Morgen opstappen of instappen?!

Het wordt tijd dat de Busa weer even uitgelaten wordt,
dus wat mij betreft: rijden met dat ding....
na die tijd even de tuinslang erop,
en overmorgen weer rijden!
 
Instappen........
Die klote pekel mot eerst weg zijn.
Paar goeie hoosbuien eroverheen en dan......opstappen.
Wordt wel weer tijd potverdomme.
Kloterige schijt winter.
Helemaal klaar mee.
 
Ik ga zometeen wel een stukje rijden. Ben ook helemaal klaar met het wachten.
 
Opstappen, want maandag moet ik vroeg naar school, en dat betekend dat ik zeker in de file ga staan met de wagen. De kans is ook 100% dat ik geen parkeerplaats zal krijgen.
Na de examens de motor een sopje geven en ontdoen van maanden pekel.
Ik reed vorige week in aanvriezende mist aan -5°C, dus als het bij jou rond 11 uur is (al lekker licht), 5°C en geen vorst, dan weet je het antwoord al :)

PS: tenzij je motor er de brui aan geeft, dan is het instappen
 
Laatst bewerkt:
Gewoon opstappen.
Donderdag en vrijdag totaal 660 km met de Buell gereden.

Bij Amersfoort lag er wel een motor op de vluchtstrook met twee auto's er naast.

Komt waarschijnlijk door het gebrek aan motorrijders waardoor de blikkers nog minder opletten.
 
Winter%20rit.jpg


Mooi ritje gemaakt en onderweg even een visje gegeten bij een maatje. De banden zijn wat wit van de pekel, voor de rest niet veel bijzonders. Straks ff afspoelen. Wat mij betreft is de winterstalling voorbij!
 
[afbeelding]

Mooi ritje gemaakt en onderweg even een visje gegeten bij een maatje. De banden zijn wat wit van de pekel, voor de rest niet veel bijzonders. Straks ff afspoelen. Wat mij betreft is de winterstalling voorbij!
Pekel :? ik zie helemaal geen pekel :N

Dit is pekel!
full

full

:+ :+ :+
 
Vorige week was dat een vraag, toen ben ik zelfs een keer ingestapt en niet opgestapt. Nu is het toch geen vraag? Er ligt geen sneeuw, en het is boven nul.
 
Mwoah.. Ik heb mijn motor nieuw gekocht in 2015. Het is geen pekelfiets. :N
 
Geen van beide, ik heb de mijne vd oprit in de garage geduwd omdat hij netjes in de bus afgeleverd is nav de winterbeurt.

Veel te koud en zout op straat, ik ben nl een echte mooiweerrijder..... :]
 
_O-

Mja.. ik moet het allemaal nog leren. Dit is mijn eerste motor. Waarschijnlijk ook de laatste die ik nieuw kon kopen.
 
Omdat ik ook nog een gezin heb, een hypotheek, enz enz. Dus tenzij ik de loterij win, zit een nieuwe motor er niet meer in. :+
Aha ... dat is duidelijk ;)
Hier van hetzelfde :Y
Heb een heel leuke job, maar niet zo goed betaald, vrouwtje werkt halftijds, heb nog twee kindjes, ook hypotheek lopen, en verder zijn mijn vrouwtje en ik volledig gefocust op het opbouwen/veilig stellen van een toekomst ver ver van hier 8-)
Dus betekent dat we in België een beetje basic lifestyle moeten hanteren.
Maargeen nood, we komen niks tekort, en beleef nog steeds hopen plezier aan mijn overjaruge GSX F :]

... ook als de straten vergeven zijn van het zout :P
Maar kan best begrijpen, als je nog een "nieuwe" motor hebt, je daar wel anders tegenover staat :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Motor met ACF50 / FS365 inspuiten en opstappen.

Heb dit jaar de motor nog geen een keer laten staan, heb vorige week met -8 ook gereden.
Zolang de wegen droog zijn is er niks aan de hand en kan je gewoon rijden.
 
... en verder zijn mijn vrouwtje en ik volledig gefocust op het opbouwen/veilig stellen van een toekomst ver ver van hier ...

Ook hier geldt voor mij: loterij winnen (en de vrouw overtuigen).

Als het aan mij lag, stapte ik vandaag nog op de motor naar Sardinië en kwam ik nooit meer terug. Heeft niks met Nederland te maken, want wij hebben het hier 200% beter voor elkaar. Maar het weer en het landschap... :] :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan