Molenjagers-topic!!

Wat is daar mee gebeurd?? 😱

Een paar weken terug stond hij er nog in volle glorie bij. Inclusief vier wieken 🤔😳
Geen idee. Ik reed er op 16 juni jl ook langs en toen stond hij er al zo bij dus met 2 wieken.
Toe geen foto gemaakt, maar het viel me al wel op. Was dit rondje.

Edit: Je hebt het intussen gevonden :t
 

Bijlagen

  • Screenshot_2021-06-16-13-40-18.png
    Screenshot_2021-06-16-13-40-18.png
    158,7 KB · Weergaven: 8
Prima weer vandaag, gewoon een rondje langs de NL grens met Duitsland; Rekken. En geen maklappers onderweg meegemaakt en mijn eigen ‘ding’ gedaan en genoten. Terug bij huis even de VFR afgedankt want het ledje knipperde…401km… :+ ( en die 401km was niet alleen van vandaag want dat is mij teveel voor een dag rijden)
18D82544-B0A2-47FA-A6D0-735A591FD042.jpeg
 
Dat is volgens mij Fort Hoek van Holland. @jean-pie .
Erg leuk, ik ben er weleens binnen geweest op 1 van m'n bunkerzoektochten.
Hier een you-tube linkje ernaar. Op internet is er veel over te vinden trouwens.
Het is trouwens ook een museum, de openingstijden staan op hun website trouwens.
Klopt kwam er regelmatig langs vroeger .
 
Mooie foto's maar een vraagje , die bunkers / geschutkoepels waar is dit en is dat een museum .
In September is het weer stellingmaand, dan kun je verschillende forten die dan open zijn bezoeken, check de site van de stelling van Amsterdam, kun je lekker combineren met een tourtje op de motor.
 
In September is het weer stellingmaand, dan kun je verschillende forten die dan open zijn bezoeken, check de site van de stelling van Amsterdam, kun je lekker combineren met een tourtje op de motor.
Bedankt voor de info , ga misschien wel eens combi tour van maken .
Nog 1 week tobben dan heb ik vakantie .
 
Terug
Bovenaan Onderaan