Moto Guzzi V50 (leger uitvoering)

kawasnol

MF veteraan
23 aug 2004
5.760
0
omgeving Gouda
Mijn buurman is op zoek naar een Moto Guzzi V50 (medio '86) hij wil er 1 gaan kopen!!!

Wie kan hem vertellen waar hij op moet letten bij de aanschaf van deze specifieke motor??

wat is ongeveer de waarde van zo'n motor

en wie heeft er toevallig nog 1 te koop staan??

info kan je sturen naar kawa_babe@hotmail.com

alvast bedankt!!
 
Dacht dat die dingen bij Domeinen vaak opgekocht werden door handelaren die ze dan weer opknapte. Sommige zijn helemaal goed, andere weer minder. En ze worden dacht ik zonder kenteken verkocht bij Domeinen. Meer weet ik niet...
 
kijk op de site van BESKO, die koopt alles van defensie op.
nu heeft ie er staan MET kenteken voor €1500
zonder zijn ze stukken goedkoper...
 
Ik geloof dat ze bij Domeinen (vorig jaar) weg gingen voor rond de 600 euro excl 17% opgeld, exl kenteken en excl BPM. Maar vaak moet er dan nog wel het e.e.a. gebeuren aan zo'n motor. Soms kom je ze ook wel tegen op marktplaats.
 
Ik heb hem inderdaad ook over de domeinen horen praten om daar eens te gaan kijken...

nu moet hij alleen nog weten waar hij op moet letten als hij er 1 gevonden heeft...

wie o wie!!
 
wij hebben er ook ééntje te koop staan, hij is nog goed en origineel, er moet wel een nieuwe accu in en er zit een kleine deuk in de tank, hij is zonder kenteken, belangstelling? mail dan eventjes naar toevoer@home.nl
 
wij hebben er ook ééntje te koop staan, hij is nog goed en origineel, er moet wel een nieuwe accu in en er zit een kleine deuk in de tank, hij is zonder kenteken, belangstelling? mail dan eventjes naar toevoer@home.nl

ik zal het doorgeven....maar heb je ook tips voor het kijken naar zo'n motor...waar moet hij op letten??
 
"Maar let op: de V50 is vanaf '83/'84 beter uitgevoerd. En dan nog, het zijn zeer gevoelige machines. Bij de Monza b.v. kunnen de klepstelen het geweld van de klepveren op termijn niet aan. Klepsteel rekt met grote gevolgen. Vandaar dus die 650 kit die er nu op zit......Versnellingsbak is ook behoorlijk gevoelig. Kroon en pignonwiel van het cardan, zelfde verhaal. Kost allemaal veel geld."


quote van brullie uit gelinkte topic, staat nog wel meer in :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan