Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik zie het net bij mijn span maar ik flikker er ze wel af ga naar een andere constructie met Brembo's goldlineAbsoluut niet... zijn er toch echt 2... aan weerszijden van de schijf... bij japanners is enkelzuiger ook echt maar 1 zuiger en glijdt de klauw over pennen...
Brembo heeft dit (prut)systeem nooit gebruikt.
Absoluut niet... zijn er toch echt 2... aan weerszijden van de schijf... bij japanners is enkelzuiger ook echt maar 1 zuiger en glijdt de klauw over pennen...
Brembo heeft dit (prut)systeem nooit gebruikt.
neem aan dat je over gaat naar vierzuiger remklauwen ander schiet je er niet mee op in remvermogen .Ja ik zie het net bij mijn span maar ik flikker er ze wel af ga naar een andere constructie met Brembo's goldline
Bij een Ural frame is dat makkelijk, 2 bouten door de silent blocks eruit en klaar. Bij een Dnepr is het een ander verhaal, ook wel te doen hoor.Hoe heb je de draagarm er uit gekregen ?
ziet er echt goed uitVan het weekend nog maar es aan de span gezeten. Er zit wat speling op de achterbrug (?) van de bak. Tijd voor nieuwe rubbers. Ook maar ff de rem voorbereiden. Guzzie klauwtje paste niet helaas. Maar heb redelijk goedkoop een originele soeizoekie klauw kunnen kopen. Wiel is van een LS650.Bekijk bijlage 1929383Bekijk bijlage 1929384Bekijk bijlage 1929385
Bij een dnepr is het een bus in de as. Een kant van de ophanging zit los en wordt opgeklemd met een paar bouten. bouten los, emmer kruipolie erop en de asstomp met een slagtrekker er uit trekken.Bij een Ural frame is dat makkelijk, 2 bouten door de silent blocks eruit en klaar. Bij een Dnepr is het een ander verhaal, ook wel te doen hoor.
Weet niet maar het lijkt er op dat de aangelaste bus waar de as in zit wel haaks op de remschijf staat zal denk wel zo horenBen ik nu de enige die de hoek van de schijf en de swing arm raar vind?
Toch een beetje lastig. de draagarm bouten kwamen er makkelijk uit, maar tis wat geklooi om de veer lost te halen. Top van de pin afschuiven en onderste bout los maken gaf genoeg ruimte. De onderste bout krijg jje er niet uit wat die komt tegen het frame aan.Hoe heb je de draagarm er uit gekregen ?
Die laatste is geen porem, maar dat is persoonlijk.En nog ff gekeken naar een stuur kuipje mocht dat olifanten treffen wat gaan worden
De eerste is een SP kuipje die op mijn V35 zat. De 2de een ruit die op mijn T4 zat. laatste foto is de rickman voor mijn goldwing. eigenlijk moet ik een originele cali zoeken. best sexy
Bekijk bijlage 1930897Bekijk bijlage 1930898Bekijk bijlage 1930899