis aan met Air France ?
kost wel wat maar dat is investeren in je eigen leven.

Beter een mislukte wheelie dan een schoonmoeder in de familie.
 
Hmm, Ik kan me er iets bij voorstellen hoor.
Ik heb zelf geen kinderen, maar als ik ze had zou ik toch ook moeten slikken moest mijn dochter
bij een jonge knul achter op de motor kruipen.
Zeker omdat ik zelf in het wereldje zit.
No offence, Sommigen zijn fantastische chauffeurs, maar sommigen zijn kamikaze piloten.
Verbieden gaat niet. Ik zou in ieder geval je schoonmoeder proberen gerust te stellen, haar misschien eens mee achterop nemen en zeker zorgen dat je vriendin goede kleding en helm heeft!
En ja, reëel blijven, een ongeluk kan altijd gebeuren, hoeft jouw fout niet te zijn.
Nadeel is wel dat haar ouders jou erop aan kunnen kijken.
Waarschijnlijk niet eerlijk, maar zo gaat het vaak wel.

Mijn moeder heeft niets gezegd toen ik zei dat ik mijn rijbewijs ging halen , wat ik wel had verwacht.
Mensen kunnen veranderen. Hoewel ze haar afkeuring soms laat blijken door "Pas je wel op met 'dat ding'"
Ze weet dat ze niet kan verbieden.






En laat ze haar rijbewijs zo snel mogelijk halen! Want achterop nemen is toch niks aan :W


nou, ik heb een schoonmoeder gehad die ik wel achterop had willen nemen ....... :9
 
Een fairtrade motor :?

En heeft die ideale schoonzoon van jou dan ook dreadlocks, piercings en een constant aanwezig wierook-aroma over zich :P

whahaha lol ,mooie benadering. maar nee dat bedoelde ik niet.

ik bedoelde een motor gemaakt van echte matrialen. ipv gerecylde colaflessen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan