Ik zag bijv. een Honda CBR600RR uit 2004 met weinig km's voor 1900 eu, had geen koplampunit en kap meer aan de voorkant, uitlaatloos en was een Italiaanse fiets. (Weet niet of ik de link/foto mag plaatsen ivm reclame etc.) Voor de rest leek alles recht.
Niets is wat het lijkt.Ik zag bijv. een Honda CBR600RR uit 2004 met weinig km's voor 1900 eu, had geen koplampunit en kap meer aan de voorkant, uitlaatloos en was een Italiaanse fiets. (Weet niet of ik de link/foto mag plaatsen ivm reclame etc.) Voor de rest leek alles recht.
Een opgeknapte sloopmotor kun je zo 2e hands kopen hoor, keyword is 'streetfighter'
Ja, want spuiten doe je zo ffIk zou er eentje kopen met kapschade ofzo en dan leer je jezelf spuiten, dan kan het nog wel rendabel zijn.
Ja, want spuiten doe je zo ff
Inkt lakkies van sommige motors zijn een peace off cake om mee te werken en kosten ook niks.
Kunststof herstellen en voorbewerken is ook een eitje
Alles kan, maar zou gaan voor minimaal een goed frame.
Het juiste frame is lastig te vinden en een bitch om alles over te zetten. Her en der een onderdeel vervangen is met genoeg tijd wel interessant zodat je alles voor een scherpe prijs kan kopen en niet gelijk bij de eerste hit het onderdeel duur moet kopen.
Ervaring er mee hebben betekend nog niet dat het (op langere termijn) de goede werkwijze isKunststof herstellen en voorbewerken heb ik al ervaring mee (mono/underseatje fabriceren) dus dat zal geen probleem zijn. Spuiten is een ander verhaal indd. Misschien neem ik in de vakantie even een kijkje bij Boonstra, heb toch wel een mooie Kawa op het oog
Je kan meestal pas meten na aankoopHoe kan je dat controleren dan (recht frame)? Kan moeilijk tijdens het rijden testen als ik me rbw nog niet hebOf kan je het laten nameten door een garage oid?
Ja, want spuiten doe je zo ff
Inkt lakkies van sommige motors zijn een peace off cake om mee te werken en kosten ook niks.
Kunststof herstellen en voorbewerken is ook een eitje