Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

Moet Jurgen stoppen?

  • Nee, hij kan nog wel ergens kampioen worden!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Ja, dat word nix meer!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Hij moet samen met zn broer nieuw talent helpen!!

    Stemmen: 18 25,7%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....
Ik heb nog nooit staan juichen voor Jurgen,omdat je toch voor jan lul stond te juichen!! of hij viel of z`n motor stopte ermee! en dan die ene x dat ie 1rondje op kop reed op assen in de regen WOW knap hoor!!!
En er is talent zat in Nederland alleen de ondersteuning is er niet! en als t zo doorgaat met t ONK komt er helemaal weinig meer van terecht!
 
Ik heb nog nooit staan juichen voor Jurgen,omdat je toch voor jan lul stond te juichen!! of hij viel of z`n motor stopte ermee! en dan die ene x dat ie 1rondje op kop reed op assen in de regen WOW knap hoor!!!
En er is talent zat in Nederland alleen de ondersteuning is er niet! en als t zo doorgaat met t ONK komt er helemaal weinig meer van terecht!
Die ronde op kop in de regen bewijst dat Jurgen een top coureur is! Ik rij nu redelijk wat op het circuit en dan pas krijg je echt RESPECT van hoe hard de nederlandse toppers rijden :} Jurgen is dan geen Rossi maar met meer poen had er meer ingezeten :)

Beetje waardering zou op zijn plaats zijn ja!
 
Het enige wat hier gebeurd is eigenlijk een vergelijking tussen nederlandse coureurs. De één VDG, de ander Veneman, Vos etc. Waarom altijd vergelijken? De nederlandse racerij staat gewoon op een laag niveau, súpercoureurs hebben we niet (meer). Dat is volgens mij de enige juiste conclusie. Bezig houden met opleiding, begeleiding en financiële steun (dat moet dan wel) is dan een goede oplossing om het op hoger niveau te krijgen. Maar is de Nederlandse racerij ooit op echt hoog niveau geweest? Ja, toppers, maar nooit een algemeen hoog niveau. Daar zijn 'wij' gewoon het land niet voor, vrij simpel, maar wel erg jammer.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb énorm respect voor VDG en kornuiten hoor. En een kerel als VDG kan er ook niet aan doen dat 'ie uit Nederland kwam, misschien was het anders wel heel anders gelopen... 'Als', aan 'als' heb je eigenlijk niks.

En VDG stoppen? Tuurlijk niet, wil 'm graag zien rijden.
En VDG plaats maken voor jong talent? Denk niet dat 't zo werkt. Als VDG naar bijv. Foggy kan pikt 'ie echt geen plekkie in van een Nederlandse jongen.

Jurgen jarenlang dé nederlandse coureur, en dat vrijwel altijd zonder sterallures. Dáár heb ik ook respect voor. Ja, de laatste jaren een wat grotere bek, maar dat moet ook wel.

big12-01.jpg
 
Ik ben geen vdG fan maar zoveel nederlanders die in de top meedraaien zijn er niet. Dus nee hij moet niet stoppen en ik hoop dat hij volgend jaar in het WSBK meedoet. Hij heeft in zijn 500 dagen nog al eens negatieve uitlatingen gedaan mbt het niveau in het WSBK dus ben benieuwd wat hij er zelf van gaat bakken ;)
 
Als ik dit topic teruglees heb ik als wegracefan last van plaatsvervangende schaamte.

Hoeveel topics denk je dat er op een Frans motorsportforum zijn met als onderwerp "ik hoop dat Chambon stopt", of op een Japans forum bijv. "balen dat Fujiwara een zitje krijgt bij Ten Kate"?

Dat iemand geen fan is van Jurgen, prima! Ik ben echt niet iemand die vind dat je persee fan moet zijn van een Nederlands coureur. Anderzijds is het typisch Nederlands om iemand uit te schelden als het even ietsiepietsie tegen zit en dan te gaan wensen dat ie hopelijk nergens meer kan rijden. Ik was ook terleurgesteld in zijn optredens en resultaten de laatste races, maar ik respecteer hem als coureur en wens hem het alelrbeste toe. En als ik eerlijk ben, ik zie liever een Nederlander die het goed doet dan een Australier.

En waar hebben we het verdomme nou eigenlijk over? De man is na de TK-Honda's (die door vriend en vijand als de beste machines worden beschouwd) als 3e ge-eindigd!

Het is net als aan het begin toen ie de overstap maakte van GP naar SS. Hele volksstammen warenb er van overtuigd dat het niks zou worden en dat het beter was dat ie zou stoppen. Maar in September dat jaar in Assen stond wel iedereen te juichen voor 'm omdat het zo goed ging....

Geloof niet dat je een Fujiwara of een Chambon kan vergelijken met VDG, die zijn toch wel een klasse beter naar mijn mening.
Geloof ook niet dat er gescholden wordt als het "ietsiepietsie" tegenzit, volgens mij gaat het al jaren niet super met die jongen en moet ie gewoon lekker stoppen en zijn energie stoppen in jonge talenten opleiden ofzo.

Geloof me, ik vind dat die jongen veel talent heeft talent...........maar niet genoeg. En zeker niet gezien de grote bek die die wel heeft..........
En volgens mij ging het in September vorig jaar helemaal niet zo goed en stuiterde hij er gewoon weer eens af. Net zo goed als dat ie dit jaar het kampioenschap weer niet behaalde........ok...ok, die TK honda's zijn erg goed.
Maar al met al zit ie niet voor niks zonder werkgever nu....... :X
 
Geloof niet dat je een Fujiwara of een Chambon kan vergelijken met VDG, die zijn toch wel een klasse beter naar mijn mening.
Geloof ook niet dat er gescholden wordt als het "ietsiepietsie" tegenzit, volgens mij gaat het al jaren niet super met die jongen en moet ie gewoon lekker stoppen en zijn energie stoppen in jonge talenten opleiden ofzo.

Geloof me, ik vind dat die jongen veel talent heeft talent...........maar niet genoeg. En zeker niet gezien de grote bek die die wel heeft..........
En volgens mij ging het in September vorig jaar helemaal niet zo goed en stuiterde hij er gewoon weer eens af. Net zo goed als dat ie dit jaar het kampioenschap weer niet behaalde........ok...ok, die TK honda's zijn erg goed.
Maar al met al zit ie niet voor niks zonder werkgever nu....... :X

Prima, whatever you say. Jouw post is dus precies wat ik bedoelde.

Typisch voor de Nederlandse "weg met ons"-mentaliteit.

Discussie wat mij betreft gesloten.
 
moet Kenny Roberts niet eens stoppen?
moet Jeremy McWilliams niet eens stoppen?
moet Gary McCoy niet eens stoppen?
moet Carlos Checa niet eens stoppen?
moet Norick Abe niet eens stoppen?
moet Nobu Aoki niet eens stoppen?
moet Fonsi/Pablo Nieto niet eens stoppen?
moet Naoki Matsudo niet eens stoppen?
moet Alex Debon niet eens stoppen?
moet Max Sabbatani niet eens stoppen?
moet Franco Battaini niet eens stoppen?
kan nog wel even doorgaan...

niemand kan altijd winnen en er is nog zoiets als veldvulling. niemand van die rijders zal ooit wereldkampioen (meer) worden, misschien zelfs nooit (meer) een podium halen. moeten ze dan maar stoppen?
ik zou als rijder ook denken, zo lang het nog kan en mag en ik heb er lol in, why the fuck not?!
 
moet Kenny Roberts niet eens stoppen?
moet Jeremy McWilliams niet eens stoppen?
moet Gary McCoy niet eens stoppen?
moet Carlos Checa niet eens stoppen?
moet Norick Abe niet eens stoppen?
moet Nobu Aoki niet eens stoppen?
moet Fonsi/Pablo Nieto niet eens stoppen?
moet Naoki Matsudo niet eens stoppen?
moet Alex Debon niet eens stoppen?
moet Max Sabbatani niet eens stoppen?
moet Franco Battaini niet eens stoppen?
kan nog wel even doorgaan...


JA!!!!!!!!!!
 
Ik ben erachter....GixxieRay wil dat alleen zijn favoriete coureur nog blijft rijden....zodat hij altijd kan voorspellen wie er gaat winnen....zodat z'n vriendjes denken dat hij er echt verstand van heeft....


[me]Tr@x die denkt dat GixxieRay racen een beetje eng vindt...en die voorstelt dat GixxieRay zich op dammen gaat toeleggen....want van racen snapt GixxieRay werkelijk geen ene zak......[/me]
 
Ben het er niet mee eens dat Jrugen zou moeten stoppen. Ik vind alleen dat Jurgen de afgelopen 5 jaar 1 grote fout heeft gemaakt. En dat is weggaan bij Roberts Sr.
Hij heeft in 'zijn' seizoen daar ontzettend veel ontwikkeld en daar heeft Mcwilliams de vruchten van geplukt. Die rijdt nu dus op de Cube. Daar waar Jurgen naar mijn mening nu ook had kunnen zitten. Maar ja... de grotere motor ( met bagger banden ) lonkte ( NSR V4 ). En dat is de grote fout geweest vind ik. En stel nou dat Jurgen op de Proton had gezeten. Dan had ie volgend jaar
( waarschijnlijk ) het KTM V4 blok onder zijn kont gehad. En die schijnt veelbelovend te zijn.

Dus wat ik nu hoop is dat Jurgen ( en Patrick ) een tweejarig contract tekenen bij Foggy, zodat ze profijt hebben van hun eigen ontwikkelingswerk. ( Tenzij Ten Kate hem wil inlijven natuurlijk, maar dat terzijde ).
 
Waar bazeer je dat op?

Ik denk dat ie dat baseert op het feit dat ze dit jaar met zijn tweeën bijna net zoveel punten hebben gehaald als vd Goorbergh, en een schitterende 8e en 10e plaats in de eindstand :+

Ook leuk; Veneman heeft dit jaar 3 races in het WSS gereden. De totaalscore over die drie races voor drie willeukeurige O-) coureurs:

31 vd Goorbergh
16 Chambon
15 Veneman
13 Fujiwara

Resultaat -> Fujiwara krijgt een TK Honda |(
 
Zoals ik in een ander topic al zei, het is onbegrijpelijk waar een opmerking ik ben sneller op slicks dan haga vandaan komt. En als je dan door je kreupele teamgenoot (foret) en Pitt die nog nooit op een Yamaha 600 heeft gereden en een jaar lang alleen op Moriwaki heeft getest is geen goede reclame. wel ironisch dat juist Haga die R1 krijgt voor volgend jaar.

ik zie niet veel kansen voor um. in de motogp zit alles of vol of er zijn kandidaten met betere kaarten. En in het verleden heeft ie mooie dingen met de Petronas, de nsr 500 en de MuZ gedaan. Maar zie hem niet exceleren op laten we zeggen een Blata V6 of een FP1. maar er zijn altijd nieuwe teams die in het wk sbk instappen. dus wie weet. word wel tijd voor duidelijkheid, er word al getest en langere onduidelijkheid betekend meer achterstand :(

vind het wel vreemd, de keuze van Ten Kate om niets met Jurgen te doen. Fujiwara is nu ook niet je van het... en op het moment dat Schouten niet heel snel of een fabriekskit (zoals Luthi) krijgt of gaat presteren met het materiaal van nu zie ik het ook al somber in voor hem
 
Fujiwara krijgt de beschikking over een TK Honda omdat dit voor Honda marketing techn.interessant is,immers een jap op een jap.
Verder krijgt TK team voor volgend jaar fabriekssteun in WSB,denk aan spec.onderdelen.
Voor wat hoort wat zullen we maar zeggen.
 
Geloof niet dat je een Fujiwara of een Chambon kan vergelijken met VDG, die zijn toch wel een klasse beter naar mijn mening.
Geloof ook niet dat er gescholden wordt als het "ietsiepietsie" tegenzit, volgens mij gaat het al jaren niet super met die jongen en moet ie gewoon lekker stoppen en zijn energie stoppen in jonge talenten opleiden ofzo.

Geloof me, ik vind dat die jongen veel talent heeft talent...........maar niet genoeg. En zeker niet gezien de grote bek die die wel heeft..........
En volgens mij ging het in September vorig jaar helemaal niet zo goed en stuiterde hij er gewoon weer eens af. Net zo goed als dat ie dit jaar het kampioenschap weer niet behaalde........ok...ok, die TK honda's zijn erg goed.
Maar al met al zit ie niet voor niks zonder werkgever nu....... :X

je moet maar eens op letten wanneer Jurgen een grote bek heeft. Dat is vooral op de momenten wanneer ie met van die vooringenomen mensen te maken krijgt zoals jij en daar is geen andere remedie voor dan nog grotere bek te hebben dan die ander. Tegen domheid is nu eenmaal weinig kruid gewassen dan negeren of niet serieus nemen.
Ik denk dat Jurgen jou wel zal negeren :+
 
je moet maar eens op letten wanneer Jurgen een grote bek heeft. Dat is vooral op de momenten wanneer ie met van die vooringenomen mensen te maken krijgt zoals jij en daar is geen andere remedie voor dan nog grotere bek te hebben dan die ander. Tegen domheid is nu eenmaal weinig kruid gewassen dan negeren of niet serieus nemen.
Ik denk dat Jurgen jou wel zal negeren :+

Das mooi dan, was toch al niet in em geintresseerd :z
 
Na het vertrek van Corser en Walker bij FPR zie ik toch wel een grote kans dat JvdG er volgend jaar zou kunnen rijden :9
 
full
tr@x
Ik ben erachter....GixxieRay wil dat alleen zijn favoriete coureur nog blijft rijden....zodat hij altijd kan voorspellen wie er gaat winnen....zodat z'n vriendjes denken dat hij er echt verstand van heeft....


[me]Tr@x die denkt dat GixxieRay racen een beetje eng vindt...en die voorstelt dat GixxieRay zich op dammen gaat toeleggen....want van racen snapt GixxieRay werkelijk geen ene zak......[/me]
Tja, 2 dingen: ten 1ste heb ik geen vrienden en ten 2de heb ik ook helemaal geen verstand van racen(heb ik ook nooit gezegd toch :? ) maar die mensen die werden genoemd om te stoppen, zijn niet meer als startgrid opvulling of hebben ze de laatste tijd heel veel laten zien?????????? maar goed ik heb er geen verstand van, ik wil gewoon als ik op zondag helemaal alleen naar de race zit te kijken, spannende inhaal/uitrem acties!!!! en niet die ene vent met nummer 46 die in zn eentje rijd en de rest die er n btje achter dwarrelt :o
dus laat die lui lekker stoppen en de jeugd n kans geven( melandri, pedrosa, lorenzo, barbera enz......)laat ze gewoon naar de sbk gaan want daar is t nog wel spannend met al die veteranen! :P
 
(Afbeelding)tr@xTja, 2 dingen: ten 1ste heb ik geen vrienden en ten 2de heb ik ook helemaal geen verstand van racen(heb ik ook nooit gezegd toch :? ) maar die mensen die werden genoemd om te stoppen, zijn niet meer als startgrid opvulling of hebben ze de laatste tijd heel veel laten zien?????????? maar goed ik heb er geen verstand van, ik wil gewoon als ik op zondag helemaal alleen naar de race zit te kijken, spannende inhaal/uitrem acties!!!! en niet die ene vent met nummer 46 die in zn eentje rijd en de rest die er n btje achter dwarrelt :o
dus laat die lui lekker stoppen en de jeugd n kans geven( melandri, pedrosa, lorenzo, barbera enz......)laat ze gewoon naar de sbk gaan want daar is t nog wel spannend met al die veteranen! :P

wat wil je dan 10 coureurs die allemaal op de eerste plaats rijden :? bij de formule 1 zijn er toch ook maar een stuk of 1 ........... die kans maken om te winnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan