reinhoud
MF veteraan
Ah, wist niet dat Titanium zo sterk was..De soort die ik gebruik wel ja.
Grade 5 Titanium 895 N/mm²
8.8 bout 640 N/mm²
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, wist niet dat Titanium zo sterk was..De soort die ik gebruik wel ja.
Grade 5 Titanium 895 N/mm²
8.8 bout 640 N/mm²
Is titanium grade 5 sterk genoeg voor remklauw bevestiging?
iedereen “adviseert “ natuurlijk de originele bouten, maar “wij” zelfbouwers willen natuurlijk anders.
A4 heb je in treksterkte 70 en 80. De laatste is gelijk aan de 8.8. Ik ben bezig met bouten vernieuwen van mijn carterhelften, zodoende ben ik daar achter gekomen. Ik ga voor de 8.8 verzinkt staal...Mmjhja, zover was ik ook. Maar op de OEM bouten staan geen waardes.
Nou houdt ik wel 10.9 aan voor de staal verzinkte bouten, maar de titanium zijn wel mooier afgewerkt.
Pro-Bolt levert wel rvs bouten voor remklauw, is volgens mij A4 kwaliteit wat volgens mij gelijk staat ongeveer op 8.8
Je zou denken dat de tit grade 5 dan ook zou kunnnen maar die leveren ze weer niet voor de remklauwen bij pro-bolt.
Ik heb het wel over de ouderwetse remklauw, niet de radial versie.
Heb je de hele post gelezen?Komt de spiegel niet tegen het chromo-frame aan, bij max. stuuruitslag?
Mijn clipons komen er nl. ook al bijna tegen mijn MM-frame aan. laat staan als ik er nog stuurspiegels op flans.
Greetz, Q
Zoals je weet heb ik er ook een USD-tje in.Heb je de hele post gelezen?
Ik heb een USD vork dus weinig stuuruitslag, in dit geval een voordeel
Afschuifsterkte is hetgene wat belangrijk is.Zou je moeten kijken wat voor klasse bout er origineel gemonteerd is, 10.9 bijvoorbeeld, en de treksterktes vergelijken. En er moet een goed passende borst op zitten, geen voldraad.
Aha, op de foto leek het zo, vandaar mijn vraag.
Ja dat werkt zo.
Ja ze zitten iets onder de hendels.
Moet toch heerlijk zijn wanneer je zo'n handige sodemieter bent.