Motoport Vlissingen any good?

Aramis

MF'er
21 jun 2004
205
0
Zeeland
Ik heb wat rondgekeken op dit forum en heb regelmatig gezien dat velen niet te spreken zijn over Motoport. Nu is het natuurlijk wel zo dat er vele verschillende vestigingen zijn en ik vroeg mij af of iemand ervaringen heeft met Motoport Vlissingen. Is die goed/slecht?
 
de ene gaat er heen de andere niet.. goes is gewoon proffesioneler vind ik.
 
Goes is inderdaad profesioneler, in Vlissingen staan er LTS ers aan je motor te sleutelen, aan m'n scooter zou ik dat geen probleem vinden maar aan de motor vind ik dat toch wat minder, Goes heeft als minpunt dat de service mider wordt als je het niet met hun conclusies eens bent.
 
nee maar ik geef willem gelijk ,SOMS komt er ook lts mentaliteit bij en dat vind ik toch minder met hele dure spullen of het nou mijn scooter of motor is , t kost veel geld..
 
Goes profesioneel???? |(

.........

:^ Ik haal er alleen een poetsmiddeltje en een tankpadje oid en ze hebben redelijk wat leuke helmen, maar verder...........Ik zal er niet gauw nog een motor kopen en er wordt al helemaal nooit gesleuteld aan mijn motor daar.
 
Ik heb mijn R6 bij motoport rockanje gekocht en ben erg te spreken over de service , je kan er zo langs als je een probleem heb - ze helpen je gelijk maar je moet soms wel even wachten , verder prima zaak !
 
Voor onderhoud zou ik er ook niet meer heen gaan.
Heb ik 2x gedaan en 2x genaait met de prijs.
Voor onderdelen of motor aanschaf niet veel problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan