MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was het eerste seizoen alweer op Ziggo, gisteravond mijn abonnement weer opgezegd bij Ziggo Sport.

Rob van Gameren gaat steeds beter zijn weg vinden, je ziet hem ook wel groeien in zijn rol, en hij heeft er ook echt wel plezier in.

Rob Kamphues blijft wel een dingetje, maar snap zijn vraagstelling als leek wel.

Ze besteden bij Ziggo voldoende aandacht aan het hele motorcircus, het kan altijd meer en beter, maar al met al blij dat ze het opgepakt hebben na Eurosport.
Die Van Gameren is een aanwinst, hij kan heel makkelijk levellen met de coureurs en de managers. Toont respect en stelt goede vragen.
 
Op dat screenshot staat de 2022 videopass met gratis timingpass voor €119 en links daarvan de 2023 videopass + timingpass voor €139.
Die €119 was dus de black friday deal van vorig jaar. Foutje van MotoGP.com denk ik. Vergeten weg te halen. Hij staat er de rest van de week ook niet meer bij.
Nee hoor, ik heb toch echt €119,- betaald nu voor 2023 voor zowel Videopass als Timingpass. Maar dat is wellicht alleen voor klanten die al jaren abonnee zijn.
 
Nee hoor, ik heb toch echt €119,- betaald nu voor 2023 voor zowel Videopass als Timingpass. Maar dat is wellicht alleen voor klanten die al jaren abonnee zijn.
In de kleine letters onderaan in die screenshot staat inderdaad dat het voor 2023 is.
Dit jaar was mijn eerste MotoGP abbo. Ik heb vandaag dus die €139 maar betaald voor volgend jaar omdat ik die €119 niet te vinden was door mij.
Als jij nu bij die black friday aanbieding kijkt zie je dan wel nog die €119 mogelijkheid?
 
In de kleine letters onderaan in die screenshot staat inderdaad dat het voor 2023 is.
Dit jaar was mijn eerste MotoGP abbo. Ik heb vandaag dus die €139 maar betaald voor volgend jaar omdat ik die €119 niet te vinden was door mij.
Als jij nu bij die black friday aanbieding kijkt zie je dan wel nog die €119 mogelijkheid?
Voor mij ook dit jaar eerste abbo en ik heb vrijdag ook 139 betaald. 119 heb ik niet gezien.
 
In de kleine letters onderaan in die screenshot staat inderdaad dat het voor 2023 is.
Dit jaar was mijn eerste MotoGP abbo. Ik heb vandaag dus die €139 maar betaald voor volgend jaar omdat ik die €119 niet te vinden was door mij.
Als jij nu bij die black friday aanbieding kijkt zie je dan wel nog die €119 mogelijkheid?
Nee niet meer, maar dat komt misschien omdat ik van die actie gebruik heb gemaakt.
 
Nee niet meer, maar dat komt misschien omdat ik van die actie gebruik heb gemaakt.
Je kan het nu zeker niet meer zien, want de black friday deal is afgelopen.
Ik heb er nog ff een berichtje aan gewaagd en die €119 was inderdaad alleen voor long term subscribers.
1 jaar is dan nog niet lang genoeg.
Maakt niet uit. Ben nu iig goedkoper uit dan 2022 want ik heb de timingpass nu gratis en daar heb ik begin dit jaar €17,99 voor betaald naast de €139,99 voor de videopass.
De normale prijs van alleen de videopass voor 2023 staat nu al op €159,99 zie ik net.
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Misschien een idee om een topic aan te maken : MotoGP kijken met Videopass?
Dit heeft niets met Ziggo te maken.
 
Niet allemaal hoor. Ik vind dat Ziggo het prima doet, ook al weet ik dat je op dit dit forum geacht wordt dat niet te zeggen.
Eens :)
Kamphuus (of hoe heet die vent) kan ik ook wel missen, maar al het andere vind ik prima in orde. Het is het eerste jaar dat ziggo het onder de hoede heeft en dat in gedachten hebbend, doen ze het best prima vind ik.
Uiteraard nog wel wat verbeterdingetjes, m'goed, dat hou je altijd
 
Dit heeft alles met Ziggo te maken.
We vluchten allemaal naar Motogp.com vanwege die kale Kamphues. _O-
Volgend jaar vluchten we massaal naar MotoGP ben ik bang voor. Niet vanwege Kramphuis maar vanwege alle voetbalrechten die Ziggo heeft gekocht. Ik ben benieuwd hoe vaak MotoGP verdrongen wordt. Want feit blijft, ze hebben totaal geen idee waarom Ziggo de MotoGP rechten heeft gekocht.
 
Volgend jaar vluchten we massaal naar MotoGP ben ik bang voor. Niet vanwege Kramphuis maar vanwege alle voetbalrechten die Ziggo heeft gekocht. Ik ben benieuwd hoe vaak MotoGP verdrongen wordt. Want feit blijft, ze hebben totaal geen idee waarom Ziggo de MotoGP rechten heeft gekocht.
De voetbalrechten die Ziggo erbij heeft gekocht zijn tot nu toe beperkt tot Europese wedstrijden. Die zijn door de weeks, dus geen probleem. Pas als ze Eredivisie erbij kopen, en dat is zeer waarschijnlijk, kan het een probleem worden voor de MotoGP kijker. Op zijn vroegst vanaf 2025.
Zover is het nog niet.
 
Volgend jaar vluchten we massaal naar MotoGP ben ik bang voor. Niet vanwege Kramphuis maar vanwege alle voetbalrechten die Ziggo heeft gekocht. Ik ben benieuwd hoe vaak MotoGP verdrongen wordt. Want feit blijft, ze hebben totaal geen idee waarom Ziggo de MotoGP rechten heeft gekocht.

Feit: gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

Waar blijkt dat feit volgens jou dan uit?

En met dat wegdrukken valt het wel mee. Ze hebben 5 of 6 kanalen ter beschikking. Daar is altijd wel een plekje te vinden voor de MotoGP. Is dus gezwets.

Sommigen vergeten dat motorsport maar een heel kleine sport is in Nederland en dat we het niet veel beter gaan krijgen dat wat Ziggo nu doet. Ik ben er erg content mee.
 
Feit: gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

Waar blijkt dat feit volgens jou dan uit?

En met dat wegdrukken valt het wel mee. Ze hebben 5 of 6 kanalen ter beschikking. Daar is altijd wel een plekje te vinden voor de MotoGP. Is dus gezwets.

Sommigen vergeten dat motorsport maar een heel kleine sport is in Nederland en dat we het niet veel beter gaan krijgen dat wat Ziggo nu doet. Ik ben er erg content mee.
WKSBK is nog veel kleiner (bij veel niet eens bekend🤔)dat alleen maar goed bekeken word door liefhebbers die een Eurosportplayer abbotje bezitten.
 
Feit: gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

Waar blijkt dat feit volgens jou dan uit?

En met dat wegdrukken valt het wel mee. Ze hebben 5 of 6 kanalen ter beschikking. Daar is altijd wel een plekje te vinden voor de MotoGP. Is dus gezwets.

Sommigen vergeten dat motorsport maar een heel kleine sport is in Nederland en dat we het niet veel beter gaan krijgen dat wat Ziggo nu doet. Ik ben er erg content mee.
Lees alles terug wat ik hier het afgelopen jaar geschreven heb over Ziggo en Eurosport. En je hebt je antwoord.

Wegdrukken valt naar jouw mening mee. Naar mijn mening is 1x al te veel.

Idd Ziggo kan het verdelen over meerdere kanalen. En daar moet je dan een extra pakket voor nemen. En dat wil ik liever niet, maar ik denk wel dat dat uiteindelijk de enige manier is om alles van de MotoGP zeker te kunnen volgen.
 
De voetbalrechten die Ziggo erbij heeft gekocht zijn tot nu toe beperkt tot Europese wedstrijden. Die zijn door de weeks, dus geen probleem. Pas als ze Eredivisie erbij kopen, en dat is zeer waarschijnlijk, kan het een probleem worden voor de MotoGP kijker. Op zijn vroegst vanaf 2025.
Zover is het nog niet.
:t dankje. Ik heb geen verstand en al helemaal geen interesse in voetbal.
Dus ik had wel een klok horen luiden maar wist niet excact hoe de vork in de steel zit. 2025 maak ik mij nu nog geen zorgen om.
Ik dacht volgend jaar al met die ellende te maken te krijgen.
 
Dat was bij Eurosport ook al...
Zeker en daar ben ik nog steeds erg blij mee. En te verwaarlozen qua prijs naar mijn idee.
Eurosport had voor mij bewezen dat ze de extra 29 euro voor eurosport player waard waren.
Ziggo overtuigd mij niet, om zelfs maar 1 euro meer uit te geven.
 
Es player was leuk voor dat geld, ook nog wel voor €40. Nu gaan er volgens mij weer dingen veranderen ( player verdwijnd ) dus heb ik ook maar voor verandering gekozen.

Heb volgend jaar Ziggo en Motogp.com en Eurosport alle zenders , Netflix, Videoland, Amazon etc etc etc etc.
is een illegale streaming box ( of whatever) en het leek mij het proberen wel waard
 
Es player was leuk voor dat geld, ook nog wel voor €40. Nu gaan er volgens mij weer dingen veranderen ( player verdwijnd ) dus heb ik ook maar voor verandering gekozen.

Heb volgend jaar Ziggo en Motogp.com en Eurosport alle zenders , Netflix, Videoland, Amazon etc etc etc etc.
is een illegale streaming box ( of whatever) en het leek mij het proberen wel waard
Ik kreeg een poos geleden een mail van eurosport met de mededeling dat er behalve de naam niets voor mij veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan