Moeilijkheden op komst

Owkee... in de bocht van de N224 (rotonde) naar oud willaert bij Scherpenzeel ligt zand... ;)


_O-

Maar lekker onzinnig, iets 'verplicht' stellen op internet. Dus die man plaatst een veiling en vervolgens is ie ergens aan gebonden, lijkt me niet. De laatste bieder kan mooi zwaaien naar 'zijn' motor :W
 
lees dit eerst eens voor je zulke domme dingen post.
ik heb het idee dat je lui bent er staat een verwijzing op de verkoop pagina die hier naar verwijst dat hij alle recht heeft om de bieding te stoppen twaalf uur voor dat de veiling eindigt.

Voor je iemand van domheid beticht, beste Hooligan, moet je eerst zelf eens goed lezen. Ik heb geen zin het voor je uit te spellen, probeer dat zelf maar eens. Is nu bij mijn weten al de tweede keer dat je op een vrij uitgesproken wijze je mening verkondigt. En er faliekant naast zit.
:W
 
_O-

Maar lekker onzinnig, iets 'verplicht' stellen op internet. Dus die man plaatst een veiling en vervolgens is ie ergens aan gebonden, lijkt me niet. De laatste bieder kan mooi zwaaien naar 'zijn' motor :W
hoe bedoel je ,als je bied op ebay heb je een koopplicht,als verkoper MOET je het item verkopen aan de hoogste bieder,is niet onzinnig zo zit die veiling in elkaar.

ebay is trouwens een top site,wereld is een stuk kleiner geworden.
 
Op Ebay zag ik een veiling van een Nederlandse verkoper. Eentje die, blijkens zijn '0' transacties nog geen ervaring heeft met verkopen, veilen op Ebay. Waarom ie dan meteen zoiets duurs als het verkopen van een motorfiets gaat proberen is mij een raadsel. Nu heeft ie geen minimumprijs ingesteld, maar blijkens zijn toelichting wordt er op te lage biedingen niet ingegaan. Ja, dat kan je doen op marktplaats.nl, maar niet op Ebay. Daar zit je, als je niet van te voren een minimumprijs hebt ingesteld, gewoon vast aan de transactie op het eind van de veiling.

Hier is de veiling: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4584495862&fromMakeTrack=true

Afijn, het zal er wel op uitdraaien (als de prijs niet hoog genoeg is) dat de koper zijn motor niet krijgt en dat de Ebay-carriere van de verkoper in de knop wordt gebroken.

Zullen we de verkoper waarschuwen dat ie gewoon juridisch vast zit aan die veiling? Zit ie nog ruim een week in de piepzak!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Zou bijna gaan bieden....alleen de uitlaten en de kofferset is die 2600euro al waard...
})
 
hoe bedoel je ,als je bied op ebay heb je een koopplicht,als verkoper MOET je het item verkopen aan de hoogste bieder,is niet onzinnig zo zit die veiling in elkaar.

ebay is trouwens een top site,wereld is een stuk kleiner geworden.

:^

ebay is geen marktplaats, het is een online veiling. Met dezelfde regels als bij een echte veiling. De hoogste bieder is verplicht te kopen, net zoals de verkoper verplicht is te verkopen. Voor een bieder zit er dus ook een risico aan dat je je laat meeslepen in het spel en meer biedt dan je eigenlijk zou willen.
 
:^

ebay is geen marktplaats, het is een online veiling. Met dezelfde regels als bij een echte veiling. De hoogste bieder is verplicht te kopen, net zoals de verkoper verplicht is te verkopen. Voor een bieder zit er dus ook een risico aan dat je je laat meeslepen in het spel en meer biedt dan je eigenlijk zou willen.
Klopt, dat weet ik van E-bay. Maar het blijft internet en zodoende redelijk anoniem. Als de koper/verkoper dus uiteindelijk afziet van de koop/verkoop kun je zeker bij missende informatie of valste informatie over diegene helemaal niets beginnen. :W

Ja, nooit meer wat mogen op E-bay, maar zelf dat kun je omzeilen. :N
 
Laatst bewerkt:
Helaas, de veiling is beeindigd: "De verkoper heeft deze aanbieding voortijdig beëindigd vanwege een fout in de aanbieding."
 
Bij een geshil, na veiling op Ebay, kan je je recht alleen via de rechter halen.
Let wel, zelf dus, Ebay doet niets. Een afhakende (ver)koper kan door (ver)koper dus gedaagd worden.......maarja...dit gebeurd nauwelijks.
Misgelopen deals zijn er overigens plenty.
 
Die motor is ineens ook 6 jaar ouder geworden, wat een sukkel zeg. |(

;) Misschien is het wel een hele bijzondere motor, eentje van de pre- pre- preproduktiefase. Het tourer-model van de F6 is eerst in 1997 uitgebracht.
;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan