morgen ffff trouwen....

Gefeliciteerd en heel veel plezier!
misc.php
 
Heel veel plezier vandaag!! Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, maar dat zal vast wel niet.

Fijne vakantie ook alvast.
 
gefeliciteerd !!!!

Ach, is een zeer leuke stap in je leven, ik ben vandaag 16 jaar getrouwd, met mijn (v)echtgenote,ik heb er in ieder geval ook geen spijt van gehad ( al doe ik wel eens voorkomen dat dat anders is, maar dat voor de humor!) :+
 
Dat het maar een leuke dag mag worden...

Mbt. de blackbird toch maar een huwelijkse voorwaarde maken...

Have fun!

Tsja, officieel wordt de blackbird (of redbird in mijn geval) voor de helft van mijn vriendin vrouw......

Ik ga niet uit van statistieken, bij mij gaat het goed!!!!!

Bedankt voor alle reacties jongens! :}
 
Het moment voor een Gamel spreuk:

love is an ideal thing,
marriage is a real thing,

mixing the real with the ideal never goes unpunished. })

Maar even goed veel geluk/plezier/succes gewenst
 
Gefeliciteerd...

:( De een trouwt de 4e van april en de ander z'n relatie is na 6,5 jaar naar de kloten. :(
 
morgen (donderdag) is de grote dag voor mij aangebroken.

Vrijdag ben ik pleite naar Mexico, als ik ergens kan internetten laat ik jullie wel even weten hoe het is daar :9~

Niet te veel ongelukken maken hè, tijdens mijn afwezigheid???? :}

Na een jaar komen de kinderen en dan moet er bezuinigd worden en daar gaat de blackbird ;(

Geintje

gefeliciteerd en neem een tequila van mij. })

/Rene
 
Merel: gefeliciteerd en heel veel plezier in Meksiko!! Pas op voor de kaktussen! :+

Skoezie: dat is klote voor je, maar: kop op!!
 
Alvast een "leuk" vooruitzicht, 1 1/2 jaar getrouwd en nu is ze in verwachting, lijkt zo leuk als ze erover beginnen, is toch wel wat als het zover is.
 
*D *D veel plezier in mexico *D *D

zowel bzn als skoezie sterkte gewenst

mocht het in Nederland niet lukken om een vrouw te vinden dan kun je altijd nog naar de Scandinavische landen verhuizen (daar is de verhouden 1 man op 3 vrouwen)

BZN die relatiebreuk is dat met die dame waar je ook in je MTS tijd mee liep (Astrid :? :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan