Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook gewoon twee klauwen op de achterrempomp van de XJ. Werkt prima, is alleen wat lastiger te ontluchten....een vraag, de achterrem pomp van moderne motors, hebben deze een grotere verplaatsbare vloeistof volume als oudere exemplaren?
dus is een moderne rem pomp groot genoeg om de achterrem en span rem te bedienen of is het gebruikelijk om twee pompen te gebruiken?
jullie ervaringen???
de guzzi heeft idd een integrale remsysteem dus daar maak ik mij geen zorgen om.Op beide BMW spannen die ik gebouwd heb ik de zijspan rem gewoon bij de achterrem aangesloten en dat gaat prima. K100 en een k1100.
Maar heeft jouw Guzzi geen integraal remsysteem meer? Dat je achterrem ook één voorklauw bediend? Zoiets?
Kijk er eens goed naar, vriend van mij is ook span aan het bouwen van zo'n zelfde Guzzi en hij gebruikt het T stukje dat links aan het achterframe zit waar de slang naar de achter klauw vandaan komt.
de oude set up was ook zo maar de pedaal ging helemaal naar beneden. mischien dat er nog ergens lucht inzat of de oude gs 850 was gewoon versleten.Ik heb ook gewoon twee klauwen op de achterrempomp van de XJ. Werkt prima, is alleen wat lastiger te ontluchten....