Monster Energy Grand Prix de France 2012

Wie gaat er dit keer winnen?

  • Stoner

    Stemmen: 21 28,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 16 21,6%
  • Rossi

    Stemmen: 18 24,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 9 12,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spies

    Stemmen: 1 1,4%
  • Crutchlo

    Stemmen: 6 8,1%
  • Hernandez

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Je kan voor of tegen Rossi zijn maar ik moet zeggen dat ik voor het eerst sinds tijden weer heb zitten genieten van een MotoGP race.

Spanning is direct terug als hij om de voorste plaatsen meedoet, nu zijn er direct weer inhaalacties die er om gaan.

Nu maar hopen dat dit geen incident was, hoewel ik bang ben van wel.

Ik vond het gewoon een soort vreemd , zeker toen hij het gevecht met Stoner aanging.
 
Nog even een paar reacties :
“De start was heel vreemd, toen ik de koppeling introk kreeg ik ineens een highsider, dat is mij echt nog nooit gebeurd. Ik heb wel geluk gehad want het had veel erger kunnen aflopen met de rijders die mij nog voorbij moesten,” vertelde de Puniet. “Ik ben op mijn tweede machine door gegaan maar die voelde niet goed en uiteindelijk ging ik nog een keer onderuit.”

“Er moet vlak na de start iets aan de binnenkant van het circuit hebben gelegen want iedereen die van die kant vertrok ging onderuit of bijna onderuit. Mijn oorspronkelijke start was goed maar net ten ik maar de tweede versnelling wilde gaan stapte de motor opzij en de motor begon heen en weer te zwiepen. Ik zat daarna klem in het veld en kon de eerste paar ronden niets zien, toen ik eenmaal goed zicht had en niemand voor me had ging het wel goed,” vertelde Hayden.

“Dat was een zware race. De start was op zich goed maar daarna had ik een groot moment, er moet toen iets gebeurd zijn want ik kreeg daarna in de eerste paar ronden veel water in mijn helm. Ik hoopte nog dat het beter zou worden maar ik kon niets zien en besloot dus even binnen te komen om er iets aan te laten doen omdat ik wel moest kunnen zien wat ik deed. Een goed resultaat zat er niet meer in maar ik ben daarna toch doorgegaan om data te verzamelen,” vertelde Spies, die zich verder afvroeg of iemand misschien een voodoo pop van hem heeft.
 
Net terug van Le Mans en het scheelt gewoon 15 graden met daar en zon , maar veel gezien en gezellige mensen meegemaakt en mooie race's .
 

Burnout van Schumacher, mooie slide van Lorenzo, gevecht Rossi~Stoner, duidelijk startbeeld van De Pineut. ;)
 
Idiote actie van Zarco
Is dit eigenlijk wel ´under investigation´ geweest :? Die Johan Zarco reed een wel héél wijde lijn terwijl Gino Rea de ideale lijn volgde..Rea werd er dus eigenlijk gewoon van af gereden..

Die Gino Rea blijft een ongeleid projectiel!
Geloof niet dat dit Rea z´n schuld was..

"One of the rules in motor racing: the back tire allways wins from the front tire"

I love British Eurosport commentaar :') :')
En in het Nederlands klinkt het nergens naar zeker..?

Vreemd ding toch, dat veel mensen de Engelse taal zo veel leuker vinden terwijl er nix bijzonders wordt gezegd :/
 
http://www.youtube.com/watch?v=H93ehLYBZm4\
Is dit eigenlijk wel ´under investigation´ geweest :? Die Johan Zarco reed een wel héél wijde lijn terwijl Gino Rea de ideale lijn volgde..Rea werd er dus eigenlijk gewoon van af gereden..Geloof niet dat dit Rea z´n schuld was..En in het Nederlands klinkt het nergens naar zeker..?

Vreemd ding toch, dat veel mensen de Engelse taal zo veel leuker vinden terwijl er nix bijzonders wordt gezegd :/[/quote]

Niet :^
Maar :^ :^

Persoonlijk wordt ik doodmoe van die Engelse hypertjes,ze lullen aan 1 stuk door.
 
Gewoon die droogkloot van een Patrick van den Goorbergh nemen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan