Moet je DIT effe lezen...!?

BanditChiel

Die hard MF'er
7 feb 2003
288
0
Vlaardingen
Afgelopen woensdag 's avonds lekker weertje, dus dan wordt er uiteraard nog even getoerd om bij te komen van de werkdag.
Ik rijd op een voorrangsweg, dus dat betekent dat auto's maar ook! fietsers van rechts voorrang moeten verlenen aan mijn. Snelheid is ongeveer 30 à 40 km/uur en nader een kruispunt. Ik zie een fietser van rechts komen, maar uiteraard gaat deze stoppen voor mijn!??? Niet dus, deze gozer wilde klaarblijkelijk gewoon dood en/of had iets te veel gesnoven/gespoten/gerookt, want hij 'dook' gewoon 'mijn' weg op zonder ook maar de voorrangsregel in acht te nemen. Ik dus flink in de remmen en kom tot +/- 2 meter van hem tot stilstand. Hij gaf geen kik en fietste zelfs door. Waarop ik (zo ben ik dan weer) natuurlijk even iemand tot de orde moet roepen, maar hij reageerde helemaal NIET!! Nogmaals naroepen leverde weer niets op, dus met een beetje gas er naast gaan rijden; hij keek wel even om, sloeg linksaf een fietspad...godverde...
Ook, effe rustig dan maar. Maar je zit toch met die adrenalinestoot. Daar moet je dan op zo'n moment niks mee doen...dan kan het namelijk wel eens fout gaan!?
Je kent dat wel?!!

Gisteravond
22.00 uur: nou, dan toch maar een keertje vroeg naar bed
22.10 uur: ramen dicht
22.10 uur: zo een stelletje voor m'n raam stil blijven staan...
22.11 uur: nog steeds, dus ik even kijken...
22.12 uur: godverde...laten ze gewoon hun hond tegen m'n motor aan pissen. Er zit dan wel een hoes omheen, maar toch.
22.12 uur: gooi raam open en zeg: 'Dat ga jij natuurlijk wel gelijk schoon maken!'
Die gozer: 'WAT?'
Ik: 'Jij laat je hond tegen MIJN motor aan pissen, dus dat ga je ook weer schoonmaken!'
Dat meisje': 'Ik kom zo wel terug en dan maak ik het schoon'
Ik: 'Ja, natuurlijk...geloof je zelf toch niet?! Ik kom NU wel even naar buiten en geef je een emmer!!'
Dus ik trek gelijk m'n schoenen aan, want ik ga ervan uit dat ze natuurlijk snel doorlopen. En dat deden ze...nog geen 5 sec. later stond ik buiten, maar zij helemaal verdwenen. Nog een blokkie om...maar het mocht niet baten!?

Dus zelf moeten schoonmaken.

Schijnbaar niet goed genoeg, want nog geen uur later heeft er weer hond tegenaan staan pissen. Ja natuurlijk zeg je...de ene ruikt de ander, dus pist die er ook tegen aan. Weer een soppie van water + schoonmaakmiddel + spiritis. En op 3 meter afstand op de hoek van het gebouw wat ammoniak gestrooit. Nou, het werkte gelijk. De eerst volgende hond dook gelijk naar die plek en bleef weg bij de motor!!

Godverd.mme, stelletje t.r.ngl...rs! Niet te geloven...

Dit moest ik even kwijt, dus...bedankt voor het lezen.

Greetings, Michiel
 
Laatst bewerkt:
leuke avond gehad gister? :+

Daar kan ik ook zo pissed over worden over dat soort dingen... Geven ze je geen voorrang, jij boven op je remmen, kijken of zeggen ze niks en rijden snel door, of ze trekken even hun schouders op. Alsof ze onschuldig zijn. Vet irri is dat!
 
Oei oei, wat moet dat dan vandaag wel niet worden op vrijdag de 13e :+ :+

Kan me je frustraties best voorstellen hoor..
Heb zelf ook een vergelijkbaar geintje meegemaakt met een fietser in de bebouwde kom. Hij komt van links op een gelijkwaardige kruising (ik rij heel rustig op dat moment, ga rechts af). Fietser rijdt gewoon door (levensmoe denk ik). Enfin, ik moest dus al rechtsaf, ga naast 'm rijden en vraag 'm of 'ie dat altijd doet.
Antwoord was "ja maar ik rij op twee wielen" :? :? :?
Waarop ik zeg "ik niet dan?", hierop volgde alleen nog maar een stilte 8-)
tsja.....
 
Als een hond eenmaal over je motor heeft gezeken dan heb je de volmacht als je hem weer ziet hem alsnog keihard te trappen en de eigenaar zelf onder te zeiken :)
 
Ik zou die emmer water uit mn raam gooien bovenop die tegenjoumotoraanpissendehondenliefhebber... en daarna een potje met planten erachteraan of een baksteen..... sjeesus zeg wat een volk tegenwoordig jatten ze niet dan laten ze dr hond er wel effe tegenaanpissen....

Wat betreft die fietser..... idd effe knietje naar buiten tegen zn stuur aan, wedden dattie volgende keer wel effe uitkijkt als je aankomt....
 
Op vrijdag 13 juni 2003 11:54 schreef BanditChiel het volgende:
Ik zie een fietser van rechts komen, maar uiteraard gaat deze stoppen voor mijn!??? Niet dus, deze gozer wilde klaarblijkelijk gewoon dood en/of had iets te veel gesnoven/gespoten/gerookt, want hij 'dook' gewoon 'mijn' weg zonder ook maar de voorrangsregel in acht te nemen. Ik dus flink in de remmen en kom tot +/- 2 meter van hem tot stilstand.
Gewoon die vent een zacht tikje geven tegen z'n achterwiel dat ie z'n evenwicht net verliest. :X Natuurlijk enkel als er geen gevaar voor die fietser is. O-)

22.12 uur: godverde...laten ze gewoon hun hond tegen m'n motor aan pissen. Er zit dan wel een hoes omheen, maar toch.
Optie 1 : Een emmer koud water klaar hebben om naar beneden te kieperen.
Optie 2 (veel leuker) : Elektriciteit op je motor zetten, als die hond dan tegen je motor zeikt krijgt ie een enorme schok. Dat zal ie zeker geen 2e keer meer doen. })
 
Optie 2 (veel leuker) : Elektriciteit op je motor zetten, als die hond dan tegen je motor zeikt krijgt ie een enorme schok. Dat zal ie zeker geen 2e keer meer doen. })

Optie 2 >> joe bar :+ :+ ,.. lullige is alleen dat je de baas moet hebben...

Gewoon achter ze aan lopen naar hun huis, broek omlaag, en ff de deur onderzeiken,...
 
Ach...
Bij mij pist er ook wel eens een hond tegen mijn fiets, maar dan over mijn slot.

en ja, dat moet ik er toch echt met de hand af halen. :(

Ik zoek nog een goeie oplossing; misschien eens een nachtje opblijven of zo?
Kratje bier, honkbalknuppel etc.





Oh ja: :+

Voordat mensen denken dat ik echt gek ben. Nou ja, voordat nog meer mensen het denken iig
 
Hey, ik ken het
Dat pissen van honden tegen motoren en motorhoezen.

Ben 1x zo kwaad geworden op 't vrouwtje van die hond
dat het daarna nooit meer is gebeurd.
 
Vooral het verhaal van die hond vond ik LA-CHEH...

Ja natuurlijk zeg je...de ene ruikt de ander, dus pist die er ook tegen aan
LOL!!!
Tis natuurlijk een schande...maar toen ik las dat er ff later alweer een andere hond tegen kwam zeiken moest ik er aan :)

Sjah...soms frustrerend...andere mensen.
 
Twas zeker een suzuki???

[Serieusmode]Wel kut maar volgens mij kan je er weinig tegen doen als je motor daar geparkeerd staat, er zijn immers ook genoeg katten die vrij rondlopen en deze verafschuwen het ook nie om tegen een suzuki (hmzz motor/auto) aan te pissen, je kan er niks aan doen....[/serieusmode]
 
Wat me nou toch overkwam. Gisterenavond lekker weertje, dus dan wordt er nog eventjes gelopen met hond en vriendinnetje. Op een gegeven moment even rustiger aan gedaan. We werden wat moe en onze hond liep niet echt door. Sta je eventjes te keuvelen en tja... dan doet de hond zijn behoefte. Plassen doet hij bij voorkeur ergens tegenaan. Een paal, een boom, een autoband of.... ja, een motor. Enfin, het is ook maar een hond hè?

Wordt er opeens een raam opengegooit, komt er een verhitte mafkees doorheen die roept 'Dat ga jij natuurlijk wel gelijk schoon maken!'. Dus ik zeg: 'WAT?' Zegt hij: 'Jij laat je hond tegen MIJN motor aan pissen, dus dat ga je ook weer schoonmaken!' Biedt m'n meisie nog aan: 'Ik kom zo wel terug en dan maak ik het schoon' Begint hij gelijk: 'Ja, natuurlijk...geloof je zelf toch niet?! Ik kom NU wel even naar buiten en geef je een emmer!!' En weg is hij.... voordat die goser zich bedenkt en een geweer onder z'n bed weghaalt zijn wij 'm gesmeerd.

Enne.... er zat toch een hoes over die motor? Of zou die niet waterdicht zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan