Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

Moet Jurgen stoppen?

  • Nee, hij kan nog wel ergens kampioen worden!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Ja, dat word nix meer!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Hij moet samen met zn broer nieuw talent helpen!!

    Stemmen: 18 25,7%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Wees nou realistisch jongens,

Als je echt een goede coureur bent dan kom je er wel. Ik ben het er mee eens dat je de juiste mensen moet kennen, maar als je opvalt door prestaties dan kome de juiste mensen wel naar je toe ( denk ik ).
Maar ik bedoel, Veneman had echt wel WK gereden als ie echt goed was geweest.
En Jurgen is een goede coureur, maar niet de beste. Als het moet gebeuren dan lukt hem vaak niet.
Kijk naar Rossi, hij moet winnen wil ie kampioen worden en kijk wat ie doet....
hij wint. Dat onderscheid de goede van de beste en dat talent hebben we voorlopig niet in Nederland.
 
Misschien omdat hij niet van zeikende nederlandse coureurs houdt...?
Of omdat nederlandse coureurs niet van zeikende teambazen houden...?

[me]Tr@x die het net zo goed niet weet maar gewoon even de mogelijkheden aanvult...[/me]





Ehhh, jij bent toch niet die Dinant van Kane...?
 
Of omdat nederlandse coureurs niet van zeikende teambazen houden...?

[me]Tr@x die het net zo goed niet weet maar gewoon even de mogelijkheden aanvult...[/me]
Ja hoor, de Nederlandse coureurs hebben echt recht om te zeiken over teambazen. Ze presteren echt veel beter dan Ten Kate met zijn team.

NOT...
 
Ja hoor, de Nederlandse coureurs hebben echt recht om te zeiken over teambazen. Ze presteren echt veel beter dan Ten Kate met zijn team.

NOT...

Heb je gelijk aan, maar....

Moet je je eens voorstellen wat er zou gebeuren met de Nederlandse motorsport als JvdG wereldkampioen wordt op een motor van het TK-team....met daarnaast nog mooie prestaties en podiumplekken voor teammaat Veneman...
Het resultaat zou veel positieve media-aandacht zijn, potentiele sponsors dringen om voorrang, het ONK bloeit opvanwege de toestroom van jonge coureurs. Talent wordt middels goede begeleiding klaargestoomd voor de hogere internationale raceklassen en in 2009 wordt Ronald ter Braake de eerste nederlandse wereldkampioen MotoGP. :+

Beetje zwaar aangezet natuurlijk, maar dit soort effecten kwamen wel los bij de successen van de grote drie en bijvoorbeeld Streuer, Spaan en Zeelenberg....

Om zo'n team bij elkaar te krijgen zouden beiden wat oud zeer in moeten slikken om er vervolgens van te profiteren. En reken maar dat TK goed zou kunnen profiteren.....

Er is dus wat te winnen......
 
Daar begint het wel steeds meer op te lijken....

Moet je je eens voorstellen wat er zou gebeuren met de Nederlandse motorsport als JvdG wereldkampioen wordt op een motor van het TK-team....met daarnaast nog mooie prestaties en podiumplekken voor teammaat Veneman...
Het resultaat zou veel positieve media-aandacht zijn, potentiele sponsors dringen om voorrang, het ONK bloeit opvanwege de toestroom van jonge coureurs. Talent wordt middels goede begeleiding klaargestoomd voor de hogere internationale raceklassen en in 2009 wordt Ronald ter Braake de eerste nederlandse wereldkampioen MotoGP. :+

Beetje zwaar aangezet natuurlijk, maar dit soort effecten kwamen wel los bij de successen van de grote drie en bijvoorbeeld Streuer, Spaan en Zeelenberg....

daarbij vermeldend dat afgelopen zaterdag op het feest van ronald ter braake een aantal rijders uit de diverse klasse rond liepen maar ook mensen zoals Gerrit Ten kate.

reken maar dat ronald zich dit seizoen in de kijkers heeft gereden bij hun.

wat dachtje van de wedstrijd die ronald mocht rijden op de honda kubotex motoren bij een onk600 en in zijn eerste wedstrijd 5de wordt.

hallo wakker worden er is talent in aantocht
 
Wees nou realistisch jongens,

Als je echt een goede coureur bent dan kom je er wel. Ik ben het er mee eens dat je de juiste mensen moet kennen, maar als je opvalt door prestaties dan kome de juiste mensen wel naar je toe ( denk ik ).
Maar ik bedoel, Veneman had echt wel WK gereden als ie echt goed was geweest.
En Jurgen is een goede coureur, maar niet de beste. Als het moet gebeuren dan lukt hem vaak niet.
Kijk naar Rossi, hij moet winnen wil ie kampioen worden en kijk wat ie doet....
hij wint. Dat onderscheid de goede van de beste en dat talent hebben we voorlopig niet in Nederland.

Kan je je niet herinneren dat deze jongen met een in ontwikkeking zijnde MUZ
ff 2? keer een pole zet , enne jurgen heeft broertje Patric (en daar heb ik persoonlijk niet zon hoge pet van op ) en heer Rossi ene meneer Burgis (hoe schrijf je dat ook weer) en Co
enne meneer Kanemoto vraagt Jurgen niet voor niets ......om met een paar klote bridgestones het seizoen te verknallen.....

Blijf een beetje realistisch mannen er komt nou een maal meer bij kijken ...

FF
 
Kan je je niet herinneren dat deze jongen met een in ontwikkeking zijnde MUZ
ff 2? keer een pole zet , enne jurgen heeft broertje Patric (en daar heb ik persoonlijk niet zon hoge pet van op ) en heer Rossi ene meneer Burgis (hoe schrijf je dat ook weer) en Co
enne meneer Kanemoto vraagt Jurgen niet voor niets ......om met een paar klote bridgestones het seizoen te verknallen.....

Blijf een beetje realistisch mannen er komt nou een maal meer bij kijken ...

FF
Ja tuurlijk was dat heel knap van hem, maar uhm...goed rijden in de wedstrijd of n pole neerzetten is heel wat anders(checa op dezelfde fiets als Rossi bijv ;) )
En met Rossi kun je niemand vergelijken want die heeft gewoon t talent wat je eens in de zoveel jaar maar ziet!! :}
Maar ik hoop echt dat jurgen z`n ervaring nu eens goed gaat gebruiken bij t begeleiden van nieuw talent........
 
0Op woensdag 13 oktober 2004 16:46 schreef GixxieRay het volgende:Ja tuurlijk was dat heel knap van hem, maar uhm...goed rijden in de wedstrijd of n pole neerzetten is heel wat anders(checa op dezelfde fiets als Rossi bijv ;) )
En met Rossi kun je niemand vergelijken want die heeft gewoon t talent wat je eens in de zoveel jaar maar ziet!! :}
Maar ik hoop echt dat jurgen z`n ervaring nu eens goed gaat gebruiken bij t begeleiden van nieuw talent........

Kijk ik ben helemaal Rossi !! klinkt eigenwijs maar ik heb t z'n eigen vader voorspeld dat ie WK kampioen zou worden en die geloofde het op dat moment zelf heeeelemaal niet !! (valentino reed toen EK 125)die vond dat ie te impulsief was en er te veel af viel!!kan je nagaan pa (graziano ), was ff daarvoor ook zelf wereld kampioen geweest .....had een heel andere visie!!

Valentino heeft vanaf het begin bij aprilia in de GP's de beste begeleiding gehad en samen met zijn talent resulteerd dat nog steeds in super succes...

Checa heeft daarintegen zelfs de M1 mede ontwikkeld (waren Jeffry de Vries en ik meen Wilco ook nog bij betrokken) ,maar de ervaring van Rossi's team verslaat alles...je ziet dat checa en melandri meevaren op de golven maar redden t idd net niet ...checa is een super coureur (uitspraak van Jeffry..)maar rossi kan net dat ietsje extra zonder te cra.........sh..... :?

Kijk Jurgen pist er wat dat betreft ook iedere keer net naast,maar dat is standaard voor nederlandse GP 500 /Moto GP rijders denk ik ..was met Hartog al zo ...de belangen in ons kleine land je zijn nou eenmaal beperkt......
Maar 't komt met Jurgen vast wel goed in de toekomst... O-) en met de rest ook!!

Gr FF
 
Laatst bewerkt:
Kijk Jurgen pist er wat dat betreft ook iedere keer net naast,maar dat is standaard voor nederlandse GP 500 /Moto GP rijders denk ik ..was met Hartog al zo ...de belangen in ons kleine land je zijn nou eenmaal beperkt......
Maar 't komt met Jurgen vast wel goed in de toekomst... O-) en met de rest ook!!

Gr FF

Ik hoop het ook maar bij welk team? Ik las dat hij bij het huidige Yamaha team geen nieuw contract heeft gekregen
 
op zijn site meldt hij, dat hij 1 van de gegadigde is voor het Petronas team. Tevens meldt hij, dat hij dit project erg intressant vindt.
 
Beetje zinloos hier en daar...

Jurgen zou moeten stppen omdat 'ie niet de allerbeste is? Er kan er toch maar 1 de beste zijn, niet? Betekend dit dan dat de rest maar moet stoppen?

Jurgen wordt 2 achtereenvolgende jaren 3e in het WK SuperSport. Dan ben je gewoon een heel goede coureur, en eentje die zeker in het wereldje thuishoort. De Ten Kate Honda's waren dit jaar gewoon niet te kloppen. Jurgen is wel the best of the rest.

Ik hoop dat 'ie de stap naar de Superbikes gaat/kan maken. Kampioen zal hij daar niet kunnen worden, aangezien hij niet in aanmerking zal komen voor een zitje bij het Ducati Corse team, die naar mijn mening gaan strijden om de titel met Ten Kate. Ik hoop dat hij met Foggy Petronas in zee gaat. Dan kan hij hier en daar misschien voor een verrassing zorgen. Als je je met de FP-1 op de 1e rij kwalificeert maak je meer indruk dan wanneer je dit op een Blade of 999R doet. Misschien is er in 2006 dan nog wel een leuk zitje beschikbaar. Qua leeftijd moet dat allemaal best nog kunnen (zie Mc Williams, Chili, Bayliss, Curtain etc.)
 
Als ik dit topic teruglees heb ik als wegracefan last van plaatsvervangende schaamte.

Hoeveel topics denk je dat er op een Frans motorsportforum zijn met als onderwerp "ik hoop dat Chambon stopt", of op een Japans forum bijv. "balen dat Fujiwara een zitje krijgt bij Ten Kate"?

Dat iemand geen fan is van Jurgen, prima! Ik ben echt niet iemand die vind dat je persee fan moet zijn van een Nederlands coureur. Anderzijds is het typisch Nederlands om iemand uit te schelden als het even ietsiepietsie tegen zit en dan te gaan wensen dat ie hopelijk nergens meer kan rijden. Ik was ook terleurgesteld in zijn optredens en resultaten de laatste races, maar ik respecteer hem als coureur en wens hem het alelrbeste toe. En als ik eerlijk ben, ik zie liever een Nederlander die het goed doet dan een Australier.

En waar hebben we het verdomme nou eigenlijk over? De man is na de TK-Honda's (die door vriend en vijand als de beste machines worden beschouwd) als 3e ge-eindigd!

Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....
 
Ik ook niet..dus..hoop dat hij bij Petronas aan de slag kan. Dat schijnt ie een interessant project te vinden. Hopen maar dat die Petronas NOG een sprong voorwaarts maakt kwa ontwikkeling (en anders: niet zeuren, maar mouwen opstropen en dr voor WERKEN)
 
Als ik dit topic teruglees heb ik als wegracefan last van plaatsvervangende schaamte.

Hoeveel topics denk je dat er op een Frans motorsportforum zijn met als onderwerp "ik hoop dat Chambon stopt", of op een Japans forum bijv. "balen dat Fujiwara een zitje krijgt bij Ten Kate"?

Dat iemand geen fan is van Jurgen, prima! Ik ben echt niet iemand die vind dat je persee fan moet zijn van een Nederlands coureur. Anderzijds is het typisch Nederlands om iemand uit te schelden als het even ietsiepietsie tegen zit en dan te gaan wensen dat ie hopelijk nergens meer kan rijden. Ik was ook terleurgesteld in zijn optredens en resultaten de laatste races, maar ik respecteer hem als coureur en wens hem het alelrbeste toe. En als ik eerlijk ben, ik zie liever een Nederlander die het goed doet dan een Australier.

En waar hebben we het verdomme nou eigenlijk over? De man is na de TK-Honda's (die door vriend en vijand als de beste machines worden beschouwd) als 3e ge-eindigd!

Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....


stupid.gif
 
Als ik dit topic teruglees heb ik als wegracefan last van plaatsvervangende schaamte.

Hoeveel topics denk je dat er op een Frans motorsportforum zijn met als onderwerp "ik hoop dat Chambon stopt", of op een Japans forum bijv. "balen dat Fujiwara een zitje krijgt bij Ten Kate"?

Dat iemand geen fan is van Jurgen, prima! Ik ben echt niet iemand die vind dat je persee fan moet zijn van een Nederlands coureur. Anderzijds is het typisch Nederlands om iemand uit te schelden als het even ietsiepietsie tegen zit en dan te gaan wensen dat ie hopelijk nergens meer kan rijden. Ik was ook terleurgesteld in zijn optredens en resultaten de laatste races, maar ik respecteer hem als coureur en wens hem het alelrbeste toe. En als ik eerlijk ben, ik zie liever een Nederlander die het goed doet dan een Australier.

En waar hebben we het verdomme nou eigenlijk over? De man is na de TK-Honda's (die door vriend en vijand als de beste machines worden beschouwd) als 3e ge-eindigd!

Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....

:^

[me]ZX Brabo zou zelfs met een betere SS600 dan die van TK nog geen deuk in een pakje boter rijden :o [/me]
 
Als ik dit topic teruglees heb ik als wegracefan last van plaatsvervangende schaamte.

Hoeveel topics denk je dat er op een Frans motorsportforum zijn met als onderwerp "ik hoop dat Chambon stopt", of op een Japans forum bijv. "balen dat Fujiwara een zitje krijgt bij Ten Kate"?

Dat iemand geen fan is van Jurgen, prima! Ik ben echt niet iemand die vind dat je persee fan moet zijn van een Nederlands coureur. Anderzijds is het typisch Nederlands om iemand uit te schelden als het even ietsiepietsie tegen zit en dan te gaan wensen dat ie hopelijk nergens meer kan rijden. Ik was ook terleurgesteld in zijn optredens en resultaten de laatste races, maar ik respecteer hem als coureur en wens hem het alelrbeste toe. En als ik eerlijk ben, ik zie liever een Nederlander die het goed doet dan een Australier.

En waar hebben we het verdomme nou eigenlijk over? De man is na de TK-Honda's (die door vriend en vijand als de beste machines worden beschouwd) als 3e ge-eindigd!

Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....

helemaal juist !!
 
Hij moet niet stoppen!

Hij moet een Ten Kate SBK krijgen.

Dat zeg ik al jaren...zou tof zijn voor hem...eindelijk een keer een echt vette bike.

Daarbij moet ik zeggen dat ik toch extra plezier heb als ik hem zie inhalen, chauvinisme misschien,...maar ik gun hem het ook wel.

En inderdaad,..waar blijven de andere Nederlanders dan, ik zie/hoor/lees er nooit over.
 
Hij moet niet stoppen!

Hij moet een Ten Kate SBK krijgen.

Dat zeg ik al jaren...zou tof zijn voor hem...eindelijk een keer een echt vette bike.

Daarbij moet ik zeggen dat ik toch extra plezier heb als ik hem zie inhalen, chauvinisme misschien,...maar ik gun hem het ook wel.

En inderdaad,..waar blijven de andere Nederlanders dan, ik zie/hoor/lees er nooit over.


die andere nederlanders zijn er wel....maar lang niet op het niveau van jurgen......

en een ten kate honda zou idd vet zijn alleen toen ten kate zijn coureurs voor volgend seizoen ging kiezen wist Jurgen nog niet dat hij niet verder mocht bij yamaha (waar hij volgens mij wel op gehoopt en op gerekend had)dus had hij zichzelf niet als beschikbaar aangegeven............
 
Terug
Bovenaan Onderaan