MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond de pitreporter dit weekend veel beter dan dat F1 mannetje die het normaal doet.
Waar ik wel JEUK van krijg, is om elk weekend het riedeltje van de plaaggeest van Jake Dixon te horen. Verder vind ik het commentaar tijdens de races best goed en Kervin Bos vind ik erg goed te pruimen.
Cheryllll

Wat mij dan stoort is dat meneer al meerdere keren voor het aflopen van een (kwali) sessie roept : Dit was het dan, er komt niemand meer onderdoor

om het 3 sec later aan te vullen met ; er zijn nog 3 man in een snelle ronde bezig
 
  • Haha
Waarderingen: SDR6
Al met al krijgt Ziggo een dikke voldoende van mij. Hulde. Alleen de studiopresentatie van Rob Kamphues mag van mij wegblijven, voegt niks toe. Afgelopen weekend was dat er niet want de hele bubs zat in Zandvoort natuurlijk, maar ik heb het geen seconde gemist, vond het prima zo gelijk naar het circuit.
 
Ik vond de pitreporter dit weekend veel beter dan dat F1 mannetje die het normaal doet.
Waar ik wel JEUK van krijg, is om elk weekend het riedeltje van de plaaggeest van Jake Dixon te horen. Verder vind ik het commentaar tijdens de races best goed en Kervin Bos vind ik erg goed te pruimen.
Gerben Engelen is dat volgens mij. Manusje van alles bij Ziggo, hij zit ook bij het handbal. Maar netjes met een bloknote erbij en duidelijke vragen stellen. Geen drama maken waar het er niet is.
 
Al met al krijgt Ziggo een dikke voldoende van mij. Hulde. Alleen de studiopresentatie van Rob Kamphues mag van mij wegblijven, voegt niks toe. Afgelopen weekend was dat er niet want de hele bubs zat in Zandvoort natuurlijk, maar ik heb het geen seconde gemist, vond het prima zo gelijk naar het circuit.
Precies👍
 
Ja, dat is Herbert Cool.
Van wikipedia:

Herbert Peter Cool
(Rotterdam, 9 februari 1985) is een voormalige Nederlandse biatleet. Hij is de meest succesvolle Nederlander in de wereldbeker en het wereldkampioenschap en wilde als eerste Nederlandse biatleet ooit, deelnemen aan de Olympische Winterspelen. In 2012 beëindigde hij zijn professionele biatloncarrière. Sinds het seizoen 2012/2013 is hij voor Eurosport een vaste Nederlandse commentator.

Niet een standaard verhaal, wel mooi.
 
Is er tegenwoordig ook al een aparte klasse voor biseksuele mensen ?
Weer wat geleerd :P

Herbert is een prima verslaggever maar wat mij betreft is Peter Bom de enige die er met een microfoon rond zou moeten lopen
 
Een oom van me vind Iwan echt Ver-schrik-ke-lijk met hoofdletter V.
Van het weekend zei hij nog "als ik de moto3 en 2 in het Chinees zou kunnen ontvangen zet ik dat nog liever op dan Ziggo..." :+

Peter Bom is echt verreweg het best.
 
Van wikipedia:

Herbert Peter Cool
(Rotterdam, 9 februari 1985) is een voormalige Nederlandse biatleet. Hij is de meest succesvolle Nederlander in de wereldbeker en het wereldkampioenschap en wilde als eerste Nederlandse biatleet ooit, deelnemen aan de Olympische Winterspelen. In 2012 beëindigde hij zijn professionele biatloncarrière. Sinds het seizoen 2012/2013 is hij voor Eurosport een vaste Nederlandse commentator.
Dat was het idd ja! 👍Wel eens eerder gelezen.

Ze mogen best dat café opzetje verder zetten, maar ruil kamphuis dan voor Herbert in.
 
Om nog even door te gaan over de commentatoren.
Sinds kort zit Nigel Walraven erbij bij Moto 3 en 2. Kan ik wel erg waarderen.
Leuke grapjes en maakt iwan een stuk draagzamer
Ook Kervin Bos vind ik echt goede toevoeging
 
Je kunt nou eenmaal niet met een microfoon in de pits rondlopen en tegelijkertijd commentaar doen vanuit zo’n hokje.
 
Het zal hier wel weinig mensen iets kunnen schelen, maar wat ik irritant en niet-profesioneel vind is dat Iwan van der Valk weigert om de Spaanse namen goed uit te spreken.

Zo moeilijk is dat echt niet. Het is Albert A-RE-nas en niet A-re-NAS. Dus de klemtoon op de tweede lettergreep.

Verder is het LO-pez en niet Lo-PEZ. Enz.

Ik heb het hem eens verteld via Twitter en zijn reactie was: ga maar lekker naar de Spaanse tv kijken. Maar hij sprak de naam toen wel even goed uit. Vijf minuten, en toen was hij het al weer vergeten.

Het is puur amateurisme. Komt dom over.
 
Voor de duidelijkheid: in het Spaans ligt de klemtoon bij een naam van drie lettergrepen altijd op de middelste lettergreep.

Dus: Fer-NAN-dez, Ra-MI-rez, A-COS-ta, Gon-ZA-lez, enzovoorts.

Enige uitzondering: als er een streepje staat op een andere lettergreep, zoals bij Ortolá, dan ligt daar de klemtoon.
 
Het zal hier wel weinig mensen iets kunnen schelen, maar wat ik irritant en niet-profesioneel vind is dat Iwan van der Valk weigert om de Spaanse namen goed uit te spreken.

Zo moeilijk is dat echt niet. Het is Albert A-RE-nas en niet A-re-NAS. Dus de klemtoon op de tweede lettergreep.

Verder is het LO-pez en niet Lo-PEZ. Enz.

Ik heb het hem eens verteld via Twitter en zijn reactie was: ga maar lekker naar de Spaanse tv kijken. Maar hij sprak de naam toen wel even goed uit. Vijf minuten, en toen was hij het al weer vergeten.

Het is puur amateurisme. Komt dom over.
Mwa als dat alles is waar je je aan ergerd bij van der Valk, valt het reuze mee.
Hij zit er vaak naast met zijn commentaar, haalt rijders door elkaar. En de onzinnige dingen die hij ter plekke verzint zijn gewoon krankzinnig.
Dan zijn technische kennis is -10 slaat werkelijk nergens op. Dan nog zijn domme uitspraken als "harde knoepert" :') Maar hij zal echt niet veranderen. Het is te bewonderen dat jij gewoon netjes hebt geprobeerd hem uit te leggen hoe dom hij is. Maar hij is simpelweg te dom om daar zijn voordeel mee te doen.
 
Het zal hier wel weinig mensen iets kunnen schelen, maar wat ik irritant en niet-profesioneel vind is dat Iwan van der Valk weigert om de Spaanse namen goed uit te spreken.

Zo moeilijk is dat echt niet. Het is Albert A-RE-nas en niet A-re-NAS. Dus de klemtoon op de tweede lettergreep.

Verder is het LO-pez en niet Lo-PEZ. Enz.

Ik heb het hem eens verteld via Twitter en zijn reactie was: ga maar lekker naar de Spaanse tv kijken. Maar hij sprak de naam toen wel even goed uit. Vijf minuten, en toen was hij het al weer vergeten.

Het is puur amateurisme. Komt dom over.
Tja. De Engelse commentatoren worden hier altijd de hemel in geprezen maar ik heb hen nog nooit een buitenlandse naam juist horen uitspreken.
 
Tja. De Engelse commentatoren worden hier altijd de hemel in geprezen maar ik heb hen nog nooit een buitenlandse naam juist horen uitspreken.

Maar zij leggen de klemtoon wel op de goede plek bij Spaanse namen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan