MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig of je met de Ziggo Go app ook dingen kan terug kijken? Ik heb geen Ziggo abonnement, betaal alleen voor die app.

Heb t al gevonden 👍
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag weer genoten van de GP van Spanje, van de Moto3 t/m de MotoGP; maar die verschrikkelijke Rob Kamphues; ik klaag niet graag maar ik wordt helemaal maf van die gast. Dit is een schoolvoorbeeld van een autofanaat die tot de ontdekking is moeten komen dat er ook nog van die gevaarlijke tweewielers bestaan! En die doen nog meer enge dingen dan zijn vriendjes op 4 wielen! Dan maar wat ex-coureurs uitnodigen, kijken of die iets kunnen toevoegen. En ook in hun ogen lees je verbazing over het totale gebrek aan kennis van die kale nitwit die het zakie aan elkaar moet praten. Alstublieft Ziggo, heb je nou echt helemaal niemand, helemaal niemand anders?
 
Ik heb vandaag weer genoten van de GP van Spanje, van de Moto3 t/m de MotoGP; maar die verschrikkelijke Rob Kamphues; ik klaag niet graag maar ik wordt helemaal maf van die gast. Dit is een schoolvoorbeeld van een autofanaat die tot de ontdekking is moeten komen dat er ook nog van die gevaarlijke tweewielers bestaan! En die doen nog meer enge dingen dan zijn vriendjes op 4 wielen! Dan maar wat ex-coureurs uitnodigen, kijken of die iets kunnen toevoegen. En ook in hun ogen lees je verbazing over het totale gebrek aan kennis van die kale nitwit die het zakie aan elkaar moet praten. Alstublieft Ziggo, heb je nou echt helemaal niemand, helemaal niemand anders?
Die kale gast hoort daar niet.
 
Ik vond het wel gezellig. 😊
Kervin ook een fijne vent en studio expert van niveau.
Wat Joey toevoegt.. daar ben ik nog niet achter.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het ook een soort van tactiek is van Ziggo om iemand zonder verstand van tweewielers er neer te zetten om zo een nieuwe markt (geen tweewiel kenners) mee te nemen...
 
Kamphues heeft gewoon een contract bij Ziggo en toen de f1 weg viel kreeg hij een “functie elders” 😉

Bij de F1 doet hij precies hetzelfde en weet hij ook niet alles en zegt hij soms dingen dat je denkt kom op lees je even in.
Maar hij praat het wel lekker aan elkaar. Ik heb er geen moeite mee.
 
Kamphues heeft gewoon een contract bij Ziggo en toen de f1 weg viel kreeg hij een “functie elders” 😉

Bij de F1 doet hij precies hetzelfde en weet hij ook niet alles en zegt hij soms dingen dat je denkt kom op lees je even in.
Maar hij praat het wel lekker aan elkaar. Ik heb er geen moeite mee.
Volgens mij is dat dommig houden gespeeld ( en slecht)
Je zou dan dingen moeten weten als je er vet voor betaald wordt
 
Kamphues heeft gewoon een contract bij Ziggo en toen de f1 weg viel kreeg hij een “functie elders” 😉

Bij de F1 doet hij precies hetzelfde en weet hij ook niet alles en zegt hij soms dingen dat je denkt kom op lees je even in.
Maar hij praat het wel lekker aan elkaar. Ik heb er geen moeite mee.
Precies wat je zegt: Je kan je er race na race mateloos aan ergeren of je er bij neer leggen. Rob heeft daar gewoon een contract en zal niet stoppen omdat een paar droeftoeters zich eraan ergeren. En ja ik zie ook dat het beter kan, maar ben lang geleden reeds gestopt met me eraan ergeren, heb je alleen jezelf mee ;)
 
ik zet de het geluid bij de studio gesprekken uit .... klaar.
kijk altijd via de PC dus de andere PC staat klaar met een kaartspelletje voor tussendoor :+
 
Heb geen moeite met kamphues. Hij is er waarschijnlijk 'verplicht' ingerold door ziggo contract. Maar ik vind dat hij goed z'n best doet. Ik hou wel van zijn enthousiasme. Prima programma met fijne voor- en nabeschouwingen.

Mis alleen dit jaar de podcast van frank weeink peter bom en david emmet die ze vorig jaar voor eurosport wel maakte.
 
Ieder zijn ding, ik kan Weeink zijn interviews wel waarderen, daarintegen kan ik zijn hysterische manier van commentaar geven tijdens de race totaal niet verdragen.
Kamphues is natuurlijk niet een jarenlange motorfanaat, is er niet mee opgegroeid en zal dat nooit 100% inhalen. Toch heb ik het gevoel dat er progressie in zit. Van Gameren net zo.
 
Verslaggeving tijdens de races is gewoon goed.

Al die extra meuk en voor en na beschouwingen kijk ik niet meer, met dank aan kamphuis en van gameren.

Kijk veel liever wat de rijders zelf te zeggen hadden na de races en trek m'n eigen conclusies
 
Ik heb vandaag weer genoten van de GP van Spanje, van de Moto3 t/m de MotoGP; maar die verschrikkelijke Rob Kamphues; ik klaag niet graag maar ik wordt helemaal maf van die gast. Dit is een schoolvoorbeeld van een autofanaat die tot de ontdekking is moeten komen dat er ook nog van die gevaarlijke tweewielers bestaan! En die doen nog meer enge dingen dan zijn vriendjes op 4 wielen! Dan maar wat ex-coureurs uitnodigen, kijken of die iets kunnen toevoegen. En ook in hun ogen lees je verbazing over het totale gebrek aan kennis van die kale nitwit die het zakie aan elkaar moet praten. Alstublieft Ziggo, heb je nou echt helemaal niemand, helemaal niemand anders?
Laat Ziggo dan ook direct die andere kale nimwit met bril er uit schuppen..

Je zou ze haast willen opzoeken met een rolletje ducktape..
 
Mis alleen dit jaar de podcast van frank weeink peter bom en david emmet die ze vorig jaar voor eurosport wel maakte.
En het tech praatje van Bom, naast de GP machines..
Was ook wel 👍

Nu meer geneuzel in een studio dan plaatjes op de baan..
 
Ik hield mijn hart vast voor de overstap naar Ziggo, maar het is me absoluut honderd procent meegevallen. Eigenlijk vind ik het best prima geregeld door Ziggo Sport. Bij Eurosport moesten de trainingen en soms zelfs de wedstrijden te vaak wijken voor andere sporten.

Rob van Gameren in de pitstraat doet het heel goed, vind ik. Aspar, Davide Tardozzi, Paolo Ciabatti, Lin Jarvis, enz enz nemen allemaal de tijd voor hem, zelfs als ze onderweg zijn om hun eigen coureur te huldigen. Dat doet hij uitstekend.

En Rob Kamphues doet het wat mij betreft ook veel beter dan verwacht, zeker met Barry Veneman of Kervin Bos erbij. Ik kijk met plezier.
 
O ja, en het belangrijkste is natuurlijk het commentaar tijdens de races. Ook dat is prima voor mekaar dit seizoen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan