wtf motoport Wateringen ?

Ja, een nieuwe, 5000 euro duurder.... . En uiteraard hebben ze wel sorry gezegd en ik mocht ook een extra bak koffie.
Ik heb dit 1keer meegemaakt never nooit meer dat ik daar iets koop. Ik wou in ieder geval brandstof geld en excuses toen zij geen brandstof geld wouden geven
Ja, een nieuwe, 5000 euro duurder.... . En uiteraard hebben ze wel sorry gezegd en ik mocht ook een extra bak koffie.
En je onkosten zoals brandstof etc ik heb dit 2 keer meegemaakt maar ik eiste een onkosten vergoeding. Ze deden wel moeilijk maar na 30sec gaf hij toe. Voorderest niks meer mee doen verspilde energie. Dit stukje op mf is al genoeg haha
 
Ik heb dit 1keer meegemaakt never nooit meer dat ik daar iets koop. Ik wou in ieder geval brandstof geld en excuses toen zij geen brandstof geld wouden geven

En je onkosten zoals brandstof etc ik heb dit 2 keer meegemaakt maar ik eiste een onkosten vergoeding. Ze deden wel moeilijk maar na 30sec gaf hij toe. Voorderest niks meer mee doen verspilde energie. Dit stukje op mf is al genoeg haha

Heb je heb nu 1 of 2x meegemaakt :?
 
Wat versta jij onder een afleverbeurt?????
1486399865275
 
Ik kom het zeer regelmatig tegen dan klanten een motor hebben gekocht incl. afleverbeurt.
Maar de verwachtingen zijn vaak erg hoog betreffende een afleverbeurt.
Een GTR1400 gekocht met een km stand van 39.751km, inmiddels bij mij aangekomen met 49.000 km voor een kleine beurt.
Natuurlijk moeten de kleppen bij 40.000 km opgemeten/gesteld worden.
Bij navraag krijg ik het antwoord dat de motor bij aflevering een beurt heeft gekregen, dus aannemende dat ook de kleppen zijn gesteld.
Blijkt natuurlijk dat dit niet gedaan is en de klant is nu boos op de verkoper en mij.
Ik probeer hem geld af te troggelen en de verkoper had de afleverbeurt volgens hem niet goed gedaan, tja wat moet je ermee?????
 
Ik probeer hem geld af te troggelen en de verkoper had de afleverbeurt volgens hem niet goed gedaan, tja wat moet je ermee?????
Als die klant een beetje logisch nadenkt (ja, dat is soms lastig), dan is het ofwel het ene, ofwel het andere. En niet beiden....

Het wordt pas echt vervelend als de klepspeling goed was, en jij niet vooraf had aangegeven dit te gaan controleren.
 
Ik kom het zeer regelmatig tegen dan klanten een motor hebben gekocht incl. afleverbeurt.
Maar de verwachtingen zijn vaak erg hoog betreffende een afleverbeurt.
Een GTR1400 gekocht met een km stand van 39.751km, inmiddels bij mij aangekomen met 49.000 km voor een kleine beurt.
Natuurlijk moeten de kleppen bij 40.000 km opgemeten/gesteld worden.
Bij navraag krijg ik het antwoord dat de motor bij aflevering een beurt heeft gekregen, dus aannemende dat ook de kleppen zijn gesteld.
Blijkt natuurlijk dat dit niet gedaan is en de klant is nu boos op de verkoper en mij.
Ik probeer hem geld af te troggelen en de verkoper had de afleverbeurt volgens hem niet goed gedaan, tja wat moet je ermee?????

Niks, daar heeft de verkoper zelf gefaald door niet te informeren of dit bij de beurt hoort of niet. :')
 
De koper verwacht te veel, heeft geen idee wat bv een afleverbeurt van een paar centen inhoud, beter is er informatie over te vragen ipv ervan uitgaan dat een aflever beurt een grote beurt zal zijn.
Mogelijk heeft de verkoper het wel doorgegeven.
 
Topictitel aangepast. wtf motoport? >>> wtf motoport Wateringen ?

De ene motoport is de andere niet !!

Wormerveer hetzelfde gehad. ligt gewoon aan de site die ze gebruiken. systeem werkt niet realtime bij.. ik zag een motor die ik wou kopen. had via de site koop nu gedaan. en wat bleek hij was ook al verkocht... beter even bellen naar de vestiging. maar goed als dat ook niet lukt en je hoort niks dan houd het wel op ja. blijft wel zuur dit.
 
Niks, daar heeft de verkoper zelf gefaald door niet te informeren of dit bij de beurt hoort of niet. :')
Zelfs als zwart op wit dingen zijn vastgelegd, is het evengoed regelmatig basis voor een hoop discussie tussen koper en verkoper.

Iemand vroeg naar mijn mening over "een gratis kleine onderhoudsbeurt binnen 1 jaar / 12.000 kilometer". Die mijnheer maakte weinig kilometers en is dus ruim 2 jaar na aanschaf een gratis beurt gaan halen, die hij niet kreeg. De verontwaardiging was enorm.
Zelf zou ik het zo interpreteren dat ik dus ook na een maand terug had gekund, als ik 12K per maand zou rijden. En ik had nooit op basis van zo'n tekst gedacht dat ik dan b.v na 10 jaar terug kan voor een gratis beurt, omdat ik maar 1200km per jaar op de motor zit.

Maar ja, willen we dan Amerikaanse praktijken.. 1 reclame zinnetje met 10 pagina's aan disclaimers en randvoorwaarden?
 
naja, 't is toch wel handig als je weet wat er gedaan is, al is het maar om te weten wat er t.z.t. moet gebeuren.
 
Ik vind dat bij een afleverbeurt de verkoper gewoon moet zeggen wat er gedaan is.
Ik denk dat hij dan meestal gauw klaar is.:o
 
Terug
Bovenaan Onderaan